بزرگترین صرافی ارز دیجیتال هند، CoinDCX، در سری B تأمین بودجه خود به رهبری شرکت Block.one، خالق نرم‌افزار اجرای EOS، معادل ۱۳/۹ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است. جذب سرمایه در CoinDCX به دنبال دور اول جمع‌آوری سرمایه اتفاق افتاد که در ماه مه سال ۲۰۲۰، ۲/۵ میلیون دلار از Polychain Capital و Coinbase Ventures تأمین شد؛ این دو شرکت در دور جدید هم مشارکت دارند. سایر شرکت‌کنندگان شامل Uncorrelated Ventures ، Jump Capital و Mehta Ventures بودند.

جذب سرمایه در CoinDCX و گسترش این صرافی

سامیت گوپتا (Sumit Gupta) مدیرعامل و هم‌بنیانگذار CoinDCX در یک بیانیه گفت:

امسال هیجان‌انگیزترین سال برای CoinDCX بوده است. در حالی که همه‌گیری ویروس کرونا همه افراد را مجبور به ماندن در خانه کرده، CoinDCX به طور فزاینده‌ای گسترش یافته و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

این شرکت در حال توسعه است و این توسعه به خاطر لغو ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در ماه مارس توسط دادگاه‌های هند است.

گوپتا به ویژه از توسعه بیشتر اپلیکیشن تلفن همراه این شرکت، CoinDCX Go به عنوان اولویت این بودجه جدید نام برد.

بیشتر بخوانید: قانون گذاری ارز دیجیتال در هند

امکانات صرافی CoinDCX

CoinDCX یک ورودی ارز فیات را برای کاربران خود و انجام معاملات ارائه داده، اما خدمات اساسی دیگری را نیز ارائه می‌دهد. این صرافی امکان پرداخت وام، معاملات مارجین و استکینگ ارزهای دیجیتال و کسب پاداش از آن را، فراهم می‌کند.

مدیر عامل Block.one، برندن بلومر (Brendan Blumer) گفت که علاقه به ارزهای دیجیتال قبلاً از شروع سال ۲۰۲۰ افزایش یافته بود، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا سرعت گرفته است.

بلومر در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

با افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال، نقش CoinDCX برای در دسترس قرار دادن ارزهای دیجیتال برای همه مردم در دومین کشور پرجمعیت جهان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

روند صعودی اخیر بیت کوین به بیش از ۲۰٫۰۰۰ دلار برای Block.one سودمند است. بلومر اخیراً در توییتر اعلام کرد که شرکت وی از ۱۴۰٫۰۰۰ پوزیشن بیت کوینی که قبلاً اعلام شده بود مقدار بیشتری را انباشت کرده است.

نظر شما درباره جذب سرمایه در CoinDCX چیست؟ انجام معاملات ارز دیجیتال در هند چه تأثیری در اقتصاد این کشور دارد؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk