سایت کوین مارکت کپ به تازگی بخش آموزشی به سایتش اضافه کرده است به نام CoinMarketCap Earn. پلتفرم آموزشی کوین مارکت کپ در قبال تماشای ویدئوهای آموزشی درباره دارایی‌های دیجیتال به کاربران ارز دیجیتال پرداخت می‌کند. بند پروتکل اولین دارایی دیجیتالی است که در این پلتفرم حضور پیدا می‌کند. بند پروتکل با نماد اختصاری BAND توسط شرکت سکویا حمایت می‌شود و پلتفرمی است که داده‌های دنیای واقعی را به قراردادهای هوشمند متصل می‌کند.

در حال حاضر آموزش ارز دیجیتال حوزه داغی است و تقاضای آن زیاد است. کوین بیس ماه ژوئن ۲۰۱۹ بخش Coinbase Earn را راه‌اندازی کرد و به کاربرانی که در محتوای آموزشی مشارکت می‌کردند ارز دیجیتال پرداخت می‌کرد و البته موفق هم بود. سایت کوین مارکت کپ محبوب‌ترین سایت آمار و اطلاعات بازار ارز دیجیتال است و به احتمال بسیار زیاد پلتفرم Earn می‌تواند محتوای آموزشی ارز دیجیتال را در اختیار میلیون نفر قرار دهد.

مدیرعامل و هم‌بنیانگذار بند پروتکل می‌گوید:

کوین مارکت کپ معروف‌ترین سایت ارز دیجیتال است و همه تازه‌‌واردها برای چک کردن قیمت‌‌ها به این سایت سر می‌زنند. برای ما این مسئله که کوین مارک کپ اولین انتخاب کاربران است بسیار مهم است و به همین خاطر آنها را انتخاب کردیم.
در مسیر شتاب‌گرفتن کاربرد دارایی‌های دیجیتال، آموزش نقش کلیدی و مهمی دارد و بسیار خوشحال هستیم که در برنامه‌های کوین مارکت کپ برای آموزش این تکنولوژی بنیادی نقش داریم.

هر یک از کمپین‌های آموزشی کوین مارکت کپ هشت روز در دسترس خواهد بود و برای شرکت در این کمپین‌ها لازم است که در سایت حساب کاربری داشته باشید. CoinMarketCap Earn به کاربرانی که فیلم‌های آموزشی را تماشا کنند و آزمون‌های سایت را کامل جواب دهند، تا ۱۶۰ هزار دلار توکن بند (BAND) پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت بند پروتکل در پی همکاری با شبکه بلاک چین کره جنوبی

بند پروتکل چیست؟

بند پروتکل پلتفرمی است که قراردادهای هوشمند اپلیکیشن‌هایی مانند اپلیکیشن‌های حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به داده‌‌های دنیای واقعی متصل می‌کند.

کمپین آموزشی کوین مارکت کپ اولین کمپین بند پروتکل است، که نه تنها برنامه‌های آموزشی ارز دیجیتال را گسترش می‌دهد، بلکه فرصتی را در اختیار کاربران می‌گذارد که بتوانند در ازای یادگیری مقدار اندکی ارز دیجیتال دریافت کنند.

فراموش نکنید که همیشه می‌توانید نظرها و تحلیل‌های خودتان را با کوین‌نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Decrypt