کوین نیک به عنوان حامی در دوازدهمین جشنواره وب موبایل ایران شرکت می‌کند. جشنواره وب و موبایل ایران یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای رقابت وب سایت‌ها و نرم افزارهایی موبایلی است که هر ساله برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره ۵۱ تندیس به بهترین سایت‌ها و ۳۴ تندیس به بهترین اپلیکیشن‌های موبایل و ۱۸ تندیس به گروه‌های ویژه اهدا می‌شود.

بیش از ۶۲۱ داور در بخش‌های مختلف داوری این جشنواره حضور دارند.

این جشنواره از سال ۱۳۸۷ کار خود را به منظور معرفی بهترین سایت‌های فارسی زبان شروع کرده و طی این سال‌ها توانسته است بخش‌های مختلفی را پوشش دهد.


در اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران که در دو روز ۲۴ و ۲۵ بهمن (پنجشنبه و جمعه) برگزار خواهد شد، افراد مختلفی مثل محمد قائم پناه (مدیرعامل و هم بنیانگذار کشمون)، مرتضی علوی نیک ( مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ limitless )،محمدرضا آقایا (هم بنیانگذار و مدیرعامل باسلام)،مجتبی طباطبایی (موسس و مدیرعامل شرکت Alpha Reality)، مجید دودهکی ( بنیانگذار ECM )،امیر نورالدین (موسس ویشیا)،دکتر حامد عبدی (زبان‌شناس، مترجم شعر، مدرس دانشگاه)، هادی شجاری (بنیان‌گذار آریامدتور)، علی تهرانچی (هم بنیانگذار و مدیر عامل بادصبا) و علی آجودانیان (هم‌بنیانگذار ویرگول) سخنرانی می‌کنند و تجربیات خودشان را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت.

هدف اصلی برگزار جشنواره ایجاد پل ارتباطی بین فعالان این حوزه است و قصد دارد که تجربیات نسل قدیم را به نسل جدید منتقل کند.

پیشنهاد ویژه کوین نیک به مناسبت جشنواره وب و موبایل ایران

کوین نیک به مناسبت جشنواره وب و موبایل تخفیف های ویژه‌ای را برای شرکت کنندگان جشنواره در نظر گرفته است.
از ۲۴ بهمن به مدت یک هفته با در اختیار داشتن کد تخفیف به ازای هر دلار خرید ، ۱۰۰ تومان تخفیف بگیرید یا به ازای هر دلار فروش ۱۰۰ تومن وجه بیشتری دریافت کنید.