تنها یک هفته تا رویداد هالوینگ بیت کوین باقی مانده است. به این مناسبت شما می‌توانید در بازه‌ی زمانی  ۱۸ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت کوین نیک از تخفیف‌های ویژه‌ی آن بهره‌مند شوید.

چیزی تا رویداد هالوینگ بیت کوین باقی نمانده است، رویداد مهمی که هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد. در هالوینگ پاداش استخراج هر بلوک بیت‌کوین نصف می‌شود، یعنی در حالی که قبلاً به‌ازای استخراج هر بلوک، ۱۲/۵ بیت‌کوین پاداش داده می‌شد، حالا این پاداش به ۶/۲۵ رسیده است. در نتیجه پیدا کردن بیت‌کوین دیگر آن‌قدرها راحت نخواهد بود.
سومین هالوینگ بیت کوین که در روزهای میانی می امسال اتفاق می‌افتد، باعث شده مردم بسیاری تصمیم بگیرند سرمایه‌ی خود را وارد عرصه‌ی بیت کوین کنند. چرا که در هاوینگ‌های قبلی قیمت بیت‌کوین افزایش شدیدی پیدا می‌کرد و خریداران و تریدرها سود زیادی به دست می‌آوردند. درباره‌ی هاوینگ پیش‌رو نیز گمانه‌زنی‌های بسیاری شده است و تحلیلگران حرفه‌ای پیش‌بینی‌های مختلفی ارائه داده‌اند.

تخفیف کوین نیک به مناسب هالوینگ

ما هم در کوین‌نیک، تصمیم گرفته‌ایم به مناسبت این رویداد مهم یک جشنواره‌ی تخفیف راه بیندازیم. جشنواره تخفیف کوین نیک از ۱۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد. در این جشنواره می‌توانید به ازای هر دلار خرید و فروش رمزارز بین ۳۰ تا ۱۰۰ تومان تخفیف بگیرید. کافی است پس از ثبت درخواست خرید یا فروش خود از کد تخفیف halving-c2020 استفاده کنید.
در کوین‌نیک تمامی تراکنش‌ها به‌صورت اتوماتیک و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. مشاورین ما در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند. در هر مرحله‌ای از فرایند خرید و فروش که دچار مشکل شدید، می‌توانید از طریق تماس تلفنی، چت زنده و ثبت تیکت با کارشناسان ما گفتگو کنید.
برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای انواع رمزارزها، اخبار دنیای کریپتوکارنسی، مطالب آموزشی و تخفیف‌های سایت کوین‌نیک، در کانال تلگرام ما عضو شوید.