گسترش ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد تعداد بیشتری از کشورها اقدامات جدی برای مهار آن انجام می‌دهند. در اثر تأثیر غم انگیز این ویروس بر سلامتی افراد ، فضای رمزارز اخیراً شاهد به دنیا آمدن CoronaCoin بود.

CoronaCoin اعلام موجودی کرد و سایتی‌ هم به این منظور راه اندازی شده ، بحث سکه جدید تحت حمایت کروناویروس در یک پست Reddit منتشر شد. این خبر مدعی است که CoronaCoin (NCOV) نماد این رمزارز جدید که بر روی بلاک چین ERC-20 ایجاد شده خواهد بود.

به گفته ایجاد کنندگان این رمز ارز ، هدف اصلی آن گسترش آگاهی در عموم مردم در خصوص این ویروس است. کل عرضه این سکه بر اساس جمعیت جهان است، به این معنی که برای هر فرد زنده یک NCOV وجود دارد. بسته به تعداد تلفات و افراد آلوده به ویروس ، سکه‌هایی هر ۴۸ ساعت یک بار سوزانده می شود.

این پست همچنین نشان می دهد که سرمایه گذاران در زمان انتشار ویروس هم همچنان سود می برند. به نظر می‌رسد بسیاری از جامعه در مورد این ویژگی کمی تردید دارند. آن‌ها اظهار داشتند که سرمایه گذاران باید به افراد آلوده بیشتری امیدوار باشند! به این ترتیب، مقدار NCOV آن‌ها بالا می رود.

وب سایت CoronaCoin اعلام کرده است که «بخشی از وجوه حاصل از رشد این رمزارز برای کمک به نابودی ویروس کرونا به صلیب سرخ اهدا می شود.»

منبع