از ساعت ۲ بعدازظهر امروز به وقت آمریکا، یک سری برنامه‌های سایت‌های خبری ارزهای رمزپایه مثل Cointelegraph و Coindest قابل استفاده نبوده و اصلا در دسترس نیستند.

گوگل برای حذف برنامه اصلا با Cointelegraph تماس نگرفت. ما با شرکت تماس گرفتیم اما پاسخی دریافت نکردیم. در صورتی که اطلاعات جدیدی به دست آوریم همین مقاله را با اطلاعات جدید و صحبت‌های مسئول شرکت به روز رسانی خواهیم کرد.

Cointelegrapg اعلام کرده، ما مثل همیشه کار خواهیم کرد ولی هیچ توضیحی در مورد عدم دسترسی کاربران به برنامه رمزارزها فعلا نداریم.

این اولین بار نیست که فروشگاه بازی گوگل روی ارزهای رمزپایه تمرکز کرده است. اواخر ماه دسامبر یود که گوگل برنامه MetaMask را حذف کرد. در آن زمان، دن فیندلای گفت:« امیدوارم که این اتفاق تنها یک اشتباه از طرف برنامه‌نویسان گوگل باشد و همچنین امیدوارم صادقانه به اشتباه خود اقرار کنند. اما در کنار همه ممنوعیت‌هایی که یو تیوب برای رمزارزها در نظر گرفته، قطعا من را درمورد چگونگی همکاری با گوگل و فناوری‌های غیرمتمرکز دچار شک و عدم اطمینان می‌کند.»

فیندلای همزمان که به موضوع ممنوعیت یوتیوب اشاره داشت، گفت: «ممنوعیت مداوم محتوای رمزارزها، موج بزرگی در جامعه ایجاد کرد، هرچند که این ممنوعیت تنها چند روز بیشتر طول نکشید. فروشگاه گوگل قبلا هم چند بار برنامه استخراج رمزارزها را ممنوع اعلام کرده بود.»

منبع: cryptonewmedia.press

مقالات مرتبط