مدیر ارشد اجرایی صندوق پوشش ریسک رمزارز تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital)، سو ژو (Su Zhu)، می‌گوید معامله‌گران تاثیر و شوک رویداد هاوینگ بیت کوین را دست کم می‌گیرند. برای خواندن اخبار بیشتر در مورد هاوینگ بیت کوین با کوین نیک همراه باشید.

مدیر عامل صندوق پوشش ریسک تری اروز کپیتال در مصاحبه‌ای با دِبلاک (The Block) توضیح داد که پس از کاهش قیمت تا زیر ۷ هزار دلار، رویداد هاوینگ بیت کوین در ماه می دیگر در پیش‌بینی قیمت بیت کوین لحاظ نمی‌شود. ژو گفت انتظار دارد پاداش بلاک ماه آینده به شوک عرضه برای معامله‌گران و فشار خرید برای بیت کوین منجر شود.

او گفت:

در این مرحله، من گمان نمی‌کنم که هاوینگ در نظر گرفته می‌شود. چند ماه پیش این مسئله از نظر اهرم قیمت بسیار بیشتر لحاظ می‌شد. به نظر من هنگامی که هاوینگ بیت کوین اتفاق بیفتد و افراد ببینند که عرضه کمتری در بازار وجود دارد، شوک عرضه بزرگی به بازار وارد می‌شود.

او همچنین ادامه داد:

به عقیده من، افراد در نهایت از شدت کاهش عرضه بازار شگفت‌زده خواهند شد. ابتدا بازار به شکل رقابتی در خواهد آمد و سپس پول جدید نیز وارد می‌شود.

ژو شایعه‌ای مبنی بر اینکه استخراج‌کنندگان بعد از هاوینگ بیت کوین تحت فشار قرار خواهند گرفت را رد کرده و توضیح می‌دهد که بخش اعظمی از شبکه استخراج چندین سرمایه‌گذاری‌ ایمن انجام داده‌اند. او همچنین اعلام کرد که شرکت سرمایه‌گذاری‌اش نرخ بهره اتریوم را برای افرادی که دارایی زیاد دارند تجدید کرده است.

منبع: cryptoglobe