با افزایش جستجوی عبارت XRP در اینترنت، سرمایه‌گذاران بزرگ در حال انتقال ده ‌ها میلیون دلار ریپل هستند. ابزار رصد بلاکچین معروف به Whale Alert در یک سری توییت‌ گزارش داده که نهنگ‌های بزرگ ارز دیجیتال در مجموع ۱۱۹۷۲۳۱۵۷ ریپل را به ارزش بیش از ۴۷/۸ میلیون دلار در هفت تراکنش جابه‌جا کرده‌اند.

انتقال ده ‌ها میلیون دلار ریپل توسط نهنگ‌ها

یکی از بزرگترین تراکنش‌ها شامل انتقال ۲۷۶۵۳۷۶۵ ریپل (XRP) به ارزش ۱۰/۶ میلیون دلار از صرافی ارز دیجیتال کراکن به یک کیف پول با مبدأ ناشناخته بوده است. در یک انتقال دیگر، یک نهنگ ۲۷۱۴۳۱۱۳ ریپل را به ارزش ۱۱/۸ میلیون دلار انتقال داده است.

سه تراکنش ریپل از یک کیف پول با مبدأ ناشناخته به یک صرافی ارز دیجیتال منتقل شده، در حالی که دو انتقال دیگر، ریپل را از صرافی‌ها به کیف پول‌های ناشناخته منتقل کرده‌اند.

در اینجا خلاصه‌ای از تراکنش‌های ریپل در آخرین روز قابل مشاهده است:

  • ۱۳۵۲۶۲۷۹ ریپل به ارزش ۵/۳ میلیون دلار از بیت استمپ به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.
  • ۱۳۰۰۰۰۰۰ ریپل به ارزش ۵ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به صرافی هیوبی منتقل شده است.
  • ۱۳۰۰۰۰۰۰ ریپل به ارزش ۵ میلیون دلار از بیت استمپ به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.
  • ۱۲۷۰۰۰۰۰ ریپل به ارزش ۴/۹ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به صرافی کراکن منتقل شده است.
  • ۱۲۷۰۰۰۰۰ ریپل به ارزش ۴/۹ میلیون دلار از یک کیف پول ناشناخته به صرافی کراکن منتقل شده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت ریپل

افزایش جستجوی عبارت XRP در گوگل

فعالیت نهنگ‌های ریپل در حالی اتفاق می‌افتد که علاقه به پنجمین دارایی ارز دیجیتال به رکوردهای جدیدی رسیده است. گوگل ترندز (Google Trends) در دو هفته گذشته، افزایش جستجوی عبارت «XRP» از کمترین میزان ۲۶ به میزان برآورد شده ۱۰۰ نشان می‌دهد که رکورد قبلی ۷۶ را که در دسامبر ۲۰۱۷ ثبت شده بود، شکسته است.

نقاط کانونی در سراسر جهان با بیشترین جستجوی عبارت XRP اسلوونی، ایرلند، استرالیا، هلند و سنگاپور هستند.

با توجه به داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، اگرچه ریپل در مقایسه با رشد هم رده‌های بزرگ خود، عملکرد پایین‌تری داشته، اما دارایی بومی شرکت ریپل در هفت روز گذشته بیش از ۴۸ درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این مقاله، ریپل با قیمت ۰/۴۲ دلار معامله می‌شود.

به نظر شما انتقال ده ‌ها میلیون دلار ریپل توسط نهنگ‌های ارز دیجیتال چگونه روی قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت؟ نظرات خود را در سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک با ما در میان بگذارید.

منبع: dailyhodl