در آخرین تغییرات و تحولات بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین به دنبال صعودی شدن وال استریت یک درصد رشد کرد و به قیمت ۱۰٫۸۰۰ دلار رسید، اتریوم هم خودش را به محدوده ۳۶۰ دلار رساند و کاردانو هم بار دیگر در بین ۱۰ ارز دیجیتال مهم بازار دیده شد. در ادامه این مطلب به تحلیل بازار ارزهای دیجیتال در روز دهم مهر یا اول اکتبر می‌پردازیم.

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال روز ۱۰ مهر

علیرغم ریزش خفیف بیت کوین به قیمت ۱۰٫۶۶۰ دلار، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته موفق شد روند صعودی به خود بگیرد و حالا با قیمتی معادل ۱۰٫۸۰۰ دلار معامله می‌شود. اتریوم هم از قافله عقب نماند و با ۲ درصد افزایش قیمت حالا به محدوده ۳۶۰ دلاری رسید.

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال ۱۰ مهر

افزایش ۱ درصدی ارزش بیت کوین در روز گذشته و رسیدن به قیمت ۱۰٫۸۰۰ دلار

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین روز گذشته یک تلاش نافرجام برای شکستن مقاومت ۱۰٫۸۰۰ دلاری داشت که با ریزش خفیف و رسیدن به ۱۰٫۶۶۰ دلار منجر شد. اما گاوهای بازار اجازه ریزش بیشتر را ندادند.

پس از آن بیت کوین یک جهش قیمتی را تجربه کرد و در میانه‌های روز گذشته قیمت بیت کوین در صرافی بایننس به ۱۰٫۸۵۰ دلار هم رسید. سپس با کمی اصلاح قیمت در ۱۰٫۸۰۰ دلار ثابت شد تا رشد ۱ درصدی برای بیت کوین به ثبت برسد.

از نظر تحلیل تکنیکال بیت کوین برای صعود بیشتر ابتدا باید موفق شود از سد مقاومت ۱۰٫۸۴۰ دلاری عبور کند. در این صورت می‌توانیم انتظار داشته باشیم بیت کوین دوباره به سطح روانی ۱۱٫۰۰۰ دلار برسد.

اما اگر اوضاع بر وفق مراد بیت کوین نباشد اولین سطوح حمایتی برای بیت کوین در قیمت‌های ۱۰٫۶۸۰ و ۱۰٫۵۷۰ قرار دارد.

به نظر می‌رسد این افزایش قیمت بیت کوین با بازار سهام ایالات متحده ارتباط مستقیم داشته باشد. چرا که همه شاخص‌های بازار سهام از جمله اس اند پی (S&P 500)، داو جونز (Dow Jones)، نزدک (Nasdaq) روز گذشته را به ۱ درصد سود به پایان بردند.

در این میان اما بازار طلا نوسانات زیادی را از خود نشان داد. قیمت این فلز گران‌بها در معاملات روز گذشته از ۱۸۸۰ به ۱۹۰۰ دلار رسد و دوباره افت کرد و هر چند ساعت یکبار این حرکت را تکرار کرد. در حال حاضر ارزش طلا نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۰/۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال ۱۰ مهر

تغییرات قیمتی آلت کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال روز ۱۰ مهر

این مطلب راهم مطالعه کنید: معرفی ۵ ارز دیجیتال جدید مناسب برای سرمایه‌گذاری

تحلیل قیمت آلت کوین‌ها

اتریوم بالاخره موفق شد در ۲۴ ساعت گشته با ۲ درصد جهش قیمتی به ۳۶۰ دلار دست پیدا کند. ریپل و بیت کوین کش اما افزایش قیمت ناچیزی  را تجربه کردند و می‌توانیم آن‌ها را در همان قیمت روز گذشته در نظر بگیریم، در زمان نگارش این مطلب قیمت ریپل ۰/۲۴۱ و بیت کوین کش ۲۲۸ دلار است.

اما شاید خوشبخت‌ترین ارز دیجیتال در روز گذشته کاردانو باشد که موفق به رشد ۵ درصدی شد و از حالا دوباره خودش را در بین ۱۰ ارز دیجیتال مهم بازار می‌بیند. جالب است بدانید کاردانو موفق شد جای ارز Crypto.com را بگیرد.

مونرو تنها ارز دیجیتال در بین ۲۰ ارز مهم بازار است که در ۲۴ ساعت گذشته رشد دو رقمی را تجربه کرده است. هر ارز XMR با رشد ۱۲ درصدی حالا بیش از ۱۱۰ دلار معامله می‌شود. بهتر است بدایند مونرو نسبت به هفته گذشته رشد ۲۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

سایر ارزهای دیجیتالی که موفق شده‌اند در ۲۴ ساعت گذشته رشد قیمت دو رقمی را تجربه کنند عبارتند از: دیجی بایت (DigiByte) با ۱۶ درصد، میکر (Maker) با ۱۳ درصد، زی کش (Zcash) با ۱۱ درصد، سوایپ (Swipe) با ۱۱ درصد، دیفای.مانی (DFI.Money) با ۱۱ درصد، الگوراند (Algorand) با ۱۰/۵ درصد و زیلیکا (Zilliqa) با ۱۰ درصد.

در طرف خونین بازار اما ارز میداس تاچ گلد (Midas Touch Gold)  با ۱۵ درصد کاهش بدشانس‌ترین ارز بازار بود و پس از آن ارزهای تتا (THETA) با ۷ درصد، هایپریون (Hyperion) با ۶/۵ درصد، انرژی وب توکن (Energy Web Token) با ۵/۵ درصد و یونی سواپ (Uniswap) با ۴/۵ درصد کاهش در رده‌های بعدی قرار دارند.

فراموش نکنید شما هم می‌توانید تحلیل‌های و نظرات خود در مورد بازار ارزهای دیجیتال را از طریق کوین نیک با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato