مایکل فن د پوپ (Michaël van de Poppe)، یکی از تحلیل‌گران برتر ارز دیجیتال، از آغاز فصل جدید آلت کوین ‌ها خبر داده است. فن د پوپ، اذعان داشته است که فصل جدید آلت کوین ‌ها، با توجه به بازیگری چند ارزدیجیتال به‌زودی روی صحنه خواهد رفت و این، از خریدهای زیاد ارز دیجیتال توسط مارک کیوبن پیداست. در یک ویدئوی جدید، فن دی پوپ، خطاب به ۱۳۰ هزار دنبال‌کننده‌اش، در مورد فصل جدید آلت کوین‌ ها در هفته‌های آتی (علی‌رغم سقوط ارزش بیتکوین به ۳۰ هزار دلار در اواخر ماه مه)، خبر داده است.

 

فصل جدید آلت کوین ها

بازار گاوی و آلت کوین ها

 

تابستان، فصل جدید آلت کوین ها خواهد بود؟

فن د پوپ درباره فصل جدید آلت کوین‌ ها می‌گوید:

«ما هنوز بالاتر از میانگین متحرک ۲۱ روزه فعالیت می‌کنیم و این یعنی چراغ شانس صعود ما به وضعیت بالاتر در حال چشمک‌زدن است. آلت کوین‌ها درحال رقم‌زدن ارزش جدیدی در قیمت دلاری (USD) خود و جفت ارزهای بیتکوین‌اند. اینکه ارزش بازار آلت کوین بالاتر از میانگین ۲۱ روزه است، یعنی بازار گاوی در حال تاخت و تاز است و ما هم در موقعیت خوبی قرار داریم؛ با این تفاسیر، ما می‌توانیم بالاتر از این هم برویم و یک تابستان خفن را تجربه کنیم!»

فن د پوپ، عقیده دارد که صدای قدم‎های فصل جدید آلت کوین‌ ها به گوش می‌رسد. از نظر او، اتفاقات تلخ اخیر، فقط یک وقفه کوتاه و طبیعی بوده است. او می‌گوید: «آیا می‌رویم  که فصل جدید آلت کوین ها را پیش رو داشته باشیم؟ من هنوز روی حرفم ایستاده‌ام. زمان آن رسیده است که شما شروع به جمع‌آوری ارزهای دیجیتال کنید».

ارزش  کل بازار آلت کوین‌ها

ارزش کل بازار آلت کوین، هنوز بالاتر از میانگین متحرک ۲۱ روزه است. این وضعیت، حاکی از آن است که بازار گاوی دنیای کریپتوکارنسی همچنان شاخ‌های تیزی دارد! آیا چنین تحلیلی، در تشخیص فصل جدید آلت کوین ها کمک خواهد کرد؟

او، مدعی شده است که صرافی غیر متمرکز کرو فایننس (Curve Finance)، در مسیر بازپس‌گرفتن میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه توسط جفت ارز بومی‌اش CRV / BTC است؛ مسیری که آن را به صعود نزدیک خواهد کرد.

یکی از ارزهای فصل جدید آلت کوین ها

فن دی پوپه در ادامه گفت: «ارز دیجیتال کرو (CRV)، یکبار در منطقه مقاومت حضور داشته است، اما ما می‌توانیم به جمع‌آوری این ارز دیجیتال بپردازیم و انتظار داشته باشیم تا به بالاترین میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه برسد. آن‌وقت توانایی استفاده از این حجم کرو جمع‌آوری‌شده را، برای ایجاد ارزش‌های بالاتر خواهیم داشت».

 قدم بعدی برای فصل جدید آلت کوین ها

به گفته این تحلیل‌گر، بعد از به‌زیر کشاندن میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه، پلتفرم وام‌دهی میان‌زنجیره‌ای کاوا (KAVA) آماده خواهد بود تا ارزش‌های سالانه جدیدی را در برابر بیتکوین(KAVA / BTC)  رقم بزند.

کاوا، شاهدی از غیب

پلتفرم کاوا، یک شبکه میان‌زنجیره‌ای دیفای (DeFi) است که استیبل کوین و وام برای ارزهای اصلی مثل بیتکوین فراهم می‌کند. اظهارات فن دی پوپه، بر این مبنا قرار دارند که بتوان توسط این پلتفرم، راهی برای خلاصی بیتکوین از وضعیت موجود هموار کرد. راهی که مژده‌بخش ظهور فصل جدید آلت کوین ها هم خواهد بود.

چرخه جدید کاوا

فن دی پوپه همچنان اضافه می‌کند: «داریم می‌بینیم که ما در حال ساختن بالاهای بالاتر (Higher Highs) و پایین‌های بالاتریم (Higher Lows). ما داریم یک چرخه جدید برای کاوا ایجاد می‌کنیم و می‌رویم چیزهایی که از دست داده‌ایم را برگردانیم».

فصل جدید آلت کوین ها

مارک کیوبن و آلت کوین ارز دیجیتال

 مارک کیوبن ارزهای دیجیتال زیادی نگه داری می کند

از یک ولت اتریوم مربوط به مارک کیوبن (کارآفرین و میلیاردر مشهور) در ژانویه‌ای که گذشت، پرده برداشته شد. این در حالی بود که کیوبن، یک NFT (توکن‌های غیرمتمرکز) در پلتفرم غیرمتمرکز Rarible راه اندازی می‌کرد. این ولت، حاوی ارزهای دیجیتال متنوع پلتفرم غیرمتمرکز دیفای (DeFi) بود، البته بیشتر ارزهای این حساب، به پروتکل وام دهی آوه (Aave) اختصاص داشت.

آنچه که از ولت کیوبن می‌توان فهمید

به‌نظر می‌رسید که کیوبن، از این ولت زیاد استفاده کرده است. این کیف پول دیجیتال، ارزشی به اندازه ده‎ها هزار دلار از ارزهای دیجیتال عجیب و غریب را شامل می‌شد؛ ارزش این دارایی هم، ۲۶ هزار دلار از ارزهایی مثل: دوگلون (ELON)،  دوگه اینو (DOGI)، و Bingo Inu و ۲ هزار دلار اتریوم (BINGO) برآورد شد.

یک نکته بحث برانگیز

نکته مبهم در مورد این ارزهای مختلف دیجیتال در ولت کیوبن، یک مسئله مهم بود؛ مسئله اینکه آیا کیوبن، شخصاً این ارزها را خریده است یا سهامداران این ارزها، برای شناساندن ارزهایشان، آن‌ها را به حساب کیبون ریخته‌اند؟

نظر لارک دیویس

لارک دیویس (سرمایه‌گذار و چهره شاخص دنیای ارزهای دیجیتال)، در مورد این بحث، خاطرنشان کرد که مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس (مارک کیوبن)، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که قصد دارد تا ۶۰ درصد از پرتفولیوی خود در بیتکوین، ۳۰ درصد در اتریوم و ۱۰ درصد در بقیه آلت کوین‌ها را حفظ کند. این نتیجه‌گیری، احتمالات مربوط به فصل جدید آلت کوین ها را قوی‌تر می‌کند.

چند جمله از دیویس درباره کیوبن

دیویس درباره مارک کیوبن و دارایی‌هایش در کیف پول دیجیتال گفته است: «از تمام آن‌چیزهایی که فهمیدیم و جمع‌آوری کردیم و طبق چیزی‌که روی بلاک چین می‌بینیم، مارک کیوبن، آوه (Aave)، Rarible (RARI)، سوشی سواپ (SUSHI)، Polygon، سروم (SRM)، اینجکتیو و فانتوم (FTM) را دارد. ارزهای دیجیتالی که نام بردم، همه پورتفولیوی او زا تشکیل نمی‌دهند، اما ارزهایی‌اند که عموماً به داشتنشان اذعان شده یا حداقل توسط او پرداخته شده‌اند».

 

نظر شما در مورد فصل جدید آلت کوین ها

نظر شما در مورد صحبت‌های مایکل فن دی پوپه چیست؟ آیا واقعاً فصل جدید آلت کوین ها در راه است؟ آیا بیتکوین از حالت کنونی خود خارج خواهد شد؟ نظرتان را در سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید. همچنین، امکان دریافت اخبار مربوطه و قیمت‌های روز ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توییتر کوین نیک وجود دارد.

منبع:  NewsBTC