مزیت ابزار معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟ چگونه به ما در یادگیری معاملات کمک می‌کنند؟ و آیا به ربات معاملات ارزهای دیجیتال نیاز داریم؟

معاملات ارزهای دیجیتال امروزه در بازارهای مالی با ریسک‌های بالایی رو‌به‌رو است. اما این ریسک‌ها نباید مانع ورود شما به این معاملات شود. بهتر است فوت‌وفن‌ها را یاد بگیرید تا بتوانید بهترین تجربه را داشته باشید.

ربات‌هایی که در معاملات ارزهای رمزنگاری شده توسط تاجران مورد استفاده قرار میگیرند، موجب کاهش استرس و ترس آن‌ها از ورود به دنیای تجارت می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند تا در معاملات خود احساسات را کنار بگذارند.

این ربات‌ها به شما اجازه پیاده کردن هر گونه استراتژی که برای تجارت خود مدنظر دارید را می‌دهند.

ما در این مقاله چند نمونه از بهترین ربات‌های بازرگانی را که به شما امکان معاملات ارزهای دیجیتال را در دنیای شبیه سازی شده می‌دهند معرفی می‌‌کنیم.

همه این ربات‌ها با کمک هوش مصنوعی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده توانایی انجام این معاملات تجاری را دارند، شما باید مقداری تجربه داشته باشید تا بتوانید بهتر وارد عمل شوید و بیشتر یاد بگیرید. در این مطلب کوین نیک با برخی از این ربات‌ها آشنا می‌شوید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: آموزش صفر تا صد خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس

۱-گیکو راهنمای معاملات ارزهای دیجیتال (Gekko)

در حال حاضر گیکو یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای تجارت ارزهای رمزنگاری شده است که توانسته ۶۰۰۰ ستاره را به خود اختصاص دهد. این نرم افزار برای کسانی طراحی شده که مبتدی هستند و به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند.

به افراد پنل کاربری داده می‌شود تا بتوانند اطالاعات مربوط به ارزها را که در گذشته بازار اتفاق افتاده ثبت کنند، استراتژی‌های خود را وارد و تست کنند و در آخر این اطلاعات را با دانش خود به هر صورتی که تمایل دارند اجرا کنند.

یکی از ویژگی‌های گیکو برای مبتدیان ترسیم جدول و نمودارهایی‌ است که مبتنی بر نتایج مبادلات است و این مزیت برای مبتدیانی که به تازگی وارد این معاملات می‌شوند بسیار کارآمد خواهد بود و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون ترس وارد دنیای ارزهای دیجیتال بشوند.

ویژگی‌ها و مزایای گیکو:

  • فراهم کردن بسیاری از بروزرسانی‌ها برای مبادلات
  • دارای‌ جامعه آماری فعال
  • نصب آسان
  • دسترسی راحت برای کاربران
  • معاملات و تجارت‌های به‌روز
  • آگاهی دادن از معاملات تجاری با استفاده از افزونه‌ها

معایب و نقطه ضعف گیکو(Gekko Cons):

  • اطلاعات کمی از نتایج به ما می‌دهد

گیکو یک نرم‌افزار بسیار عالی هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی ‌است که در تجارت‌ ارزهای دیجیتال پیشرفته هستند. رابط کاربری ساده به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی استراتژی‌های قاعده بازی خود را تحلیل و نتایج را به سمت هرچه بهتر شدن هدایت کنید.

شاید بعضی از شاخص‌های کلیدی عملکرد مثل حداکثر کشش قیمت و یا احتمال پیروزی شما در این بازارها به کمک این ابزارها مشخص نباشد، ولی در حال حاضر این ابزارها یکی از بهترین‌های دنیای تجارت ارزهای دیجیتال هستند. به شما پیشنهاد میکنیم در سیستمی که به عنوان سیستم میزبان(رایانه شخصی) از آن استفاده می‌کنید این ابزار را اجرا کرده و قدرت اجرایی استراتژی‌های خود را افزایش دهید.

۲-زن بات(zenbot)

ربات معاملات ارزهای دیجیتال(زن‌بات)

زن بات(zenbot)

یکی دیگر از ربات‌هایی که برای تجارت ارزهای دیجیتال بسیار محبوبیت دارد، زن‌بات است که میتوان آن را به راحتی بر روی دسکتاب و فضای میزبان نصب کرد و با آن معاملات ارزهای دیجیتال را دنبال کرد. این نرم‌افزار با بیش از ده‌ها استراتژی تجاری و با پیکربندی ساده برای افرادی که توانایی متوسط و اطلاعات کافی دارند طراحی شده و به شما این امکان را می‌دهد که مبادلات ارزهای دیجیتال را به راحتی و بدون استرس انجام دهید.

اگر با سیستم برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت آشنایی داشته باشید، می‌توانید به کمک آن استراتژی‌های خود را گسترش دهید.

زن بات همه کدهای مورد نیاز برای پیاده‌سازی یک استراتژی را برای شما فراهم می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که با کمک مثال‌هایی که در آن وجود دارد تکنیک‌های استفاده از شاخص‌های عملکردی را یاد بگیرید.

ویژگی‌ها و مزایا زن ربات معاملات ارزهای دیجیتال:

  • به‌روز رسانی‌های مداوم
  • پشتیبانی بسیاری از معاملات
  • دارای‌ جامعه آماری فعال
  • معاملات و تجارت‌های به‌روز
  • ارائه بسیاری از خدمات نوتیفیکیشنی مثل SMS
  • نتایج بعضی جزیئات معاملات به طور کامل مشخص نیستند

معایب زن بات:

  • بدون داشتن رابط کاربری
  • نتایج با سرعت کم نشان داده می‌شوند.

زن‌بات می‌تواند استراتژی‌ها را به صورت اتوماتیک انجام دهد. اگر شما به دستورهای کامپیوتری مسلط باشید برای راه‌اندازی آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. همچنین زن‌بات شامل الگوریتم‌هایی است که به شما کمک می‌کند پارامترهای مربوط به استراتژی‌ها را بهینه کنید.

 باز هم توصیه می‌کنیم در ابتدا، این ربات‌ها را برای پیشرفت استراتژی بر روی سیسم میزبانی کامپیوتر خود نصب کنید و پس از یادگیری شرایط بازی به زمین واقعی وارد شوید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: معرفی انواع بلاک چین به زبان ساده، بلاک چین عمومی، خصوصی و کنسرسیوم چه تفاوتی دارند؟

۳-انیگما کاتالیز ابزاری قدرتمند برای معاملات ارزهای دیجیتال(Enigma Catalyst)

رباتی برای معاملات ارزهای دیجیتال (کاتالیز)

انیگما کاتالیز یکی از بسترهای تجارت ارزهای دیجیتال است که بر پایه الگوریتم‌های خاصی ساخته شده و از لحاظ جایگاهی در مقام بالایی قرار دارد. این نرم‌افزار بر اساس زبان برنامه‌نویسی پایتون، و برای افراد پیشرفته در این حوزه، طراحی؛ و برای پشتیبانی و پیشبرد استراتژی‌هایی که در مبادلات ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد ساخته شده است.

این نرم افزار هنوز در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد با این وجود از بسیاری داده‌های آماری و اطلاعات محاسباتی موجود در این بازار پشتیبانی می‌کند.

مزایای کاتالیزور

  • ارائه مستندات عالی
  • دارای جامعه آماری فعال
  • پشتیبانی و تجزیه و تحلیل داده‌های آماری و کتابخانه‌ای

معایب کاتالیزور

  • پشتیبانی پایین از معاملات برای تجارت‌های همزمان
  • طولانی و پیچیده بودن مراحل نصب
  • راه‌اندازی دشوار بر روی سیستم‌های ابری

اگر چه انجام معاملات بر روی سیستم‌ها و ادغام آن‌ها با یکدیگر برای آینده برنامه‌ریزی شده است، اما انیگما در حال حاضر توانایی پشتیبانی کردن از معاملات بر روی سیستم‌های بیت‌فینکس، بیترکس، پولونیکس را دارد.

اگر یک استراتژیست قوی هستید و یا برنامه استراتژی برای معاملات ارزهای رمزنگاری شده دارید، این برنامه برای پیشبرد اهداف شما بسیار مناسب است.

امیدوارم مطلب معرفی ۳ ربات معاملات ارزهای دیجیتال برای شما مفید بوده باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید با کارشناسان کوین نیک در ارتباط باشید.