طبق نظر یکی تحلیلگران صنعت ارزهای دیجیتال، ارزش بیت کوین با نزدیک شدن به قیمت ۱۱ هزار دلار، مسیری رو به جلو را طی خواهد کرد. بنابراین نباید انتظار یک قیمت شکنی بیت کوین در حد و اندازه بزرگ را داشت.

ویلی وو (Willy Woo) یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، در یک رشته توییت به نقاط قوت بازار اشاره داشته و باور دارد که قیمت حال حاضر بیت کوین، یک نقطه مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران است.

ویلی وو: شانس کمی برای قیمت شکنی بیت کوین در سطحی فاجعه‌بار وجود دارد

طبق نظر ویلی وو، بیت کوین یکی دیگر از مقاطع دست به دست شدن خود را تکمیل کرده و حالا این ارز دیجیتال به احتمال زیاد در هفته‌های جاری به سمت بالا حرکت خواهد کرد. بنابراین طبق نظر این کارشناس، بسیار بعید است که شاهد یک قیمت شکنی بیت کوین در سطحی بزرگ باشیم.

منظور از قیمت شکنی یا دامپ بیت کوین در سطحی فاجعه بار، اشاره به سقوط این ارز دیجیتال در هفته گذشته به قیمت ۹٫۸۰۰ دلار دارد.

روند فعالیت بیت کوین
روند فعالیت بیت کوین طبق تحلیل کارشناس ارزهای دیجیتال

برخی از سرمایه‌گذاران و تریدرها بر این باور بوده‌اند که این شانس دوباره وجود دارد تا بیت کوین همچنان به دلیل پر کردن شکاف قراردادهای آتی بیت کوین بورس بازرگانی و کالای شیکاگو (CME Group) در قیمت ۹٫۶۰۰ دلار، همچنان روندی کاهشی را تجربه کند. ویلی وو در خصوص این مسئله می‌گوید:

من همچنان نسبت به یک دامپ کوتاه مدت به منظور پر کردن شکاف‌ها مراقب خواهم ماند، اما اگر ما نقطه مقاومت را در این مرحله بشکنیم، با یک بازار نقدینگی گاوی قدرتمند همراه خواهیم شد.

تقویت فاندامنتال‌ها برای یک بازار گاوی

در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال پس از پس زدن قیمت ۱۲ هزار دلار توسط بیت کوین، به دنبال یک دگرگونی قیمتی تازه است.

طبق نظر یکی دیگر از تحلیلگران بیت کوین که با نام PlanB در توییتر شناخته می‌شود، حالا زمان مناسبی برای نمایش تاریخی بیت کوین و حرکت به سمت ۱۰۰ هزار دلاری شدن است. در حال حاضر شاهد سطحی هستیم که منجر به تغییرات عظیم می‌شود. درست همانند تغییر قیمت بیت کوین از ۱۰۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار و از ۱۰۰۰ دلار به ۱۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۷.

همچنین در زمینه پشتیبانی فاندامنتال‌ها از روند بلند‌ مدت بیت کوین، شاهد دستیابی نرخ هش این ارز دیجیتال به بالاترین مرز خود بوده‌ایم. طبق نظر ویلی وو، رفتار سختی حال حاضر بیت کوین قطعا در سمت بازار گاوی قرار دارد.

روند سختی بیت کوین
روند سختی بیت کوین در آمار تحلیلگر ارزهای دیجیتال

با توجه به آمار بالا، ویلی وو اعتقاد دارد که ما در منطقه خوبی از سختی بیت کوین قرار داریم. ربان قرمز سختی بیت کوین، یک شاخص کاملا قابل اطمینان در خصوص گاوی بودن بازار این رمزارز است.

نظر شما در خصوص شرایط بیت کوین و تغییر قیمت آن چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph