صندوق ارز دیجیتال دبی (FD7 Ventures) برای خرید کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) ۷۵۰ میلیون دلار بیت کوین می‌فروشد. مدیر عامل این شرکت می‌گوید بیت کوین به هدف خود رسیده و در بلاکچین‌های قرارداد هوشمند پتانسیل بیشتری وجود دارد. کاردانو و پولکادات به توسعه Web3 غیرمتمرکز کمک شایانی خواهند کرد و به نظر می‌رسد آینده درخشانی در انتظار آنهاست.

فروش بیت کوین های صندوق ارز دیجیتال دبی

با این حرکت، این صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بیشتر سرمایه ۱ میلیارد دلاری تحت مدیریت خود را برای سرمایه‌گذاری در این بلاکچین‌های نوپا می‌فروشد. کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) هر دو شبکه‌های استقرار قرارداد هوشمند پرسرعت و کم هزینه‌ای هستند که ادعا می‌کنند مقیاس‌پذیری را امکان پذیر می‌کنند.

خرید اتریوم

بیت کوین به هدف خود رسیده است

طبق گفته مدیر عامل FD7، پراکاش چاند (Prakash Chand)، این صندوق احساس می‌کند که بیت کوین به هدف خود رسیده و تنوع بخشی در آلت کوین‌های جدید برای سرمایه‌گذاران این شرکت بهتر خواهد بود. به همین دلیل فروش بیت کوین های صندوق ارز دیجیتال دبی برای خرید آلت کوین های دیگر انجام شده است.

چارلز هاسکینسون در تاریخ ۲۵ فوریه در توییتر خود نوشت:

ورود FD7 Ventures را به این اکوسیستم خوشامد می‌گویم. در صورت نیاز به پشتیبانی فنی به ما اطلاع دهید و ما دوست داریم شما را در Catalyst ببینیم.

چاند در جواب گفت:

گذشته از اینکه بیت کوین در این بازار اولین بوده و جامعه به عنوان ذخیره ارزش به آن معنا داده، من فکر می‌کنم بیت کوین در واقع بسیار بی‌فایده است. وی افزود: پروژه‌هایی مانند کاردانو، پولکادات و اتریوم پایه و اساس اینترنت جدید و وب ۳/۰ هستند.

وب ۳

چارلز هاسکینسون و دکتر گاوین وود به ترتیب بنیانگذاران ADA و DOT هر دو در میان هفت بنیانگذار اتریوم بودند. در این اطلاعیه نمونه‌هایی از چگونگی کمک پروژه‌های جدید آنها به Web3 غیرمتمرکز جدید ذکر شده است.

به عنوان مثال، ADA در حال کار روی یک راه حل بلاکچین برای رفع نیازهای میلیون‌ها نفر از مردم آفریقاست که به خدمات بانکی دسترسی ندارند. در عین حال، DOT در حال توسعه یک اکوسیستم از پروژه‌های «moonshot» است تا بتواند یک پلتفرم غیرمتمرکز را برای Web3 فراهم کند.

با شنیدن خبر خرید FD7، هاسکینسون در یک توییت از این خبر استقبال کرد.

این مطلب را هم مطالعه کنید: دلیل افزایش قیمت کاردانو با وجود کاهش قیمت سایر ارزهای دیجیتال چیست؟

آینده درخشان ETH ، ADA و DOT

چاند معتقد است:

من به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ام که وقت زیادی را با ذهنی باز در حوزه ارزهای دیجیتال سپری کردم و مطمئنم که طی چند سال آینده اتریوم، کاردانو و پولکادات از ارزش بیشتری نسبت به بیت کوین برخوردار خواهند شد.

کاردانو و پولکادات به عنوان گزینه‌های جایگزین مناسب برای اتریوم در نظر گرفته می‌شوند، زیرا هزینه بالای گس باعث شده کاربران مجبور شوند از سایر پلتفرم‌ها استفاده کنند. این موضوع نه تنها در قراردادهای هوشمند بلکه در مورد امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) نیز صدق می‌کند.

نظر شما در مورد آینده کاردانو و پولکادات چیست؟ آیا نسبت به بیت کوین از آینده بهتری برخوردار خواهند بود؟ نظرات خود را با کوین نیک در میان بگذارید.

منبع: beincrypto