الون ماسک بنیانگذار SpaceX و شرکت تسلاموتورز و Paypal روز جمعه با انتشار یک پیام درباره بیت کوین، بمبی در توییتر منفجر کرد.

توییت کوتاه بود: «بیت کوین کلمه نجات بخش من ( safe word ) من نیست»

الون ماسک بنیانگذار SpaceX

توییت الون ماسک

اگر معنی کلمه «safe world» را نمی‌دانید کافی است آن را جستجو کنید.
حساب توییتری Bitcoin 2020 ، به توییت ماسک با یک ایموجی متفکر پاسخ داد ، که کارآفرین میلیاردر فناوری میلیاردر ایموجی دیگری به آن پاسخ داد.

توییت ماسک به سرعت وایرال شد و به سرعت ۱۳ هزار لایک دریافت کرد و با گذشت زمان تعداد لایک‌ها هم بیشتر می‌شوند.

The Moon یک تحلیلگر محبوب رمزنگاری، این توییت را به عنوان فرصتی برای تبلیغ بیت کوین به ۳۰ میلیون دنبال کننده ماسک در اختیار گرفت. او با ارسال پایان نامه خود در مورد آنچه BTC را ارزشمند می‌کند ، به ماسک پاسخ داد.

و پیتر مک کورماک ، یک پادکستر برجسته صنعت بیت کوین ، سعی کرد موسک را برای پیوستن به وی در پادکست خود تشویق کند.

قیمت بیت کوین به این توییت واکنشی نشان نداده است .البته اگر مردم را به خرید بیت کوین تشویق می‌کرد شاید شرایط متفاوت می‌شد!

ماسک عاشق بیت کوین است


در حالی که او غالباً با شوخی به بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده دیگر می پرداخت اما بارها نشان داده از طرفداران رمزارزها است.

طبق گزارش های قبلی NewsBTC ، در پادکست با ARK Invest ، ماسک گفته قبل از این که Ethereum و و سایر رمز ارزها شایستگی داشته باشند ، فکر می کنم ساختار بیت کوین «کاملاً درخشان است.» با این وجود ، ماسک اعتراف کرد که وی به مکانیسم اجماع اثبات کار بیت کوین (PoW) علاقه زیادی ندارد و خاطرنشان کرد که این یک فرایند پر انرژی است.

علیرغم ابراز نگرانی اخیر ، بنیانگذار پی پال خاطرنشان کرده که بیت کوین و ساختار آن بسیار عالی هستند زیرا تمرکز گرایی ارزها را کنار می گذارند ، به ویژه در کشورهایی که مانند ونزوئلا درگیر اغتشاشات مالی و سیاسی هستند رمزارزها کارگشا خواهند بود. وی افزوده که ارزهای رمزنگاری «راهی به مراتب بهتر برای انتقال ارزش نسبت به تکه های کاغذ هستند» ، متعاقباً اظهار داشت که وی در این مورد «بدون شک» اطمینان دارد.

رئیس اجرایی تسلا همچنین در حال حمل یک کتاب درباره بیت کوین در یک کنفرانس بوده است ، هرچند مشخص نیست که وی آن را خوانده یا خیر.