پلتفرم گیمینگ مبتنی بر بلاک چین انجین (Enjin) با همکاری پلتفرم سوییس بورگ (SwissBorg) یک مسابقه بین پلتفرمی با جایزه ۵۰ هزار دلار برگزار می‌کند. در این مسابقه بازیکنان در ۸ بازی مختلف روی پلتفرم اتریوم به رقابت خواهند پرداخت. در ادامه این مطلب درباره مسابقه سایبورگ انجین (Enjin Cyborg Quest) بیشتر صحبت می‌کنیم.

بلاک چین در حال تبدیل شدن به یک بخش جدایی‌ناپذیر توسعه صنعت بازی است. ذی‌نفعان و فعالان این حوزه باور دارند، این فناوری‌های جدید به بازیکنان و گیمرها امکان می‌دهد تا ارزش را از محیط بازی به بازارهای مالی انتقال دهند و پلتفرمی را ایجاد می‌کند تا از ارزش ناشی از جذابیت و سرگرمی این بازی‌ها برای کسب توکن استفاده شود.

مسابقه سایبورگ انجین

انجین و سوییس بورگ تصمیم گرفتند خبر همکاری خود را از طریق یک مسابقه مشترک به نام «مسابقه سایبورگ» معرفی شده است اعلام کنند. در خبرها اعلام شده است این مسابقه در ۸ رشته مختلف و از تاریخ ۳ اوت ۲۰۲۰ (۱۳ مرداد) آغاز خواهد شد.

طبق بیانیه خبری، این ۸ مسابقه تحت عناوینی مانند Bitcoin Hodler، Grasshopper Farm، Min-Mins، Lost Relics، Forest Knight، Kingdom Karnage، MyMeta Minecraft و The Six Dragons برگزار خواهد شد.

بازیکنانی که بتوانند ۷ مسابقه اول را به پایان برسانند سایبورگ (Cyborg) یا همان توکن سوییس بورگ دریافت خواهند کرد. شرکت‌کنندگان باید توکن‌های دریافتی خود را کنار هم بگذارند تا بتوانند به بازی آخر یا همان Lost Relic دسترسی پیدا کنند.

ماکسیم بلاگوف (Maxim Blagov) مدیرعامل انجین درباره این مسابقه گفته است:

مسابقه سایبورگ انجین اولین رویداد از هزاران رویداد بازی بین پلتفرمی است که به لطف فناوری بلاک چین اتفاق می‌افتد. ما بیش از ۱۰ سال ابزارهایی ساختیم که گیمرها عاشق آن هستند و هربار که ابزار تازه‌ای را تولید می‌کنیم قدم دیگری را به سمت یک دنیای دیجیتال برمی‌داریم که به مردم کمک کند تا بهتر زندگی کنند و بیشتر احساس راحتی و خوشبختی کنند.

بر اساس پست وبلاگ انجین ۱۶ جایزه اصلی برای برندگان مسابقه سایبورگ انجین در نظر گرفته شده است. مهم‌تر از همه برندگان توکن حساب پرمیوم سوییس بورگ به ارزش ۵۰٫۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد.

همچنین شرکت‌کنندگانی که بتوانند مسابقه را به پایان برساند یک ربات سوییس بورگ دریافت خواهند کرد. این دارایی منحصربه‌فرد در بازی‌هایی مانند Lost Relics، MyMeta Minecraft و Forest Knight قابل استفاده است.

این مسابقه درواقع بخشی از جشن ورود سکه‌ی انجین به لیست سکه‌های اپلیکیشن SwissBorg Wealth App است. بر اساس این گزارش بازیکنان می‌توانند جایزه خود را به‌ازای ارز ENJ خرید و فروش کنند.

ارز انجین (ENJ) در حال حاضر شصت و یکمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار (market capitalization) است.

مسابقه سایبورگ انجین
مسابقه سایبورگ انجین روی پلتفرم اتریوم با جایزه ۵۰ هزار دلاری

این مطلب راهم مطالعه کنید: درآمد میلیون دلاری بازی‌ های بلاک چینی

درآمدزایی از اکوسیستم بازی به کمک فناوری بلاک چین

بر اساس وبلاگ انجین، مسابقه سایبورگ درواقع یک تمرین برای مسابقه مولتی‌ورس (Multiverse Quest) انجین است که در آینده برگزار خواهد شد.

مسابقه مولتی‌ورس تجربه جاه‌طلبانه شرکت انجین است که شامل مونولیت (Monolith) اولین توکن ERC-1155 ایجاد شده است که با ۲۰۰٫۰۰۰ دلار در انجین پشتیبانی می‌شود. نکته جالب اینکه اتریوم هم ERC-1155 را در اواسط ژوئن سال ۲۰۱۹ پذیرفته بود.

به‌طورحتم می‌توان گفت انجین فعالیت خود را برای تبدیل شدن به مهمترین فعال در صنعت بازی‌های مبتنی بر بلاک چین ادامه خواهد داد.

جالب است بدانید انجین در سال ۲۰۱۷ و با کسب سرمایه اولیه ۱۸/۹ میلیون دلاری از طریق عرضه اولیه (ICO) کار خود را شروع کرد و در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

آنتونی لسومیر (Anthony Lesoismier) بنیانگذار سوییس بورگ هم درباره مسابقه سایبورگ انجین می‌گوید: «بلاک چین یک فرصت خوب برای گیمرها فراهم می‌کند تا ثروت دیجیتال خود از طریق بازی را به دنیای واقعی منتقل کنند. توکن استاندارد ERC-1155 در حال حاضر تبدیل به یک توکن جذاب برای کسب ثروت از طریق بازی‌های نسل جدید است.»

شما هم اهل بازی‌های مبتنی بر بلاک چین هستید؟ اگر تجربه یا نظری در این باره دارید می‌توانید از طریق کوین نیک با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: blockonomi