جامعه اتریوم در حالی که خود را برای انتشار و آغاز به کار اتریوم ۲ آماده می‌کند، شاهد رکوردشکنی اتریوم در زمینه تعداد کیف پول‌هایی بوده است که حداقل ۳۲ اتریوم نگهداری می‌کنند. البته این رکورد به همینجا ختم نمی‌شود و شاهد حال و روز خوب اتریوم هستیم.

با انتشار قراردادهای سپرده‌گذاری، کاربران این امکان را به دست آوردند تا ۳۲ اتر مورد نیاز برای سهام‌گذاری در اتریوم ۲ را به این شبکه منتقل کنند. در صورتی که حداقل ۱۶۳۸۴ سپرده با ۳۲ اتر واریز شود، اولین زنجیر اتریوم ۲ در تاریخ ۱ دسامبر ایجاد خواهد شد. این میزان معادل ۵۲۴ هزار و ۲۸۸ اتر به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون دلار است.

ساعاتی پس از انتشار خبر قردادهای سپرده‌گذاری، تعداد آدرس‌های اتریوم که حداقل ۳۲ اتر در خود داشتند، به بالاترین رکورد ۱۲۶ هزار ۸۲۵ عدد رسید. این میزان یعنی رشدی ۱۲۳ هزارتایی نسبت به ماه ژوئن سال گذشته.

این آمار نشان می‌دهد که ۱۳ درصد از تمامی آدرس‌های اتریوم صاحب بیش از ۳۲ اتر هستند که برای سهام‌گذاری عرضه اتریوم ۲ لازم است.

بیشتر بخوانید: قدمی دیگر برای اتریوم ۲؛ ابزار ایجاد سپرده‌های اتریوم ۲ در دسترس قرار گرفت

افزایش سهام‌گذاری اتریوم ۲

همچنین تعداد آدرس‌هایی که حداقل ۰/۱ در اختیار دارند به ۳/۶۱۶/۲۴۶ آدرس، آدرس‌هایی که ۱۰ اتر در اختیار دارند به رقم ۲۹۳/۱۸۳ آدرس و آدرس‌هایی که ۱۰۰ اتر در اختیار دارند، به رکورد ۵۲/۹۴۳ عدد رسیده‌اند.

در عین حال تعداد اترهای حفظ شده در صرافی‌های ارز دیجیتال نسبت به گذشته کاهش یافته و به رقم ۱۵/۸ رسیده است. طبق نظر تحلیلگران، این اتفاق نشانه از این دارد که خریداران جدید در حال جمع آوری کوین‌ها و انتقال آن‌ها به کیف پول‌های سرد هستند.

این رکوردها به همین‌ جا ختم نمی‌شود و نرخ هش اتریوم هم به بالاترین رکورد خود رسید؛ ۲۷۰ تریلیون هش بر ثانیه!

نظر شما در خصوص رکوردشکنی اتریوم چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph