تمام پیش ‌‌بینی های بازار ارز دیجیتال خوش‌بینانه است و تازه‌ترین این پیش بینی ها خبر از یک موج بازار گاوی برای پنج ارز دیجیتال می‌دهد. این موج شامل بیت کوین و اتریوم نیز می‌شود.

در زمان  نوشتن این مطلب، بیت کوین در وضعیت سبز قرار دارد و پادشاه ارزهای دیجیتال با قیمت ۱۱٫۸۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود. خانه اتریوم نیز به رنگ سبز است و این ارز دیجیتال با قیمت ۴۵۸ دلار در بازار معامله می‌شود.

احتمال وضعیت گاوی پنج ارز دیجیتال در ماه سپتامبر

استراتژیست و تریدر معروف، مایکل ون دپاپ معتقد است پنج ارز دیجیتال در ماه سپتامبر با یک موج گاوی موجه خواهند شد. در ویدئویی که این تریدر در یوتیوب منتشر کرده است ابتدا به ارز دیجیتال آنتولوژی (Ontology) می‌پردازد و می‌گوید با نگاه به نمودار قیمت آنتولوژی نسبت به بیت کوین، به نظر می‌رسد که این جفت ارز (ONT/BTC) به یک کف قیمت رسیده است.

سطوح بعدی ۱٫۰۰۰ و ۱٫۲۰۰ ساتوشیس است.

او سپس از وان چین (Wanchain) نام می برد و اشاره می‌کند که جفت ارز WAN/BTC می‌تواند به اهداف ۵٫۰۰۰ و ۶٫۲۰۰ ساتوشیس برسد.

در ادامه درباره سلر نتورک (Celer Network) صحبت می‌کند و می‌گوید جفت ارز CELR/BTC همچنان نشانه‌های یک بازار گاوی را از خود نشان می‌دهد. این ارز دیجیتال در حال تثبیت جایگاه خود است و انتظار می رود جفت ارز CELR/BTC به ۲۰۰ ساتوشیس و ۳۳۰ ساتوشیس برسد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت اتریوم تا سال ۲۰۲۵

چهارمین ارز دیجیتالی که نام می‌برد تروی (Troy) است و باتوجه به نمودار قیمت جفت ارز TROY/BTC می‌گوید، اگر کمی صبر کنیم زیبا خواهد بود، چراکه به احتمال بسیار بالا این ارز دیجیتال ما را به ۱۰۷ و ۱۴۵ ساتوشیس ببرد.

پنجمین ارز دیجیتالی که احتمال بازار گاوی آن زیاد است کرو دی ای او (Curve DAO) است.

ابتدا جفت ارز CRV/BTC باید از سطح ۲٫۹۰۰ ساتوشیس عبور کند، که اگر موفق شود، فکر می‌کنم پس از آن سطوح ۶٫۰۰۰ و ۴٫۱۰۰ ساتوشیس را امتحان خواهیم کرد.

همچنین این تریدر می‌گوید بازار بیت کوین و اتریوم در این روزها گاوی است. او معتقد است بیت کوین می‌تواند به ۱۲ هزار دلار و اتریوم به ۵۰۰ دلار برسد.

پیش ‌‌بینی های بیت کوین و اتریوم

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش ‌‌بینی های بیت کوین و اتریوم

پیش بینی قیمت اتریوم

 

نظرات، ایده‌ها و تحلیل‌های خود درباره ارزهای دیجیتال و پیش ‌‌بینی های بیت کوین و اتریوم را از طریق سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون این حوزه را از طریق حساب توییتر کوین نیک یا اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید.

منبع: cryptogazette