اتریوم با پشتیبانی قدرتمند فاندامنتال‌ها باعث شده تا تحلیلگران به این باور برسند که یک بازار گاوی بزرگ در انتظار این ارز دیجیتال است. به طوری که این بازار گاوی اتریوم می‌تواند قیمت آن را به ۱۰۰۰ دلار برساند.

پس از انفجار قیمت بیت کوین و عبور آن از ۱۰ هزار دلار، اتریوم هم همراه با آن یک بازار گاوی خوب را تجربه می‌کند. در هنگام نگارش این مطلب، اتریوم همانند بیت کوین در حالت قرمز قرار دارد و در حدود قیمت ۳۸۰ دلار معامله می‌شود.

طبق نظریه پلتفرم تحلیل Crypto Ticker، مهم‌ترین بازه زمانی برای در نظر گرفتن شرایط اتریوم، نمودارهای ماهانه است. با توجه به این نظر، با وجود این که بازار گاوی اتریوم توانسته روند خوبی را طی کند، با این حال همچنان نیاز است تا این ارز رمزنگاری شده در نمودار این ماه بالاتر از ۳۶۰ دلار باقی بماند تا بتوان ترند گاوی قدرتمند آن را تایید کرد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: اتریوم برای اولین بار در دو سال گذشته ۴۰۰ دلار را رد کرد

بر اساس این تحلیل، این ترند رو به بالا حتی اجازه می‌دهد اتریوم تا سال ۲۰۲۱ از قیمت ۱۰۰۰ دلار عبور کند. با توجه به تحلیل کریپتو تیکر، اتریوم با یک سطح مقاومت بزرگ در قیمت ۸۳۸ دلار مواجه است. میانگین حرکت نمایی ۱۲ و میانگین حرکت ۲۶ (EMA) در چارت‌های اتریوم با حالتی تند و گاوی از یکدیگر عبور کرده‌اند؛ این اتفاق پس از سال ۲۰۱۷، برای اولین بار است که رخ می‌دهد. به طور مشابه نیز میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD) چنین حرکتی را پس از مدت‌ها تجربه کرده است.

با توجه به این تحلیل، تمامی نمودارها و شاخص‌ها رفتاری بسیار مثبت به اتریوم نشان می‌دهند.

اتریوم ۲ کاتالیست اصلی بازار گاوی اتریوم خواهد بود

آغاز به کار اتریوم ۲، که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین محسوب می‌شود، ممکن است تغییرات بزرگی را هم در قیمت اتریوم به وجود بیاورد. اتریوم ۲ یکی از بزرگ‌ترین آپگرید‌های تاریخ در صنعت ارزهای رمزنگاری شده خواهد بود.

اتریوم ۲ کاتالیست اصلی قیمت بیت کوین
اتریوم ۲ کاتالیست اصلی قیمت بیت کوین

بنابراین اتریوم ۲ می‌تواند به عنوان یک کاتالیست عمل کرده و تقویت کننده قیمت اتریوم باشد. بسیاری از تحلیل‌هایی که در خصوص قیمت اتریوم صورت می‌گیرند، در نهایت به آپگرید اتریوم ۲ ختم می‌شوند.

چند وقت پیش بود که یکی از تریدرهای خوش‌سابقه، کاهش قیمت اتریوم به زیر ۱۰۰ دلار را پیش‌بینی کرد، اما در نهایت اتریوم ۲ را نجات‌بخش این ارز دیجیتال دانست.

نظر شما در مورد بازار اتریوم چیست؟ آیا این ارز دیجیتال می‌تواند به قیمت بیش از ۱۰۰۰ دلار برسد؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Crypto Gazette