اتریوم کلاسیک قصد دارد تا از پروژه های استیبل کوین پشتیبانی کند. تیم حاضر در ETC Labs به دنبال پروژه های استیبل کوین است تا از آن‌‌ها پشتیبانی یا با آن‌ها یک همکاری برقرار کند. بخش بزرگی از استیبل کوین‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال، روی شبکه اتریوم اجرا می‌شوند. این استیبل کوین‌ها شامل تتر (USDT)، ترو یو‌اس‌دی (TUSD) پکسوس استاندارد (PAX)، جمینی دلار (GUSD) و یو‌اس‌دی کوین (USDC) هستند. با پشتیبانی اتریوم کلاسیک از استیبل کوین‌ها، این شبکه می‌تواند شاهد پیشرفت قابل توجه خود باشد. با کوین نیک همراه باشید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: خرید و فروش تتر چیست و چطور در دنیای ارز دیجیتال انجام می‌شود؟

اتریوم کلاسیک به دنبال پشتیبانی از پروژه های استیبل کوین‌

اخیرا در توییتر، جیمز وو (James Wo) موسس اتریوم کلاسیک لبز (ETC Labs) در خصوص پشتیبانی این شبکه از استیبل کوین‌ها سخن گفت. او در جواب یکی از کاربران، اعلام کرد که اتریوم کلاسیک به دنبال پروژه‌های استیبل کوین‌ است تا از آن‌ها پشتیبانی کند یا یک همکاری تازه با آن‌ها به عمل بیاورد.

پشتیبانی اتریوم کلاسیک از استیبل کوین ها

جیمز وو (James Wo) موسس اتریوم کلاسیک لبز

آیا تتر می‌تواند یک عامل تقویتی برای اتریوم کلاسیک در بازار ارزهای دیجیتال باشد؟

معادله سختی نیست تا به این سوال پاسخ دهیم. استیبل کوین تتر از زمان آغاز به کار اتریوم و پشتیبانی آن از استیبل کوین‌ها، منافع زیادی کسب کرده است. اگر اتریوم توانسته با انتشار استیبل کوین‌هایی نظیر تتر به خوبی موفق شود و منفعت زیادی ببرد، بنابراین اتریوم کلاسیک هم با این حرکت قادر است مزایای زیادی کسب کند.

هنگامی که استیبل کوین تتر در سپتامبر سال ۲۰۱۷ روی شبکه اتریوم عرضه شد، اتریوم در آن زمان تقریبا ۲۶۰ دلار ارزش داشت. لازم به اشاره است که این اتفاق، دقیقا پیش از بازار گاوی چشمگیر سال ۲۰۱۷ بود که اتریوم را به قیمت معامله ۱٫۴۰۰ دلار در ژانویه سال ۲۰۱۸ رساند. از این رو، برای اینکه اتریوم کلاسیک بتواند چنین اتفاقی را پس از پشتیبانی از استیبل کوین‌ها تجربه کند، نیاز به محیطی مناسبی برای تبادلات ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها دارد تا بتواند چنین سودی کسب کند.

از زاویه دیگری هم می‌توان به این ماجرا نگاه کرد، زیرا عوامل دیگری هم هستند که قادر خواهد بود شبکه اتریوم کلاسیک را قدرت ببخشند. با پشتیبانی از استیبل کوین‌ها و پشتیبانی‌شان در اتریوم کلاسیک، پروژه های بیشتری به این شبکه کوچ خواهند کرد که در نتیجه، باعث می‌شوند اکوسیستم اتریوم کلاسیک وارد مرحله‌ای تازه شود.

منبع: Ethereum World News