تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

همراهان گرامی کوین نیک، برای دنبال کردن ادامه تحلیل‌های روزانه قیمت اتریوم می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

تحلیل روزانه قیمت اتریوم

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که به روند خوب خود ادامه می‌دهد، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب ۴، ۱۰ و ۵ درصد رشد کرد تا اینکه امروز موفق به ثبت یک رکورد تازه شد و به قیمت ۲۷۲۰ دلار دست پیدا کرد. البته اتر موفق به عبور از آن نشد و کمی مجبور به عقب نشینی شد. در زمان نگارش این مطلب اتر در محدوده ۲۶۰۰ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند دوباره به بالای محدوده ۲۷۰۰ دلاری بازگردد.

اتریوم که بیش از یک ماه در یک کانال صعودی در حرکت است، در روزهای اخیر چندین بار موفق به رکورد شکنی شد. حالا اتریوم به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است و همچنان فرصت دارد تا خودش را به قیمت‌های بالاتر برساند.

در صورتی که اتریوم امروز موفق شود بالای محدوده ۲۶۰۰ دلار باقی بماند این فرصت را خواهد داشت تا به سمت مقاومت‌های بالاتر حرکت کند.

اولین مقاومت برای اتر در محدوده ۲۶۸۰ تا ۲۷۰۰ دلار قرار دارد، پس از آن ۲۷۲۰ دلار که سقف قیمتی اتر محسوب می‌شود ممکن است از صعود بیشتر جلوگیری کند. در صورتی که اتریوم از این مانع هم عبور کند انتظار داریم خودش را به سقف کانال صعودی در قیمت ۲۸۰۰ دلار برساند.

اگر اتریوم از سقف کانال عبور کند این فرصت را خواهد داشت تا شانس خود را برای رسیدن به ۳۰۰۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر نتواند از ۲۶۸۰ تا ۲۷۰۰ دلار عبور کند و موفق به حفظ محدوده ۲۶۰۰ دلاری نشود، باید منتظر اصلاح قیمتی از این ارز باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای اتریوم در محدوده ۲۵۵۰ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست دادن آن محدوده ۲۵۰۰ دلار و سپس میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۲۴۰۰ دلار به عنوان حمایت وارد عمل خواهند شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت اتریوم را تا محدوده ۲۳۰۰ و ۲۲۴۰ دلار (کف کانال) پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۸ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده مومنتوم صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۶۲ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۶۸۰ تا ۲۷۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۷۲۰ دلار و  سپس ۲۸۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۶۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۵۵۰ تا ۲۵۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده  ۲۳۰۰ دلار و ۲۲۴۰ و ۲۱۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۷ اردیبهشت (۲۷ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته افزایش قیمت ۹ درصدی را تجربه کرد و موفق شد خودش را از محدوده ۲۳۰۰ دلار جدا کند و دوباره به محدوده ۲۵۰۰ دلاری دست پیدا کند. ات که روز گذشته موفق به عبور از محدوده ۲۵۵۰ دلاری نشده بود، امروز دوباره حرکت صعودی خود را آغاز کرده است و در زمان نگارش این مطلب در قیمت ۲۵۵۵ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتریوم نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که محدوده ۲۵۵۰ دلاری یک مقاومت کلیدی برای اتریوم خواهد بود، در صورتی که از این مانع عبور کند این شانس را خواهد داشت تا از محدوده ۲۶۴۵ دلاری عبور کند و برای رسیدن به یک رکورد قیمتی جدید تلاش کند. البته پیش از آن باید محدوده ۲۶۰۰ تا ۲۶۱۵ دلاری را پشت سر بگذارد.

در صورت تحقق این فرضیه، دستیابی اتریوم به قیمت ۲۷۰۰ دلار و سپس ۲۸۰۰ دلار دور از انتظار نیست، در صورت عبور از محدوده ۲۸۰۰ دلاری انتظار داریم اتر را نزدیک قیمت ۳۰۰۰ دلار ببینیم.

در طرف دیگر در صورتی که اتر نتواند موقعیتش را بالای محدوده ۲۵۵۰ دلاری تثبیت کند، احتمال اصلاح قیمت وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۴۸۰ دلار قرار گرفته است. اما حمایت مهمتر در قیمت ۲۴۰۰ تا ۲۳۸۰ دلار خواهد. پس از آن میانگین متحرک ساده در محدوده ۲۳۴۰ دلاری به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۲۲۵۰ و ۲۱۵۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۷ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده مومنتوم صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۶۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۵۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۶۰۰ تا ۲۶۱۵ دلار و  سپس ۲۶۵۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۴۸۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۴۰۰ تا ۲۳۸۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده  ۲۳۴۰ دلار و ۲۲۵۰ و ۲۱۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم با پیدا کردن حمایت در محدوده ۲۱۵۰ دلار در روز گذشته دوباره به روند صعودی بازگشت و دیروز با ۵ درصد افزایش قیمت خودش را به محدوده ۲۳۰۰ دلاری رساند. امروز هم اتریوم همراه با سایر ارزهای بازار روند صعودی را پشت سر می‌گذارد و با جهش ۷ درصدی خودش را به محدوده ۲۴۸۰ دلار رسانده است و تلاش می‌کند تا خودش را به مقاومت ۲۵۵۰ دلاری برساند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتریوم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اتر سعی می‌کند تا راه خود را از بیت کوین جدا کند و همبستگی را کاهش دهد. به این ترتیب در حالی که بیت کوین در حال از دست دادن حمایت‌های خود بود، اتریوم به خوبی پایگاه حمایتی در محدوده ۲۱۰۰ تا ۲۱۵۰ دلار برای خود ایجاد کرد و موفق شد روند صعودی تازه‌ای را آغاز کند.

اتریوم در این روند صعودی موفق شد از مقاومت‌های ۲۲۵۰، ۲۳۰۰ و ۲۴۰۰ دلاری عبور کند. در حاضر اتر با یک مقاومت نسبی در قیمت ۲۴۸۰ دلار روبرو شده است، اما مقاومت مهمتر در محدوده قیمت ۲۲۲۰ تا ۲۵۵۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور از این مقاومت مهم اتر این فرصت را دارد تا خودش را به سقف قیمتی برساند و بالاترین قیمت تاریخ خود را افزایش دهد.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۴۸۰ و ۲۵۵۰ دلاری نشود، امکان آغاز یک روند اصلاحی تازه وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۴۲۰ دلاری قرار گرفته است. پس از آن خط کیجونسن در محدوده ۲۳۸۰ دلار هم می‌تواند به عنوان حمایت وارد عمل شود. اما حمایت مهم‌تر که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود در محدوده ۲۳۰۰ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۲۲۰۰ و ۲۱۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۶ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن مومنتوم صعودی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۶۰ قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۴۸۰ و ۲۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۵۵۰ دلار و  سپس ۲۷۰۰ و  ۲۹۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۴۲۰ تا ۲۳۸۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۳۰۰  دلار قرار دارد. سپس محدوده  ۲۲۰۰ تا ۲۱۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته نزدیک به ۷ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و تا ۲۱۵۰ دلار پایین کشیده شد. اتریوم با برخورد به این حمایت به بالای ۲۲۰۰ دلار صعودی کرد اما موفق به حفظ موقعیت خود نشد و امروز دوباره به روند نزولی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب زیر محدوده ۲۲۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که اتریوم در بلند مدت در یک کانال صعودی و در کوتاه مدت در یک مثلث قرار گرفته است. در صورتی که اتر بتواند بالای محدوده ۲۱۵۰ دلاری موقعیتش را تثبیت کند این فرصت را دارد تا دوباره به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند. در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتر در محدوده ۲۲۰۰ تا ۲۲۵۰ دلاری قرار گرفته است که ضلع بالای مثلث محسوب می‌شود. در صورت عبور اتر از این ناحیه اتر این شانس را دارد تا به سمت مقاومت‌های ۲۳۰۰ و ۲۴۰۰ دلاری حرکت کند.

در طرف دیگر در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود در محدوده ۲۲۰۰ تا ۲۲۵۰ دلاری نشود، امکان ادامه روند نزولی وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۱۷۰ دلار یا ضلع پایین مثلث قرار گرفته است، در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی در قیمت ۲۱۵۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده بود.

در صورتی که این محدوده هم از دست برود، انتظار داریم محدوده ۲۱۰۰ دلاری و ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار موفق به تغییر روند قیمت شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۵ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۴۵ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۲۰۰ و ۲۲۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۳۰۰ دلار و  سپس ۲۴۰۰ و  ۲۵۵۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۱۷۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۱۵۰ تا ۲۱۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده  ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۴ اردیبهشت (۲۴ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که دو روز پیش از مقاومت ۲۵۵۰ دلاری عبور کرده بود و با لمس محدوده ۲۶۵۰ دلار، رکورد بالاترین قیمت تاریخ خود را ارتقا داد موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۲۵۵۰ دلاری نشد. به نظر می‌رسد اخبار منتشر شده در مورد افزایش مالیات بر درآمد در ایالات متحده روز بازارهای مالی تاثیر گذاشته باشد. به این ترتیب اتریوم هم روند نزولی را در پیش گرفت و حتی محدوده ۲۱۰۰ دلاری را هم ملاقات کرد، اما خیلی زود به بالای محدوده ۲۲۰۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۲۷۵ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند از مقاومت ۲۳۰۰ دلاری عبور کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتریوم دقیق‌تر نگاه کنیم شاهد تشکیل یک کانال صعودی هستیم که قیمت با هر بار برخورد به سقف یا کف کانال مجبور به تغییر جهش شده است.

روز گذشته هم قیمت با برخورد به کف کانال در محدوده قیمت ۲۱۰۰ دلاری موفق به تغییر روند شد. در حال حاضر اولین مقاومت برای اتر در محدوده ۲۳۰۰ تا ۲۳۵۰ دلاری قرار گرفته است که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط کیجونسن محسوب می‌شود. در صورت عبور از این محدوده مقاومت بعدی در قیمت ۲۴۰۰ دلار و سپس ۲۵۰۰ دلار خواهد بود. عبور از محدوده ۲۵۰۰ تا ۲۵۵۰ دلاری این فرصت را به اتریوم می‌دهد تا دوباره شانس خود را برای ثبت یک بالاترین قیمت جدید امتحان کند.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۳۰۰ تا ۲۳۵۰ دلاری نشود، امکان ادامه روند نزولی وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۲۰۰ دلاری خواهد بود. در صورت از دست دادن این محدوده، کف کانال در محدوده ۲۱۵۰ تا ۲۱۰۰ دلار می‌تواند به عنوان حمایت مهم وارد عمل شود.

هرگونه ریزش بیشتر می‌‌تواند اتر را تا محدوده ۲۰۰۰  تا ۱۹۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۴ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی  قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۴۵ قرار دارد و به سمت پایین حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۳۰۰ و ۲۳۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۴۰۰ دلار و  سپس ۲۵۰۰ تا  ۲۵۵۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۲۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۱۵۰ تا ۲۱۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده  ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲ اردیبهشت (۲۲ آوریل ۲۰۲۱)

برخلاف بیت کوین که به مسیر نزولی خود ادامه می‌دهد، اتریوم در ۲  روز گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. امروز هم اتر به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، به این ترتیب در طی ۳ روز اخیر نزدیک به ۲۰ درصد بر قیمت اتر افزوده شد. در زمان نگارش این مطلب اتر در محدوده ۲۴۸۵ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به محدوده ۲۵۰۰ دلار برساند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتر در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که اتریوم در محدوده ۲۱۰۰ تا ۲۰۵۰ دلار پایگاه حمایتی خوبی تشکیل داد و همین امر به اتریوم اجازه داد تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند. به این ترتیب اتریوم موفق شد از مقاومت‌های ۲۲۰۰ و ۲۳۰۰ دلاری عبور کند و خودش را به بالای محدوده ۲۴۰۰ دلاری برساند.

اتریوم حالا به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و مسیر برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر برایش هموار است.

در مسیر صعودی اولین مقاومت در محدوده ۲۵۰۰ دلاری قرار گرفته است و در صورت عبور از آن اتریوم این شانس را دارد تا برای ثبت رکورد قیمتی جدید تلاش کند.

در صورت عبور از سقف قیمتی در محدوده ۲۵۵۰ دلار و تثبیت موقعیت بالای آن اتریوم می‌تواند برای رسیدن به محدوده ۲۷۰۰ دلار و سپس ۲۹۵۰ دلار تلاش کند.

در صورتی که شاهد افزاش یا ریزش شدید بیت کوین نباشیم، دستیابی اتر به محدوده ۳۰۰۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۵۰۰ و ۲۵۵۰ دلاری نشود، احتمال آغاز یک روند اصلاحی وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای اتریوم در محدوده ۲۴۰۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر در محدوده ۲۳۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت، میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در قیمت ۲۲۵۰ تا ۲۲۰۰ دلار می‌تواند از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۲۰۵۰ تا ۲۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۶۰  قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۵۰۰ و ۲۵۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۷۰۰ دلار و  سپس ۲۹۵۰ تا ۳۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۴۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۳۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۲۵۰  تا ۲۲۰۰ و ۲۰۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که همواره همبستگی بالایی با بیت کوین داشت، به نظر می‌رسد روز گذشته راه خود را جدا کرد و با وجود این که بیت کوین برای عبور از مقاومت ۵۷۵۰۰ دلاری به مشکل برخورد کرده بود، اتر به خوبی و با یک جهش بیش از ۸ درصدی از سد مقاومت ۲۳۰۰ دلاری عبور کرد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۳۲۲ دلار معامله می‌شود و در تلاش است تا موقعیت خود را بالای محدوده ۲۳۰۰ دلاری تثبیت کند.

اتر که روز یکشنبه و همزمان با ریزش بیت کوین به زیر محدوده ۲۰۰۰ دلاری سقوط کرده بود، خیلی زود به بالای ۲۰۰۰ دلار بازگشت اما موفق به عبور از محدوده ۲۳۰۰ دلاری نشده بود. اما روز گذشته با جهش ۸ درصدی از این مانع هم عبور کرد تا به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار بگیرد.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتر نگاه کنیم، شاهد تشکیل یک مثلث هستیم که ضلع بالای آن محدوده ۲۳۵۰ دلار را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر اتر برای ادامه روند صعودی ابتدا باید از این محدوده عبور کند و مثلث را به سمت بالا بشکند. جالب اینجاست خط روند شکسته شده روز یکشنبه هم کمی بالاتر در محدوده قیمت ۲۳۸۰ دلاری قرار دارد که این محدوده را به یک ناحیه مهم برای ادامه روند اتریوم تبدیل کرده است.

در صورت عبور اتر از محدوده ۲۳۸۰ تا ۲۴۰۰ دلار راه برای ادامه روند صعودی اتر باز خواهد شد. مقاومت بعدی برای اتر در محدوده ۲۴۸۰ تا ۲۵۰۰ دلار قرار دارد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر نتواند از محدوده ۲۳۵۰ و ۲۳۸۰ دلاری عبور کند، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۲۵۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی برای اتر در قیمت ۲۲۲۰ دلار یا خط کیجونسن قرار دارد. در صورتی که این حمایت هم از دست برود، حمایت بسیار مهم اتر در محدوده ۲۱۵۰ دلار یا ضلع پایین مثلث قرار دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتر را تا محدوده ۲۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱ اردیبهشت

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۵۲  قرار دارد و به سمت بالا حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۳۵۰ تا ۲۳۸۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۴۰۰ دلار و  سپس ۲۴۸۰ تا ۲۵۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۲۵۰ تا ۲۲۲۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۱۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ و ۱۸۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم هم که روز یکشنبه تا محدوده ۱۹۵۰ دلاری سقوط کرده بود، روز گذشته برای رسیدن به محدوده ۲۳۰۰ دلار تلاش کرد، اما تلاش آن بی نتیجه ماند و با وجود لمس محدوده ۲۲۹۰ دلاری در نهایت روز دوشنبه را با ۲۱۶۰ دلاری به پایان برد. امروز هم اتر به روند نزولی خود ادامه داد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۱۱۵ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم که پس از لمس محدوده ۱۹۵۰ دلاری برای جبران از دست رفته تلاش می‌کرد موفق شد خودش را به مقاومت‌های ۲۱۰۰ و سپس ۲۲۰۰ دلاری برساند، اما با وجود لمس محدوده ۲۲۸۰ تا ۲۲۹۰ دلاری، در عبور از محدوده ۲۳۰۰ دلاری ناکام ماند.

در حال حاضر شاهد تشکیل یک خط روند نزولی درمحدوده مقاومت ۲۱۸۰ دلاری هستیم. در صورتی که اتر بخواهد به روند صعودی باز گردد باید ابتدا از این مقاومت عبور کند.

اگر اتریوم موفق به شکست این خط روند نزولی شود، مانع بعدی که مقاومت مهمی محسوب می‌شود میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است که در محدوده قیمت ۲۳۰۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور از آن انتظار داریم اتریوم دوباره به محدوده ۲۴۰۰ و سپس ۲۵۰۰ دلاری بازگردد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم نتواند از روند نزولی در محدوده ۲۱۸۰ تا ۲۲۰۰ دلاری عبور کند، احتمال ادامه روند نزولی کاملا محتمل است. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۲۰۵۰ تا ۲۰۴۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت از دست برود، حمایت مهم دیگری در قیمت ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار قرار گرفته است.

در صورت ریزش بیشتر احتمال دارد اتریوم دوباره محدوده ۱۹۲۰ تا ۱۹۰۰ دلاری را ملاقات کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۳۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۴۵  قرار دارد و به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۱۸۰ تا ۲۲۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۳۰۰ دلار و  سپس ۲۴۰۰ و ۲۵۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۰۵۰ تا ۲۰۴۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۹۲۰ تا ۱۹۰۰ و ۱۸۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که نشان داده است همبستگی بسیار بالایی با بیت کوین دارد، روز گذشته و همزمان با ریزش ۱۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین تا محدوده ۱۹۵۰ دلاری سقوط کرد و از کانال صعودی بیرون افتاد. اتریوم در این روند نزولی حمایت‌های مهمی را در محدوده ۲۳۰۰ تا ۲۲۵۰ دلار و ۲۱۵۰ دلار از دست داد. اما محدوده ۲۰۰۰ دلار یا به عبارت صحیح تر ۱۹۵۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت شد. به این ترتیب اتریوم موفق شد خودش را تا محدوده ۲۲۵۰ دلار بالا بکشد. امروز هم اتر به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۲۶۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم برای اینکه بتواند به قیمت‌های گذشته خود دست پیدا کند باید از سد مقاومت‌هایی بگذرد که تا پیش از این به عنوان حمایت محسوب می‌شدند. مهمترین مقاومت در مسیر صعودی اتر محدوده ۲۲۵۰ تا۲۳۰۰ دلار یا محدوده خط کیجونسن تا کف کانال صعودی شکسته شده در روز گذشته است. پس از آن محدوده ۲۳۵۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته مقاومت بعدی محسوب می‌شود. در صورتی که اتر موفق به عبور از این محدوده شود، این فرصت را دارد تا شانس خود را برای رسیدن به محدوده ۲۴۰۰ و ۲۵۰۰ دلار امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۳۰۰ دلاری نشود، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود دارد. اولین محدوده حمایت در مسیر نزولی در قیمت ۲۲۰۰ تا ۲۱۵۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت انتظار داریم محدوده ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلاری که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، دوباره به عنوان حامی وارد عمل شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۹۰۰ و ۱۸۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۳۰ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۴۹  قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۲۵۰ تا ۲۳۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۳۵۰ دلار و  سپس ۲۴۰۰ و ۲۵۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۲۰۰ تا ۲۱۵۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۹۰۰ تا ۱۸۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل ۲۰۲۱)

همزمان با ریزش ۱۰٫۰۰۰ دلاری بیت کوین، اتریوم هم امروز با افت بیش از ۱۵ درصدی از محدوده ۲۳۰۰ دلار به زیر محدوده ۲۰۰۰ دلاری سقوط کرد. می‌توان گفت این سومین کندل قرمز روزانه متوالی اتریوم است که قیمت آن را از محدوده ۲۵۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار پایین می‌کشد. با این حال اتریوم در محدوده ۲۰۰۰ یا به عبارت دقیق‌تر در قیمت ۱۹۵۰ دلاری با حمایت روبرو شد و خیلی زود به بالای محدوده ۲۰۰۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۲۲۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم که تقریبا از ۲۵ مارس در یک کاتال صعودی قرار داشت، شب گذشته کف کانال صعودی در محدوده ۲۲۷۰ دلاری را از دست داد و به زیر خط روند صعودی سقوط کرد. اتر در مسیر نزولی حمایت‌های مهم در محدوده قیمت ۲۱۵۰ تا ۲۱۴۰ و ۲۰۲۰ تا ۲۰۰۰ دلار را از دست داد و تا محدوده ۱۹۵۰ دلار پایین کشیده شد.

اتریوم با برخورد به این حمایت و لمس قیمت ۱۹۴۰ دلاری دوباره روند صعودی گرفت و به بالای محدوده ۲۰۰۰ دلاری بازگشت.

با توجه به فرارسیدن تعطیلات آخر هفته در بازارها جهانی به نظر می‌رسد جبران ارزش از دست رفته برای اتریوم کمی دشوار است اما انتظار داریم این اتفاق در روزهای آینده رخ دهد و اتر دوباره به جایگاه روزهای قبل خود بازگردد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتر در قیمت ۲۲۰۰ دلار قرار دارد. در صورت تثبیت جایگاه بالای این مقاومت، مانع بعدی در مسیر صعودی اتر در قیمت ۲۲۴۰ تا ۲۲۵۰ دلار قرار دارد.

پس از آن موانع ۲۳۰۰ تا ۲۳۲۰ و ۲۳۸۰ تا ۲۴۰۰ دلار پیش از رسیدن اتریوم به محدوده ۲۵۰۰ دلار قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به حفظ محدوده ۲۲۰۰ دلاری نشود، ادامه روند ریزشی دور از انتظار نیست. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۲۱۵۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتر محدوده ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار است که اتریوم صبح امروز با لمس آن دوباره به روند صعودی بازگشت.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۸۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۳۵  قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۲۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۲۴۰ تا ۲۲۵۰ دلار و ۲۳۰۰ دلار و  سپس ۲۴۰۰ و ۲۵۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۱۵۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۰۰ تا ۱۹۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۸۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شود.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که روز پنجشنبه موفق به عبور از محدوده ۲۵۰۰ دلاری شده بود، روز جمعه افت قیمت شدیدی را تجربه کرد و به زیر محدوده ۲۳۰۰ دلار پایین کشیده شد. اتر در این محدوده با استقبال خریداران مواجه شد و دوباره به بالای محدوده ۲۴۰۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۴۶۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند دوباره به محدوده ۲۵۰۰ دلار دست پیدا کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتریوم نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که اتر از ۲۵ مارس در یک کانال صعودی قرار دارد. در روز ۱۵ آوریل اتر با برخورد به محدوده ۲۵۵۰ دلاری مجبور به عقب نشینی شد و روز گذشته تا محدوده ۲۳۰۰ دلار پایین کشیده شد. اما در این محدوده با برخورد به میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته دوباره به روند صعودی بازگشت و به بالای ۲۴۰۰ دلار رسید.

اتریوم تا زمانی که بالای محدوده ۲۲۵۰ دلاری یا کف کانال صعودی قرار دارد روند صعودی معتبر است و انتظار داریم به افزایش قیمت خود ادامه دهد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتریوم در محدوده ۲۴۸۰ تا ۲۵۰۰ و سپس ۲۵۵۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور از آن سقف کانال در محدوده ۲۵۸۰ تا ۲۶۰۰ دلار مقاومت بعدی برای اتریوم محسوب می‌شود.

در صورتی که اتریوم بتواند موقعیتش را بالای محدوده ۲۶۰۰ دلار تثبیت کند این فرصت را خواهد داشت تا برای رسیدن به ۲۷۰۰ و ۲۸۵۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۴۸۰ تا ۲۵۰۰ دلاری نشود، باید منتطر ادامه اصلاح قیمت باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای اتریوم در محدوده ۲۴۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. پس از آن خط کیجونسن در محدوده ۲۳۵۰ دلار حمایت بعدی محسوب می‌شود. در صورت از دست دادن این محدوده، قیمت ۲۳۰۰ دلار که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد.

در صورت ریزش بیشتر انتظار داریم محدوده کف کانال  در قیمت ۲۲۸۰ دلار از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۶۰  قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۴۸۰ تا ۲۵۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۵۵۰ دلار و ۲۶۰۰ دلار و  سپس ۲۷۰۰ و ۲۸۵۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۴۰۰ تا ۲۳۷۵ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۳۵۰ تا ۲۳۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۲۸۰ و ۲۲۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۶ فروردین (۱۵ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۷ و ۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و خودش را به محدوده ۲۴۵۰ دلاری رساند و یک سقف قیمتی تازه را به ثبت رساند. امروز هم اتریوم به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمت ۲۴۷۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا به مقاومت ۲۵۰۰ دلار دست پیدا کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتر نگاه کنیم متوجه می‌شویم اتریوم از روز ۲۵ مارس یک خط روند صعودی قوی را دنبال می‌کند و در این مسیر به خوبی از مقاومت‌های ۲۰۰۰ و ۲۲۰۰ دلاری عبور کرد.

اتر با عبور از مقاومت ۲۲۰۰ دلاری شتاب بیشتری گرفت و موفق شد موقعیتش را به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۲۲۰۰ دلار تثبیت کند و  خودش را به محدوده۲۴۵۰ دلاری هم برساند.

با توجه به کندل‌های قوی انتظار داریم اتریوم بتواند به مقاومت ۲۵۰۰ دلاری هم دست پیدا کند. اما در حال حاضر محدوده ۲۴۷۰ تا ۲۴۸۰ دلار یک مقاومت نسبتا قوی قرار گرفته است.

در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۲۴۸۰ دلاری شود، این فرصت را دارد تا شانس خود را برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر از ۲۵۰۰ دلار امتحان کند، مقاومت مهم بعدی در مسیر صعودی اتر در محدوده قیمت‌های ۲۷۰۰ و ۲۸۵۰ دلار قرار گرفته‌اند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۲۴۷۰ تا ۲۴۸۰ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمت وجود خواهد داشت. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۲۴۰۰ دلاری قرار دارد، اما حمایت مهمتر محدوده ۲۳۷۵ دلاری است. در صورت از دست دادن این حمایت امکان ریزش بیشتر قیمت تا محدوده ۲۳۲۰ تا ۲۳۰۰ دلاری وجود دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتر را تا محدوده ۲۲۰۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۶ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۷۵ قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۴۷۰ تا ۲۴۸۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۵۰۰ دلار و  سپس ۲۷۰۰ و ۲۸۵۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۴۰۰ تا ۲۳۷۵ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۳۲۰ تا ۲۳۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۲۲۰ تا ۲۲۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که در عبور از مانعه ۲۱۵۰ دلاری به مشکل خورده بود، روز گذشته و همزمان با بیت کوین با جهش بیش از ۷ درصدی موفق به عبور از این محدوده شد و با عبور از محدوده ۲۳۰۰ دلاری یک رکورد قیمتی تازه را به ثبت رساند. روند صعودی اتر همینجا متوقف نشد و اتر امروز با عبور از مقاومت ۲۳۰۰ دلاری به سمت محدوده ۲۵۰۰ دلار حرکت می‌کند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم بالاتر از محدوده ۲۳۷۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم که برای عبور از محدوده ۲۱۵۰ و سپس ۲۲۰۰ دلار دچار مشکل شده بود، روز گذشته موفق شد با یک کندل سبز ۷ درصدی از این محدوده عبور کند. اتریوم در مسیر صعودی از مقاومت ۲۲۵۰ دلار هم عبور کرد تا در نهایت روز سه شنبه را در محدوده ۲۳۰۰ دلار به پایان ببرد.

اتریوم امروز را هم صعودی شروع کرد و موفق شد به بالای مقاومت ۲۳۰۰ دلاری نفوز کند. همچنان احساسات بازار برای اتریوم صعودی است و انتظار داریم اتر به روند صعودی خود ادامه دهد.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتریوم در محدوده ۲۴۰۰ دلاری قرار گرفته است و عبور از این منطقه می‌تواند این فرصت را به اتریوم بدهد که خودش را به محدوده ۲۵۰۰ دلاری هم برساند. با توجه به کندل‌های قوی اتریوم، درصورتی که شرایط بازار مطلوب باشد، دستیابی به محدوده ۲۷۵۰ دلار در کوتاه مدت دور از انتظار نیست.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۴۰۰ و ۲۵۰۰ دلاری نشود، احتمال اصلاح کوتاه مدت قیمت بالا خواهد بود.

اولین حمایت در مسیر نزولی برای اتریوم در قیمت ۲۳۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۲۳۰۰ قرار گرفته است. اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود، در محدوده ۲۲۰۰ دلاری قرار دارد.

در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده ۲۱۸۰ تا ۲۱۷۰ دلار که در نزدیکی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری خواهد کرد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۵ فروردین

 شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۸۰ قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۴۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۵۰۰ دلار و ۲۷۵۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۳۵۰ تا ۲۳۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۲۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۱۸۰ و ۲۱۷۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۴ فروردین (۱۳ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم در چند روز اخیر به خوبی موقعیت خود را بالای محدوده ۲۱۰۰ دلاری حفظ کرده است و برای عبور از مقاومت ۲۲۰۰ دلاری تلاش می‌کند. اتریوم که سه روز پیش به این محدوده رسیده بود، روز گذشته هم موفق به لمس این محدوده شد اما باز هم در عبور از آن ناکام ماند. با این حال با توجه به حفظ موقعیتش بالای محدوده ۲۱۰۰ دلاری این شانس را خواهد داشت تا به زودی از این مانع هم عبور کند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۱۷۰ دلاری معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتر در بازه زمانی ۴ ساعته نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که اتر در یک مثلث با مقاومت ۲۲۰۰ دلاری و حمایت ۲۱۲۵ دلاری به دام افتاده است. با این حال به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۲۱۳۰ دلاری قرار دارد و همین امر این فرصت را به اتریوم خواهد داد تا شانس خود را برای عبور از مقاومت ۲۲۰۰ دلاری امتحان کند. همچنان اتریوم به خوبی بالای خط روند صعودی قرار گرفته است که در واقع ضلع پایینی مثلث محسوب می‌شود.

در حال حاضر اولین مقاومت برای اتریوم در محدوده ۲۱۷۵ دلار قرار گرفته است، اما مقاومت مهمتر ۲۲۰۰ دلار است که پیش از این هم مانع از ادامه روند صعودی شده بود، با توجه به لمس چندین باره اتر به این مقاومت انتظار ضعیف شدن و عبور از آن را داریم. در صورت عبور اتریوم از ۲۲۰۰ دلار موانع بعدی در محدوده ۲۲۷۵، ۲۳۰۰ و ۲۳۷۰ دلاری قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که باز هم اتریوم در عبور از مانع ۲۲۰۰ دلاری ناکام بماند، اولین محدوده حمایت در قیمت ۲۱۳۰ تا ۲۱۲۵ دلار است که محل تلاقی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط روند صعودی کوتاه مدت محسوب می‌شود.

در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی برای اتریوم در قیمت ۲۱۰۰ و سپس ۲۰۰۰ دلار قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۴ فروردین

 شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۵۵ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۱۷۵ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۲۰۰ ، ۲۲۷۵ دلار و ۲۳۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۱۳۰ تا ۲۱۲۵ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۱۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۰۴۰ و ۲۰۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته با یک کندل صعودی ۶ درصدی موفق شد خودش را به محدوده ۲۲۰۰ دلار برساند و ATH تازه‌ای را ثبت کند، با این حال موفق به حفظ موقعیت خود بالای این محدوده نشد تا همچنان درون مثلث صعودی محبوس باشد. در زمان نگارش این مطلب اتر در محدوده قیمتی ۲۱۲۵ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند بالاخره به بالای مثلث صعود کند.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که اتریوم در محدوده ۲۱۵۰ دلاری با مقاومت مستحکمی روبرو شده است. ای محدوده در واقع ضلع بالایی مثلث صعودی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه در ۱۰ روز گذشته بارها این محدوده را آزمایش کرده است و حتی روز گذشته موفق به لمس محدوده ۲۲۰۰ دلاری شده بود، احتمال شکست این مقاومت بسیار بالا خواهد بود.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، انتظار داریم اتریوم خیلی زود به محدوده ۲۲۰۰ دلاری برسد که روز گذشته مانع از افزایش قیمت اتر شده بود. در صورت عبور از این محدوده، مقاومت بعدی برای اتریوم در قیمت ۲۳۰۰ و سپس ۲۵۰۰ دلار قرار دارد.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۱۵۰ دلاری نشود، باید منتظر روند کاهشی دیگری  از طرف اتر باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت برای اتر در محدوده قیمتی ۲۰۷۰ دلار قرار گرفته است که خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته‌اند به همین دلیل انتظار داریم، اتریوم این محدوده را از دست ندهد.

در صورتی که اتریوم محدوده ۲۰۷۰ دلاری را از دست بدهد، حمایت بعدی در قیمت ۲۰۴۰ دلار یا ضلع پایین مثلث قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۲۰۰۰ دلار و حتی ۱۹۶۰ و ۱۹۲۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در عدد ۵۶ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۱۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۲۰۰ ، ۲۳۰۰ دلار و ۲۵۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۰۷۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۴۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۰۲۰ و ۲۰۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۱ فروردین (۱۰ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که در چند روز گذشته برای عبور از محدوده ۲۱۴۰ تا ۲۱۵۰ دلار به در بسته خورده بود و مجبور به عقب نشینی تا محدوده ۱۹۲۰ دلار شده بود. امروز با یک جهش بیش از ۵ درصدی نه تنها موفق به عبور از این مقاومت شد. بلکه توانست محدوده ۲۲۰۰ دلاری را هم لمس کند و یک بالاترین قیمت تازه را به ثبت برساند. هر چند اتر پس از برخورد به این محدوده روند اصلاحی به خود گرفت و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۱۷۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار تغییرات قیمت اتریوم نگاه کنیم متوجه تشکیل یک الگوی مثلث صعودی در نمودار قیمت خواهیم شد که در محدوده مقاومت ۲۱۵۰ دلاری تشکیل شده بود. اتر پس از چندین بار الاش برای عبور از این محدوده امروز بالاخره موفق به شکست آن شد و انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد.

در صورتی که اتریوم بتواند موقعیت خود را بالای محدوده ۲۱۵۰ دلاری تثبیت کند، این شانس را خواهد داشت تا به قیمت‌های بالاتر هم فکر کند.

در مسیر صعودی اتریوم اولین محدوده مقاومت در محدوده ۲۲۰۰ دلار قرار دارد، در صورت عبور از ان محدوده ۲۳۰۰ و ۲۵۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی اتر محسوب می‌شوند.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۲۰۰ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمت وجود خواهد داشت. در مسیر نزولی اولین حمایت محدوده ۲۱۵۰ دلاری خواهد بود که تا پیش از این به عنوان مقاومت شناخته می‌شد. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۲۱۰۰ و سپس ۲۰۷۰ که در نزدیکی خط کیجونسن و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته‌اند به عنوان حمایت‌های بعدی شناخته می‌شوند.

پس از آن انتظار داریم محدوده قیمت‌های ۲۰۴۰ و ۲۰۲۰ دلاری و در نهایت ۲۰۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت اتر شوند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  در عدد ۶۵ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۲۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۳۰۰ دلار و ۲۵۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۱۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۷۰ تا ۲۰۴۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۰۲۰ و ۲۰۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۹ فروردین (۸ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که روزهای گذشته برای عبور از مقاومت ۲۱۴۰ تا ۲۱۵۰ دلاری تلاش می‌کرد، در عبور از آن دچار مشکل شد و روز گذشته با ریزش ۳ درصدی بیت کوین، مجبور به عقب نشینی شد. به این ترتیب اتریوم محدوده ۲۰۰۰ دلاری را از دست داد و تا ۱۹۳۰ دلار پایین کشیده شد.  روند نزولی اتریوم با برخورد به این محدوده متوقف شد و اتر امروز دوباره به بالای محدوده ۲۰۰۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۰۱۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم روز گذشته پس از یک تلاش ناموفق دیگر برای حفظ موقعیتش بالای ۲۱۰۰ دلار ، روند اصلاحی را در پیش گرفت و با از دست دادن محدوده‌ها ۲۰۶۰ دلار (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته)، ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۰ و ۲۰۰۰ دلار تا محدوده ۱۹۳۰ دلاری سقوط کرد. البته اتر پس از برخورد به این محدوده دوباره روند صعودی را در پیش گرفت و خیلی زود خودش را به بالای ۲۰۰۰ دلار رساند.

در مسیر صعودی اولین محدوده مقاومتی برای اتریوم در محدوده ۲۰۲۰ دلار قرار گرفته است. پس از آن مقاومت بعدی محدوده ۲۰۵۰ تا ۲۰۶۰ دلار که در نزدیکی فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از کاهش قبلی و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است. همچنین در بازه‌های زمانی یک ساعته شاهد تشکیل یک خط روند نزولی در نزدیکی قیمت ۲۰۶۵ تا۲۰۷۰ دلار هستیم که کار اتریوم را برای رسیدن به ۲۱۰۰ دلار دشوار می‌کند.

در صورت عبور اتریوم از محدوده قیمتی ۲۰۶۰ دلار انتظار داریم با قدرت بیشتری به سمت ۲۱۰۰ دلار حرکت کند. مقاومت بعدی برای اتریوم در محدوده ۲۱۴۰ تا ۲۱۵۰ دلار است که اتریوم در روزهای گذشته بارها از این منطقه ریجکت شد.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۲۰۲۰ و ۲۰۶۰ دلاری نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی اتریوم در قیمت ۱۹۶۰ تا ۱۹۵۰ دلار قرار گرفته است، با این حال حمایت مهمتر محدوده ۱۹۳۰ تا ۱۹۲۰ دلار است که روز گذشته هم مانع از ریزش قیمت شده بود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۸۸۰ و حتی ۱۸۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  در عدد ۴۵ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۰۲۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۰۵۰ تا ۲۰۶۰ دلار و سپس محدوده ۲۱۰۰  و ۲۱۴۰ تا ۲۱۵۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۹۶۰ تا ۱۹۵۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱۹۳۰ تا ۱۹۲۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۸۸۰ و ۱۸۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۸ فروردین (۷ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که روز گذشته موفق به ثبت رکورد قیمتی تازه‌ای شده بود و به قیمت ۲۱۵۰ دلار دست پیدا کرده بود، در عبور از این محدوده موفق نشد و تا قیمت ۲۰۴۵ دلار به عقب بازگشت. اتر پس از برخورد به این محدوده دوباره به سمت بالا پرتاب شد و تا محدوده ۲۱۰۰ دلار بالا رفت اما هنوز کندل‌های اتر قدرت شکست مقاومت ۲۱۵۰ دلاری را ندارد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده قیمت ۲۰۹۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم که طی روزهای اخیر روند صعودی قوی را آغاز کرده بود به نظر می‌رسد در محدوده ۲۱۵۰ دلار با مانع سرسختی روبرو شده است. اتریوم روز گذشته برای عبور از این مقاومت تلاش کرد ولی به نظر می‌رسد ریزش ۲ درصد بیت کوین در عدم موفقیت اتریوم بی تاثیر نباشد. به هر صورت اتریوم مجبور به عقب نشینی تا محدوده ۲۰۴۰ دلار شد اما خط کیجونسن مانع از ریزش بیشتر قیمت شد.

با وجود اینکه اتر نسبت به روز گذشته ۵۰ دلار افت قیمت را تجربه می‌کند اما همچنان بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۲۰۷۵ دلار قرار دارد و همین موضوع این فرصت را برای اتر مهیا می‌کند تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر شانس خود را امتحان کند.

در حال حاضر اولین مقاومت برای اتریوم در محدوده قیمت ۲۱۰۰ دلار قرار گرفته است و در صورتی که موفق به عبور از آن شود این شانس را خواهد داشت تا برای عبور از محدوده ۲۱۵۰ دلار تلاش کند.

به نظر می‌رسد محدوده ۲۱۴۲ تا ۲۱۵۱ دلار برای اتر به یک مانع مستحکم تبدیل شده باشد، در صورت عبور از آن روند صعودی اتر شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مقاومت‌های بعدی در مسیر صعودی اتریوم در قیمت‌های ۲۱۷۰ ، ۲۲۰۰ دلار و ۲۳۰۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر باز هم موفق به عبور از مقاومت ۲۱۰۰ یا ۲۱۵۰ دلاری نشود، احتمال اصلاح قیمت از طرف آن وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای در محدوده ۲۰۸۰ تا ۲۰۷۵ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت خط کیجونسن در قیمت ۲۰۶۰ دلاری به عنوان یک حمایت وارد عمل خواهد شد.

ریزش بیشتر قیمت می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۲۰۱۰ تا ۲۰۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  در عدد ۵۷ قرار دارد و به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۱۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۱۴۰ تا ۲۱۵۰ دلار و سپس محدوده ۲۱۷۰ و ۲۲۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۰۸۰ تا ۲۰۷۵ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۶۰ تا ۲۰۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۰۱۰ تا ۲۰۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۷ فروردین (۶ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که چند روز پیش موفق به ثبت رکورد قیمتی تازه‌ای شده بود و به محدوده ۲۱۴۰ دلاری دست پیدا کرده بود، امروز موفق به عبور از آن شد و حالا بالاترین قیمت تاریخ اتریوم ۲۱۵۰ دلار است. اتریوم که به نظر می‌رسد از روند بیت کوین عقب مانده است به نظر می‌رسد قصد جبران دارد، هر چند هنوز کندل‌های قوی در نمودار اتر مشاهده نمی‌شود اما انتظار داریم اتریوم به عنوان پادشاه آلت کوین‌ها به روند صعودی خود ادامه دهد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۱۳۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم که در چند کندل گذشته به خوبی نشان داد در محدوده ۲۰۰۰ دلاری از پایگاه حمایتی خوبی برخوردار است این فرصت را به دست آورد تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در این مسیر اتر موفق به عبور از مقاومت ۲۰۶۰ و ۲۱۰۰ دلاری شد و حتی محدوده ۲۱۵۰ دلاری را هم لمس کرد.

اتریوم که حالا به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در قیمت ۲۰۶۰ دلار قرار دارد، این شانس را دارد تا برای رسیدن به مقاومت‌های بالاتر تلاش کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتر در محدوده ۲۱۵۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور از آن مانع بعدی در قیمت ۲۱۸۰ تا ۲۲۰۰ دلار قرار گرفته است و پس از آن می‌توانیم منتظر اتریوم ۲۳۰۰ و ۲۴۰۰ دلاری باشیم.

در طرف دیگر اما در صورتی که اتر در عبور از مانع ۲۱۵۰ دلاری موفق عمل نکند باید منتظر یک روند اصلاحی باشیم.

در مسیر نزولی اتر در محدوده ۲۰۸۰ دلار از حمایت نسبی برخوردار است. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده ۲۰۶۰ تا ۲۰۵۰ دلاری که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط کیجونسن قرار دارند، می‌تواند به عنوان حمایت وارد عمل شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۲۰۰۰ دلاری پایین بکشد. انتظار داریم گاوها از ۲۰۰۰ دلار حمایت کنند و شاهد ریزش بیشتر از این منطقه نباشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای محدوده ۶۰ قرار دارد و به سمت ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۱۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۱۸۰ تا ۲۲۰۰ دلار و سپس محدوده ۲۳۰۰ و ۲۴۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۰۸۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۶۰ تا ۲۰۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۰۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۶ فروردین (۵ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم که چند روز پیش موفق به ثبت بالاترین قیمت تاریخ خود شده بود و به محدوده ۲۱۴۰ رسید موفق به حفظ این محدوده نشد و در نهایت کندل هفتگی اتر روز گذشته در محدوده ۲۰۷۰ دلار بسته شد. البته اتریوم روز شنبه تا محدوده ۲۰۰۰ دلاری پایین کشیده شد اما موفق شد در نهایت بالاتر از ۲۰۷۰ دلار هفته را به پایان برساند. هر چند امروز اتریوم روند نزولی را در پیش گرفته است و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۲۰۲۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم، متوجه می‌شویم با وجود اینکه اتر پس از برخورد به محدوده ۲۱۴۰ دلار روند نزولی را در پیش گرفته بود، اما همچنان بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۲۰۲۰ دلار قرار دارد و همین موضوع  این شانس را به اتر خواهد داد تا دوباره برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند. همچنان اتریوم نشان داد در محدوده ۲۰۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

روند صعودی اتریوم که پس عبور از محدوده ۱۹۵۰ دلاری شتاب بیشتری گرفت موفق به عبور از موانع ۲۰۰۰ و ۲۱۰۰ دلاری شد تا ATH جدیدی را در قیمت ۲۱۴۲ دلار به ثبت برساند. با این حال پس از برخورد به این مانع اتریوم روند اصلاحی را در پیش گرفت و با از دست دادن حمایت ۲۱۰۰ و ۲۰۵۰ دلاری تا محدوده ۲۰۰۰ دلار پایین کشیده شد. به نظر می‌رسد گاوها به خوبی در این محدوده فعال هستند و مانع از ریزش بیشتر اتریوم شدند. همین موضوع این فرصت را به اتریوم می‌دهد تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

در حال حاضر در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتریوم در محدوده ۲۰۵۰ تا ۲۰۷۰ دلار قرار گرفته است که شاهد یک خط روند نزولی هم در این مقاومت هستیم. در صورتی که اتر موفق به شکست این خط روند شود و به بالای آن صعود کند دوباره این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به محدوده ۲۱۰۰ و ۲۱۴۰ دلار تلاش کند. در صورت تحقق این امر مقاومت بعدی برای اتریوم در محدوده ۲۲۰۰ دلاری قرار دارد.

اما در صورتی که اتریوم موفق به عبور از مقاومت در محدوده ۲۰۷۰ و ۲۱۰۰ دلاری نشود و حمایت ۲۰۲۰ تا ۲۰۰۰ دلاری را از دست بدهد، احتمال اصلاح قیمت به زیر محدوده ۲۰۰۰ دلاری بسیار زیاد است.

اولین محدوده حمایتی در قیمت ۱۹۸۰ تا ۱۹۴۰ دلار قرار گرفته است اما حمایت مهم‌تر در محدوده ۱۹۰۰ دلاری است. اگر گاوها موفق به حفظ حمایت ۱۹۰۰ دلاری نشوند، انتظار داریم اتر تا محدوده ۱۸۵۰ و سپس ۱۸۰۰ دلار پایین کشیده شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۶ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  در محدوده ۵۰  قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۰۵۰ تا ۲۰۷۵ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۱۰۰  و ۲۱۴۰ دلار و سپس محدوده ۲۲۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۰۲۰ تا ۲۰۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱۹۸۰ و ۱۹۴۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۹۰۰ و ۱۸۰۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۴ فروردین (۳ آوریل ۲۰۲۱)

اتریم در پی روند صعودی قوی که از ۱۰ روز پیش آغاز کرده بود، روز گذشته موفق شد با عبور از محدوده ۲۰۴۰ دلار یک بالاترین قیمت جدید را به ثبت برساند، با این حال در همین جا متوقف نشد و خودش را به محدوده ۲۱۴۸ دلار رساند. اتر امروز با کمی عقب نشینی در محدوده ۲۱۰۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند موقعیتش را بالای محدوده ۲۱۰۰ دلاری تثبیت کند.

اتریوم که در یک سال گذشته نسبت به بیت کوین کمی عقب افتاده است، به نظر می‌رسد قصد جبران دارد و حالا به آغاز یک روند صعودی قوی انتظار داریم به قیمت‌های بالاتر دست پیدا کند.

اتریوم در ۱۰ روز گذشته بیش از ۳۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و از محدوده ۱۵۴۰ دلاری به ۲۱۰۰ دلاری رسید.

در حال حاضر اتریوم به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی محدوده ۱۹۰۰ دلار قرار گرفته است و تا زمانی که بالای این محدوده قرار دارد انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۱۴۰ دلاری قرار دارد و در صورتی که موفق به عبور از این محدوده شود، این شانس را دارد برای رسیدن به محدوده ۲۲۰۰ دلاری تلاش کند.

در صورتی که اتریوم بتواند از محدوده ۲۲۰۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، انتظار داریم در کوتاه مدت اتریوم را در محدوده قیمت ۲۴۰۰ و سپس ۲۵۸۰ دلاری ببینیم.

در طرف دیگر در صورتی که اتر نتواند از محدوده ۲۱۴۰ که سقف قیمتی روز گذشته محسوب می‌شود، عبور کند، احتمال یک اصلاح کوتاه مدت وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای اتر در محدوده ۲۰۸۰ تا ۲۰۷۵ دلاری قرار گرفته است، اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ریزش قیمت شود محدوده ۲۰۴۰ دلاری است که پیش از این سقف قیمتی اتر محسوب می‌شد.

در صورت از دست دادن این حمایت، احتمال بازگشت اتریوم به محدوده ۲۰۰۰ و زیر آن وجود دارد. در نهایت انتظار داریم محدوده ۱۹۴۰ دلاری که میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۷۵ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۲۱۴۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۲۰۰  تا دلار و سپس محدوده ۲۴۰۰  و ۲۵۸۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۲۰۷۵ تا ۲۰۸۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۲۰۴۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۲۰۰۰ و ۱۹۴۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۲ فروردین (۱ آوریل ۲۰۲۱)

اتریوم هم مشابه بیت کوین در یک هفته گذشته روند صعودی پایداری را تجربه کرد و با بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت از محدوده ۱۵۴۰ دلار به ۱۹۴۰ دلار رسید. اتریوم در این مسیر به خوبی از مقاومت‌های ۱۶۵۰، ۱۷۲۰ و ۱۷۸۰ دلاری عبور کرد و بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت. اتر که با عبور از مقاومت ۱۷۸۰ تا ۱۸۰۰ دلاری شتاب بیشتری گرفت موفق شد به محدوده ۱۹۴۰ دلاری هم دست پیدا کند، اما در عبور از آن ناکام ماند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در قیمت ۱۹۱۵ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند از مقاومت ۱۹۴۰ دلار عبور کند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که اتر به خوبی بالای خط روند صعودی قرار دارد و با هر بار برخورد به آن دوباره روند صعودی می‌گیرد. روز گذشته هم با یک پولبک به محدوده ۱۸۰۰ دلاری موقعیت خود را بالای این محدوده تثبیت کرد تا این شانس را داشته باشد برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

تا زمانی که قیمت اتر بالای خط روند صعودی در محدوده ۱۸۵۰ دلار قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر سقف قیمتی جدید از طرف اتر باشیم.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتر در محدوده ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم چند بار مانع افزایش قیمت اتریوم شده بود. عبور اتریوم از این مانع این فرصت را ایجاد می‌کند تا برای رسیدن به محدوده ۲۰۰۰، ۲۰۵۰ و ۲۱۰ دلار شانس خود را امتحان کند.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ دلار نشود، باید منتظر نوسان اتری در محدوده ۱۹۰۰ دلار باشیم. در صورت از دست دادن حمایت در محدوده ۱۸۵۰ دلار و خط روند صعودی احتمال بازگشت به محدوده ۱۸۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته وجود دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۷۲۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده  ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۲۰۰۰  تا ۲۰۵۰ دلار و سپس محدوده ۲۱۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۵۰ و ۱۸۲۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱۸۰۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۷۲۰ و ۱۶۶۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۱ فروردین (۳۱ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که چندین روز با مقاومت ۱۷۲۰ دلاری درگیر بود، دو روز پیش موفق به عبور از این ناحیه شد و روند صعودی آن شتاب بیشتری گرفت تا اینکه به خوبی بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری قرار گرفت. روز گذشته هم اتر برای عبور از محدوده ۱۸۵۰ دلاری تلاش کرد، اما موفق به عبور از آن نشد ولی به خوبی بالای ۱۸۰۰ قرار گرفت. در حال حاضر اتریوم در محدوده  ۱۸۵۰ دلاری قرار دارد و تلاش می‌کند به بالای محدوده ۱۹۰۰ دلار دست پیدا کند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اتر بعد از عبور از محدوده ۱۷۲۰ دلاری در محدوده ۱۸۰۰ دلار برای خودش پایگاه خوبی ایجاد کرده است که این امر به آن اجازه می‌دهد به قیمت‌های بالاتر هم فکر کند.

اتر که به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است این شانس را دارد که برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتر محدوده ۱۸۵۰ دلار است که باید به طور کامل از آن عبور کند در این صورت تحقق این امر و قرار گرفتن بالای محدوده ۱۸۶۵ دلار انتظار داریم اتریوم به ۱۹۰۰ دلار هم دست پیدا کند.

عبور از محدوده ۱۹۰۰ دلاری این شانس را به اتریوم می‌دهد که برای رسیدن به ۱۹۴۰ و ۲۰۴۰ دلار تلاش کند.

در سمت دیگر ماجرا در صورتی که اتر نتواند از محدوده ۱۸۵۰ تا ۱۸۶۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، احتمال اصلاح کوتاه مدت وجود دارد.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۲۰ دلار قرار دارد، اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ادامه روند نزولی شود در محدوده ۱۸۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورتی که این حمایت از دست برود محدوده ۱۷۵۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته به عنوان یک حمایت مهم وارد عمل خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۷۰۰ و ۱۶۶۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده ۱۸۵۰ تا ۱۸۶۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۱۸۷۰  تا ۱۹۰۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۴۰ تا  ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۲۰ و ۱۸۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱۷۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۷۲۰ و ۱۶۶۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۰ فروردین (۳۰ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که پس از برخورد به محدوده ۱۵۵۰ دلاری روند صعودی قدرتمندی را آغاز کرده بود، روز گذشته از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری گذشت و حتی موفق به لمس قیمت ۱۸۴۰ دلاری هم شد و در نهایت قیمت اتریوم در اولین روز از هفته بازار جهانی در محدوده ۱۸۱۵ دلار بسته شد. امروز هم اتریوم به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۱۸۲۵ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اتریوم پس از مقاومت مهم ۱۷۰۰ تا ۱۷۲۰ دلاری شتاب بیشتری گرفت و  با عبور از مقاومت ۱۷۸۰ دلاری موفق شد خیلی زود به بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری برسد. اتریوم حتی موفق به شد به محدوده ۱۸۴۰ دلاری هم دست پیدا کند اما در عبور از آن ناکام ماند. اما با این حال به خوبی بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری باقی ماند.

در صورتی که اتر بتواند از مقاومت ۱۸۴۰ تا ۱۸۵۰ دلار که روز گذشته هم مانع از افزایش قیمت آن شده بود عبور کندو به خوبی بالای این محدوده تثبیت شود، این شانس را خواهد داشت که به محدوده ۱۹۰۰ و ۱۹۵۰ دلار هم دست پیدا کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم نتواند از محدوده ۱۸۴۰ تا ۱۸۵۰ دلاری عبور کند، احتمال اصلاح کوتاه مدت قیمت وجود دارد. در حال حاضر اتر در محدوده ۱۸۰۰ دلاری از حمایت برخوردار است اما در صورت از دست دادن آن احتمال ریزش قیمت تا محدوده ۱۷۵۰ دلاری وجود دارد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۷۲۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته پایین بکشد. در نهایت انتظار داریم محدوده ۱۶۶۰ دلاری مانع از ریزش بیشتر قیمت اتریوم شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۰ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده ۱۸۴۰ تا ۱۸۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۱۸۷۰  تا ۱۹۰۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۴۰ تا  ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۰۰ دلار و پس از آن در محدوده  ۱۷۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۷۲۰ و ۱۶۶۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۹ فروردین (۲۹ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم پس از سه روز متوالی کندل مثبت و رسیدن به محدوده ۱۷۳۵ دلار سرانجام روز گذشته متوقف شد و تا محدوده ۱۶۶۰ دلاری عقب نشینی کرد. اما در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و امروز دوباره روند صعودی به خود گرفته است. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۷۰۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند از مقاومت سرسختی که در این محدوده قرار دارد، عبور کند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که اتر در محدوده ۱۵۵۰ دلاری از حمایت خوبی برخوردار است. اتر پس از برخورد به این محدوده در روز ۲۴ مارس روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرد و موفق شد با عبور از مقاومت های ۱۶۰۰ و ۱۶۶۰ دلاری تا محدوده ۱۷۰۰ دلاری هم پیشروی کند.

اتر پس از برخورد به مانع ۱۷۰۰ دلاری تا محدوده ۱۶۶۰ دلار به عقب برگشت ولی در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و دوباره به سمت بالا پرتاب شد. در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتریوم در محدوده ۱۷۱۰ تا ۱۷۳۰ دلاری است که پیش از این هم مانع از ادامه صعودی اتر شده بود. در صورت عبور کامل از این محدوده اتریوم می‌تواند برای رسیدن به محدوده ۱۷۵۰ و ۱۷۸۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود در محدوده ۱۷۱۰ دلار نشود، احتمال شروع یک روند نزولی دیگر وجود دارد. در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده ۱۶۸۵ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. در صورت از دست رفتن آن، حمایت مهم بعدی برای اتر در محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۶۰۰ و ۱۵۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۹ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده ۱۷۱۰ تا ۱۷۲۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۱۷۴۰  تا ۱۷۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۷۹۰ تا  ۱۸۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۸۵ دلار و پس از آن در محدوده  ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار قرار دارد. سپس محدوده ۱۶۰۰ و ۱۵۵۰ دلار حمایت بعدی اتر محسوب می‌شوند.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۸ فروردین (۲۸ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که روز جمعه را با افزایش بیش از ۷ درصدی خودش را به محدوده ۱۷۰۰ دلاری رسانده بود، روز گذشته هم کمتر از ۱ درصد افزیش قیمت داشت تا روز به محدوده ۱۷۲۰ دلاری دست پیدا کند. اتریوم در این محدوده با مقاومت مهمی روبرو شده و تا به حال موفق به عبور از آن نشده است. در زمان نگارش این مطلب هم اتر همچنان در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۷۱۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا از این مقاومت به طور کامل عبور کند.

اتریوم که در روز جمعه موفق شده بود از مقاومت ۱۶۶۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته عبور کند، روز گذشته هم به این محدوده یک پولبک زد تا ۱۶۶۰ دلار دوباره به یک حمایت برای اتر محسوب شود.

تا زمانی که اتر بالای این محدوده قرار دارد روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر شکست مقاومت ۱۷۲۰ دلاری بمانیم. در صورتی که اتریوم به طور کامل از این ناحیه عبور کند، مقاومت بعدی در محدوده ۱۷۵۰ دلاری قرار گرفته است.  اتر در این محدوده با ابر کومو مواجه می‌شود که عبور از این محدوده می‌تواند اتریوم را به محدوده ۱۷۹۰ تا ۱۸۰۰ دلاری برساند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم نتواند از محدوده ۱۷۲۰ دلاری عبور کند و حمایت ۱۷۰۰ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر روند نزولی از طرف اتر باشیم.

در مسیر نزولی اولین حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلاری قرار دارد. در صورتی که این حمایت برای اتریوم از دست برود. امکان سقوط تا محدوده ۱۶۱۰ و ۱۶۰۰ دلار وجود دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۵۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۸ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۲۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۱۷۴۰  تا ۱۷۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۷۹۰ تا  ۱۸۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۶۰۰ دلار و سپس در محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۷ فروردین (۲۷ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم پس از اینکه روز چهارشنبه (۲۴ مارس) تا محدوده ۱۵۳۰ دلار پایین کشیده شد، در این محدوده با حمایت خوبی از طرف گاوهای بازار مواجه شد و با تغییر روند دوباره به طرف قیمت‌های بالاتر حرکت کرد. هرچند اتر روز پنجشنبه محدوده ۱۶۰۰ دلاری را لمس کرد اما موفق به حفظ موقعیت خود بالای این قیمت نشد. اما روز جمعه اتریوم با جهش بیش از ۷ درصد مقاومت‌های ۱۶۰۰ و ۱۶۶۰ دلاری را پشت سر گذاشت و به محدوده ۱۷۰۰ دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب هم اتر همچنان در محدوده ۱۷۰۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند از این مقاومت عبور کند.

اتریوم که در مسیر نزولی حمایت‌های مهم ۱۶۶۰ و ۱۶۰۰ دلاری را از دست داده بود، روز گذشته موفق شد این محدوده را پس بگیرد و به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته و خط کیجونسن در نزدیکی قیمت ۱۶۵۰ تا ۱۶۰۰ دلاری دست پیدا کند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در حال حاضر اتر با مقاومت مهمی در نزدیکی قیمت ۱۷۰۰ دلار روبرو شده است. در صورتی که اتریوم موفق به عبور از این مانع شود محدوده ۱۷۴۰ تا ۱۷۵۰ دلار مقاومت بعدی اتر محسوب خواهد شد. عبور از این مقاومت این فرصت را به اتریوم خواهد داد تا دوباره برای رسیدن به محدوده ۱۸۰۰ دلار شانس خود را امتحان کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر نتواند از این مقاومت ۱۷۰۰ دلاری عبور کند، باید منتظر ادامه نوسان اتریوم در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۶۵۰ دلاری باشیم. در صورت از دست دادن حمایت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلاری، حمایت بعدی برای اتر در قیمت ۱۶۰۰ دلاری قرار گرفته است.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۵۵۰ و ۱۵۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۷ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن محدوده ۱۷۴۰  تا ۱۷۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۷۹۰ تا  ۱۸۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۶۰۰ دلار و سپس در محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۵ فروردین (۲۵ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته پنجمین کندل روزانه نزولی متوالی خود را به ثبت رساند و به محدوده ۱۵۳۰ دلار سقوط کرد. اتر در این مسیر حمایت‌های مهم ۱۷۰۰، ۱۶۵۰ و ۱۶۰۰ دلاری را از دست داد. با این حال اتریوم پس از برخورد به محدوده ۱۵۳۰ دلاری موفق به تغییر روند شد و در زمان نگارش این مطلب خودش را به محدوده ۱۵۹۰ دلاری رسانده است.

اگر به نمودار قیمت نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که اتر روز گذشته برای عبور از محدوده ۱۷۲۰ تا ۱۷۵۰  دلاری تلاش کرد اما موفق به عبور از آن نشد و همزمان با سقوط بیت کوین، اتر هم مسیر نزولی را در پیش گرفت و با از دست دادن حمایت ۱۶۵۰ دلاری به محدوده نزولی افتاد. با از دست دادن خط روند صعودی، خرس‌ها تسلط بیشتری در بازار به دست آوردند و قیمت را به زیر حمایت ۱۵۰۰ و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته کشاندند.

در حال حاضر اولین مقاومت برای اتریوم در قیمت ۱۵۹۰ تا ۱۶۰۰ دلار قرار گرفته است، اما مقاومت مهمتر در محدوده ۱۶۴۰ تا ۱۶۵۰ دلاری قرار دارد. در صورتی که اتر موفق به عبور کامل از مانع ۱۶۵۰ دلاری شود و از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته بالاتر رود، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به محدوده ۱۷۰۰ دلار تلاش کند. مانع بعدی برای اتر در قیمت ۱۷۴۰ تا ۱۷۵۰ دلار خواهد بود.

در سمت دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم نتواند از محدوده ۱۵۹۰ تا ۱۶۰۰و سپس ۱۶۵۰ دلاری عبور کند، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود خواهد داشت، در مسیر نزولی اولین حمایت در محدوده قیمت ۱۵۶۰ تا ۱۵۵۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این محدوده، حمایت بعدی در قیمت ۱۵۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت خواهد شد.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت را تا ۱۴۷۵ و ۱۴۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۵ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۵۹۰ تا ۱۶۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۶۴۰  تا ۱۶۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۷۰۰  مقاومت‌های مهم اتر محسوب می‌شوند. محدوده ۱۷۴۰ تا ۱۷۵۰ دلار مانع بعدی در مسیر صعودی هستند
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۶۰ تا ۱۵۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۵۰۰ دلار و سپس در محدوده ۱۴۷۰ تا ۱۴۵۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۴ فروردین (۲۴ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم در طی چند روز گذشته روند نزولی شدیدی را تجربه کرد و بیش از ۱۰ درصد افت قیمت را تجربه کرد تا از محدوده ۱۸۵۰ دلاری به قیمت ۱۶۵۰ دلار برسد. با این حال اتر پس از برخورد به این محدوده قیمت موفق به تغییر روند شد و امروز تا به حال حرکت مثبتی را از خود نشان داده است و در قیمت ۱۶۸۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به بالای محدوده مقاومت ۱۷۰۰ دلاری برساند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که اتریوم پس از روند نزولی و رسیدن به محدوده ۱۶۵۰ دلاری موفق به تغییر روند شد و خودش را به محدوده ۱۷۰۰ دلاری رساند، اما موفق به عبور از آن نشد و با لمس محدوده ۱۷۲۰ دلاری دوباره به زیر ۱۷۰۰ پایین کشیده شد.

در حال حاضر اولین مقاومت برای اتر در قیمت ۱۶۸۵ دلاری قرار دارد، اما مقاومت مهمتر در قیمت ۱۷۰۰ تا ۱۷۲۰ دلار قرار گرفته است. همچنان در قیمت ۱۷۲۰ دلار شاهد یک روند نزولی هستیم که اتر برای ادامه روند صعودی باید این خط روند را به سمت بالا بشکند.

در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۱۷۲۰ دلاری شود، موانع بعدی در مسیر صعودی در قیمت ۱۷۵۰ تا ۱۷۷۰ و سپس ۱۸۰۰ دلاری قرار گرفته است.

در طرف دیگر در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۷۲۰ دلاری نشود، احتمال ادامه روند نزولی وجود دارد.

اولین حمایت در مسیر نزولی اتریوم در قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار قرار دارد. در صورتی که این حمایت از دست برود احتمال سقوط اتر تا محدوده ۱۶۰۰ و حتی ۱۵۸۰ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۴ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۸۵ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۷۰۰ تا ۱۷۲۰ دلار و سپس محدوده ۱۷۵۰ تا ۱۷۸۰ دلار و در نهایت ۱۸۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۶۰۰ دلار و سپس در محدوده ۱۵۸۰ تا ۱۵۵۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۳ فروردین (۲۳ مارس ۲۰۲۱)

همزمان با ریزش بیت کوین، اتریوم هم روند کاهشی شدیدی را آغاز کرد و با نزدیک به ۸ درصد کاهش از محدوده ۱۸۰۰ دلاری تا ۱۶۵۰ دلار پایین کشیده شد. اتریوم که روز ۲۱ مارس برای عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری تلاش می‌کرد، حمایت‌های مهمی را از دست داد و در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۱۶۶۰ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند خودش را به ۱۷۰۰ دلار برساند.

اتریوم روز گذشته روند کاهشی شدیدی را تجربه کرد و با از دست دادن حمایت‌های ۱۷۵۰ و ۱۷۰۰ دلار به زیر این محدوده سقوط کرد. اتر حتی به محدوده ۱۶۵۰ دلار هم رسید و در این ناحیه با حمایت خوبی از طرف بازار روبرو شد و تا ۱۷۰۰ دلار خودش را بالا کشید. اما موفق به حفظ این محدوده نشد و امروز دوباره تا محدوده ۱۶۵۰ دلار پایین آمد.

اتر برای اینکه به مسیر صعودی باز گردد باید خودش را به محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۷۱۰ دلاری برساند. در صورت تحقق این امر مقاومت بعدی برای اتریوم در محدوده ۱۷۳۰ تا ۱۷۵۰ دلار و سپس ۱۷۸۰ دلار خواهد بود. عبور کامل اتریوم از این نقطه، به اتر این شانس را خواهد داد تا دوباره محدوده ۱۸۰۰ و ۱۸۵۰ دلاری را ملاقات کند.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۱۷۳۰ تا ۱۷۵۰ دلار نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. در حال حاضر اتر در محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است. در صورتی که این حمایت برای اتریوم از دست برود. محدوده بعدی ۱۶۰۰ و سپس ۱۵۵۰ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۳ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۳۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۰۰  تا ۱۷۱۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۷۳۰ تا ۱۷۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۷۸۰ دلار و در نهایت ۱۸۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۶۰۰ دلار و سپس در محدوده ۱۵۵۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲ فروردین (۲۲ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که دو روز پیش در عبور از مقاومت ۱۸۷۰ دلاری ناکام ماند و نتوانست به محدوده ۱۹۰۰ دلاری دست پیدا کند، مجبور به عقب نشینی شد و روز گذشته تا محدوده ۱۷۵۰ دلار هم پایین کشیده شد. البته اتریوم در چند روز اخیر نشان داده است که در محدوده ۱۷۷۰ تا ۱۷۸۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است و خیلی زود دوباره به بالای این محدوده بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتر در محدوده ۱۷۹۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند به بالای مقاومت ۱۸۰۰ دلاری دست پیدا کند.

همزمان با عدم موفقیت بیت کوین در عبور از مقاومت ۶۰٫۰۰۰ دلاری، اتریوم هم موفق به عبور از مانع ۱۸۵۰ دلاری نشد و روند نزولی را آغاز کرد. در این مسیر اتر حمایت‌های ۱۸۰۰ و ۱۷۸۰ دلاری را از دست داد و تا ۱۷۵۰ دلار پایین کشیده شد.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتر در محدوده ۱۷۹۰ تا ۱۸۰۰ دلار قرار گرفته است. همچنین در محدوده ۱۷۹۵ تا ۱۸۰۰ دلار شاهد تشکیل یک خط روند نزولی هستیم. در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری شود، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به محدوده ۱۸۵۰ دلار تلاش کند.

با توجه به حمایت قوی اتر در محدوده ۱۷۵۰ دلار، در صورت تقویت روند صعودی اتریوم، رسیدن به محدوده ۱۹۴۰ دلار و پس از آن ۲۰۰۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم نتواند از مقاومت ۱۸۰۰ و ۱۸۵۰ دلاری عبور کند، احتمال نوسان در محدوده ۱۸۰۰ تا ۱۷۵۰ دلاری برای کوتاه مدت بسیار زیاد است. اما اگر حمایت ۱۷۵۰ دلاری از دست برود احتمالا شاهد ریزش قیمت تا محدوده ۱۷۱۰ تا ۱۷۰۰ دلار خواهیم بود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند قیمت اتر تا محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ و سپس ۱۵۵۰ دلاری کاهش دهد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۹۰  تا ۱۸۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۲۰ و ۱۸۵۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۴۰ دلار و در نهایت ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۷۱۰ تا ۱۷۰۰ دلار و سپس در محدوده ۱۶۵۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱ فروردین (۲۱ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که در تاریخ ۱۳ مارس به محدوده ۱۹۴۰ دلاری رسیده بود در عبور از آن موفق نبود و مجبور به عقب نشنی شد. اتریوم در مسیر کاهش حتی تا محدوده ۱۷۱۰ دلار هم پایین آمد. با این حال اتر در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است و دوباره روند صعودی گرفت. روز گذشته هم اتر برای رسیدن به ۱۹۰۰ دلار تلاش کرد اما در قیمت ۱۸۷۰ دلار متوقف شد و دوباره به زیر قیمت ۱۸۰۰ دلار عقب نشینی کرد. در زمان نگارش این مطلب اتر در محدوده ۱۷۸۰ دلار معامله می‌شود.

اگر به نمودار قیمت اتر نگاه کنیم، شاهد یک خط روند صعودی در محدوده حمایت ۱۷۷۵ تا ۱۷۸۰ دلاری هستیم. در صورتی که اتر موفق به حفظ موقعیت خود بالای این محدوده باشد، انتظار ادامه روند صعودی را داریم. اولین مقاومت در مسیر صعودی اتر در محدوده ۱۸۲۰ دلاری قرار گرفته است.

در صورتی که اتریوم موفق به عبور از مانع ۱۸۲۰ دلاری شود، مقاومت‌ بعدی در قیمت ۱۸۵۰ تا ۱۸۵۵ دلاری قرار گرفته است. عبور کامل از این محدوده و تثبیت موقعیت، اتریوم این شانس را خواهد داشت تا یکبار دیگر برای شکست مقاومت ۱۹۲۰ تا ۱۹۴۰ دلار تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر موفق به حفظ خط روند صعودی نشود و به زیر آن سقوط کند، امکان اصلاح قیمت تا محدوده ۱۷۱۰ تا ۱۷۰۰ دلار وجود دارد.

اتریوم در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است و انتظار داریم مانند دفعات قبل این محدوده از ریز قیمت اتر جلوگیری کند. در صورت ریزش قیمت به زیر این محدوده امکان اصلاح بیشتر قیمت تا محدوده ۱۵۵۰ و ۱۵۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱ فروردین

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۰۰ تا ۱۸۲۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۵۰ و ۱۸۵۵ دلار و سپس محدوده ۱۹۲۰ دلار و در نهایت ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۷۱۰ تا ۱۷۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۸ اسفند (۱۸ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که روز گذشته در محدوده ۱۷۴۰ تا ۱۸۰۰ دلار نوسان می‌کرد، شب گذشته موفق شد با یک جهش ۴ درصد به بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری دست پیدا کند. اتریوم حتی خودش را به محدوده ۱۸۵۰ دلاری هم رساند اما موفق به عبور از آن نشد و امروز دوباره تا ۱۸۰۰ دلار عقب نشینی کرد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در قیمت ۱۸۱۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به مقاومت ۱۸۵۰ دلاری برساند.

اتریوم که در محدوده ۱۷۵۰ دلاری حمایت خوبی برای خودش ایجاد کرد، موفق شد روند صعودی تازه‌ای را آغاز کند و همزمان با عبور بیت کوین از ۵۸۰۰۰ دلار، اتریوم هم از محدوده ۱۸۰۰ دلاری عبور کرد.

اتر شب گذشته موفق به شکست خط روند نزولی که محدوده ۱۷۸۰ دلاری قرار داشت شد و حتی خودش را به محدوده ۱۸۵۰ دلاری هم رساند، اما در عبور از آن ناکام ماند، با این حال به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت تا این شانس را داشته باشد که دوباره برای شکست مقاومت ۱۸۵۰ تا ۱۸۵۵ دلاری تلاش کند.

در صورتی که اتر بتواند از این مقاومت عبور کند، مسیر برای افزایش قیمت بیشتر باز خواهد شد. موانع بعدی برای اتر در محدوده ۱۸۹۰ تا ۱۹۰۰ دلاری و سپس ۱۹۲۰ و ۲۰۰۰ دلار قرار دارد.

در طرف دیگر در صورتی که اتر موفق به عبور از مانع ۱۸۵۰ دلار نشود، احتمال ادامه روند اصلاحی وجود دارد. اولین حمایت برای اتر در محدوده قیمت ۱۸۱۰ تا ۱۸۰۰ دلاری یا همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است.

در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت‌های بعدی برای اتر در قیمت‌های ۱۷۵۰ و سپس در محدوده ۱۷۱۰ تا ۱۷۰۰ دلار قرار دارند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتر را تا محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۸ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و بدون شیب در این محدوده حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۵۰ تا ۱۸۵۵ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۹۰ و ۱۹۰۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۲۰ دلار و در نهایت ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۱۰ تا ۱۸۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۷۵۰ دلار قرار دارد. سپس ۱۷۱۰ تا ۱۷۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۷ اسفند (۱۷ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که روز ۱۳ مارس موفق به عبور از محدوده ۱۹۵۰ دلاری نشده بود، مجبور به عقب نشینی شد و روز گذشته تا محدوده ۱۷۰۰ دلار پایین آمد. اتر که در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است با برخورد به این محدوده به سمت بالا پرتاب شد و خیلی زود تا ۱۸۰۰ دلار صعود کرد. اما این بار موفق به عبور از این مقاومت نشد و در حال حاضر در محدوده ۱۷۸۰ دلاری معامله می‌شود.

اتر که همبستگی زیادی با بیت کوین دارد و معمولا از روندهای مشابه بیت کوین پیروی می‌کند. با سقوط ۱۰ درصدی بیت کوین، تا ۱۷۰۰ دلار پایین کشیده شد. با این حال در این محدوده با حمایت خوبی روبرو شد و خیلی زود روند را تغییر داد. اتر موفق شد تا محدوده ۱۷۶۰ دلار پیشروی کند اما در عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری ناکام ماند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم، شاهد یک روند نزولی قوی در محدوده مقاومت ۱۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هستیم.

در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری شود و این خط روند نزولی را به بالا بشکند، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در مسیر صعودی اتریوم مقاومت‌های ۱۸۳۰، ۱۸۸۰ دلاری و سپس ۱۹۴۰ دلاری قرار دارند. در صورتی که اتر موفق به عبور از مانع ۱۹۴۰ دلاری شود، انتظار داریم خودش را به ۲۰۰۰ دلار برساند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر نتواند از محدوده ۱۸۰۰ و ۱۸۳۰ دلار عبور کند، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم.

در مسیر اصلاحی اولین حمایت برای اتر در محدوده ۱۷۱۰ تا ۱۷۰۰ دلاری قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، انتظار داریم محدوده ۱۶۶۰ دلار از ریزش بیشتر قیمت جوگیری کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتر را تا محدوده ۱۶۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۰۰ تا ۱۸۳۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۸۰ و ۱۹۰۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۴۰ دلار و در نهایت ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۱۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۶۸۰ دلار قرار دارد. سپس ۱۶۱۵ تا ۱۶۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۶ اسفند (۱۶ مارس ۲۰۲۱)

با سقوط ۱۰ درصدی بیت کوین، اوضاع اتریوم خیای خوشایند نبود و مهمترین آلت کوین بازار هم با از دست دادن محدوده ۱۸۵۰ و ۱۸۰۰ دلاری تا حمایت ۱۷۳۰ دلار پایین کشیده شد. هر چند اتر محدوده ۱۷۱۲ دلاری را هم لمس کرد، اما در این محدوده با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه شد و خیلی زود به بالای محدوده ۱۷۵۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده قیمت ۱۸۰۰ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند خودش را به ۱۸۵۰ دلار برساند.

اتریوم که روز گذشته موفق به عبور از مقاومت ۱۹۰۰ دلاری نشده بود، تحت تاثیر اصلاح بیت کوین قرار گرفت و روند کاهشی را در پیش گرفت. در این مسیر اتر با از دست دادن حمایت ۱۸۵۰ دلاری به زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سقوط کرد و حتی تا محدوده ۱۷۱۲ دلاری هم پایین کشیده شد.

با این حال اتر که در محدوده ۱۷۰۰ دلاری از حمایت خوبی برخوردار است با برخورد به این محدوده خیلی زود به روند صعودی بازگشت و تا محدوده ۱۸۰۰ دلاری هم بالا آمد.

ات برای اینکه به روند صعودی خود ادامه دهد باید به بالای میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته باز گردد که در محدوده ۱۸۰۰ تا۱۸۱۰ دلاری قرار دارد. در این محدوده یک خط روند صعودی قرار گرفته اس و در صورتی که اتر به بالای این محدوده دست پیدا کند به ادامه روند صعودی امیدوار خواهد شد.

در مسیر صعودی اتر اولین مقاومت در محدوده ۱۸۵۰ دلار قرار دارد و پس از آن محدوده ۱۸۸۰ دلار و ۱۹۰۰ دلار موانع بعدی محسوب می‌شوند. در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۹۰۰ دلاری شود انتظار داریم بتواند برای رسیدن به ۲۰۰۰ دلار تلاش کند. البته پیش از آن باید از محدوده ۱۹۴۰ دلار که پیش از این هم مانع از ادامه روند صعودی اتر شده بود عبور کند.

در طرف دیگر اگر اتریوم نتواند به بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری و سپس میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته دست پیدا کند باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت مهم در قیمت ۱۷۱۰ دلاری قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود. در صورت از دست رفتن این حمایت محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۶۸۰ دلار و سپس ۱۶۱۵ تا ۱۶۰۰ دلار مانع از ریزش قیمت خواهند شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۰۰ تا ۱۸۱۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۵۰ و ۱۹۰۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۴۰ دلار و در نهایت ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۱۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۶۸۰ دلار قرار دارد. سپس ۱۶۱۵ تا ۱۶۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۵ اسفند (۱۵ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که پس از رسیدن به محدوده ۱۹۴۰ دلار موفق به عبور از آن نشده بود، روز گذشته را با سقوط نزدیک به ۵ درصد به پایان رساند و تا ۱۸۳۰ دلار پایین کشیده شد. روند اصلاحی اتر اینجا به پایان نرسید و اتریوم در ادامه روند نزولی خود امروز ۱۷۶۸ دلار را هم دید، اما خیلی زود موفق شد دوباره به بالای ۱۸۰۰ دلار باز گردد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۸۰۵ دلار معامله می‌شود.

پس از صعود بیت کوین به ۶۰٫۰۰۰ دلار، اتریوم هم موفق شد از مانع ۱۹۰۰ دلاری عبور کند، حتی موفق به لمس قیمت ۱۹۴۳ دلار هم شد اما نتوانست از آن عبور کند، در نتیجه روند اصلاحی را در پیش گرفت و با از دست دادن حمایت‌های ۱۹۰۰ و ۱۸۳۰ دلاری تا ۱۷۶۸ دلار هم پایین آمد.

اتریوم در حال حاضر زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد و برای اینکه به روند صعودی باز گردد باید موقعیتش را بالای آن تثبیت کند.

اگر اتریوم به روند صعودی باز گردد اولین مقاومت برای آن در محدوده ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ دلار و سپس ۱۹۰۰ دلار خواهد بود. در صورت عبور اتر از این مانع انتظار داریم شانس خود را برای شکستن مقاومت ۱۹۴۰ دلاری که پیش از این مانع از ادامه روند صعودی شده بود، امتحان کند.

مقاومت‌های بعدی برای اتریوم در قیمت‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۴۰ دلاری قرار دارند که اگر اتر موفق به حفظ موقعیت خود بالای ۱۹۴۰ دلار شود، دستیابی به آن‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا اگر اتریوم موفق به حفظ موقعیت خود بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۱۸۳۰ دلار نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر اصلاحی اولین حمایت در محدوده ۱۸۰۰ و حمایت بعدی در محدوده ۱۷۷۰ تا ۱۷۵۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا ۱۷۲۰ و ۱۷۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۴۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۹۰۰ و ۱۹۴۰ دلار و سپس محدوده ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۰۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۷۷۰ تا ۱۷۵۰ دلار قرار دارد. سپس ۱۷۲۰ تا ۱۷۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهد کرد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۴ اسفند (۱۴ مارس ۲۰۲۱)

همزمان با رکوردشکنی بیت کوین، اتریوم هم موفق شد با جهش نزدیک به ۱۰ درصدی از مقاومت ۱۹۰۰ دلاری عبور کند به محدوده ۱۹۴۰ دلاری دست پیدا کند. اما موفق به عبور از آن نشد و دوباره تا ۱۹۰۰ دلاری به عقب بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۸۹۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند به بالای این مقاومت دست پیدا کند.

با عبور بیت کوین از مقاومت ۵۸۵۰۰ دلاری، احساسات بازار نسبت به ادامه روند صعودی دوباره مثبت شد و همین امر به اتریوم کمک کرد تا دوباره پس از مدت‌های به بالای محدوده ۱۹۰۰ دلاری دست پیدا کند. اتریوم حتی تا محدوده ۱۹۴۰ دلاری هم پیشروی کرد اما موفق به عبور از آن نشد و تا حمایت ۱۸۸۰ دلاری پایین کشیده شد.

بسیاری از تریدرها اعتقاد دارند قیمت اتریوم از جایگاه واقعی آن هنوز فاصله دارد و با هر بار ریزش گاوهای بازار اقدام به خرید می‌کنند. این اتفاق در مورد محدوده ۱۸۸۰ دلار هم رخ داد و فشار فروش باعث شد اتر دوباره روند صعودی به خود بگیرد.

در صورتی که اتریوم  موفق به عبور از مانع ۱۹۰۰ دلاری شود، مقاومت بعدی در قیمت ۱۹۴۰ و سپس ۱۹۷۵ دلار قرار گرفته است. پس از آن انتظار داریم اتر دوباره محدوده ۲۰۰۰ دلاری را ملاقات کند.

در صورتی که اتر موفق به حفظ موقعیت خود بالای ۲۰۰۰ دلار شود، مقاومت بعدی درمحدوده قیمتی ۲۰۵۰ تا ۲۰۶۰ دلاری قرار دارد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر موفق به عبور از موانع ۱۹۰۰ و ۱۹۴۰ دلار نشود، انتظار داریم اتر در محدوده ۱۹۰۰ تا ۱۸۸۰ دلار نوسان کند. در صورت از دست دادن حمایت ۱۸۸۰ دلاری، اتر ممکن است تا ۱۸۳۰ دلار یا کیجونسن پایین کشیده شود.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۷۸۰ و سپس ۱۷۰۰ دلار پایین بکشد. در نهایت انتظار داریم حمایت بسیار قوی در محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۹۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۹۴۰ و ۱۹۷۰ دلار و سپس محدوده ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۸۰ دلار و ۱۸۳۰ دلار قرار دارد.  پس از آن محدوده ۱۷۸۰ دلار و سپس ۱۷۰۰ دلار به عنوان حمایت عمل خواهند کرد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۳ اسفند (۱۳ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم پس از برخورد به مححدوده ۱۸۸۰ دلاری روز دهم مارس موفق به عبور از آن نشد و مجبور به عقب نشینی شد. روند نزولی اتریوم ادامه پیدا کرد تا اینکه دیروز اتر تا محدوده ۱۷۲۰ دلاری هم پایین کشیده شد. اتریوم با این حمایت مهم ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلاری را از دست داد. اما موفق شد موقعیتش را بالای ۱۷۰۰ دلار حفظ کند تا همچنان روند صعودی آن معتبر باشد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم موفق شده است خودش را به بالای مقاومت ۱۷۶۰ دلاری برساند و تلاش می‌کند موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند.

در حال حاضر اولین مقاومت برای اتر محدوده ۱۸۰۰ دلار و سپس ۱۸۴۰ دلار خواهد بود اما مهمترین مقاومت برای اتر محدوده ۱۸۸۰ دلاری است و در صورتی که اتریوم موفق به عبور از آن شود، انتظار داریم به زودی بتواند محدوده ۱۹۰۰ و ۲۰۴۰ دلاری را هم ملاقات کند. در صورتی که شرایط بازار به ادامه روند صعودی اتر کمک کند، تارگت میان مدت برای اتریوم محدوده ۲۶۰۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری نشود احتمالا برای مدتی مسیر نزولی را در پیش خواهد گرفت.

در مسیر اصلاحی اولین حمایت برای اتر در محدوده ۱۷۲۰ تا ۱۷۰۰دلاری قرار دارد. در صورتی که اتر این محدوده را از دست بدهد، انتظار داریم محدوده ۱۶۵۰ تا ۱۶۶۰ دلار مانع از ریزش بیشتر قیمت شود. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۴۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۳ اسفند

 شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۵۵ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۰۰ تا ۱۸۱۵ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۴۰ و ۱۸۷۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۰۰ و ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۲۰ تا ۱۷۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار و سپس ۱۴۵۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۱ اسفند (۱۱ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم پس از ۴ روز متوالی روند مثبت و لمس محدوده ۱۸۷۰ دلاری موفق به ادامه مسیر نشد و روز گذشته را با ۵ درصد کاهش و رسیدن به محدوده ۱۷۵۰ دلار پشت سر گذاشت. امروز هم اتریوم موفق به انجام حرکت خاصی نشد و در حال حاضر در محدوده ۱۷۶۰ دلار معالمه می‌شود. با این حال تثبیت موقعیت اتر بالای محدوده ۱۷۵۰ دلاری این نوید را می‌دهد که به زودی شاهد اتریوم ۲۰۰۰ دلاری خواهیم بود.

اتریوم روز گذشته یکبار دیگر برای عبور از مقاومت ۱۸۵۰ تا ۱۸۶۰ دلاری تلاش کرد، اما باز هم موفق به عبور از آن نشد و تا محدوده ۱۷۵۰ دلاری پایین کشیده شد. اتریوم نشان داد در این محدوده از حمایت خوبی برخوردار است و با از دست ندادن این حمایت این شانس را پیدا کرد که دوباره برای شکست مقاومت ۱۸۵۰ دلاری تلاش کند.

تا زمانی که اتر بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی محدوده ۱۷۵۰ دلاری  قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و باید منتظر قیمت‌های بالاتر از اتریوم باشیم.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتر در محدوده ۱۸۰۰ تا ۱۸۱۵ دلار قرار دارد که نزدیک فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از اصلاح قبلی (۱۸۷۰ تا ۱۷۶۰ دلار) است. اما مانع مهمتی در محدوده ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ دلار قرار دارد و پس از آن مانع ۱۸۷۰ دلاری که پیش از این هم مانع ادامه روند صعودی اتریوم شده بود به عنوان مقاومت وارد عمل خواهد شد.

در صورتی که اتریوم از محدوده ۱۸۷۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای آن تثبیت کند، انتظار داریم خیلی زود محدوده ۲۰۰۰ دلاری را ملاقات کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر نتواند از سد مقاومت‌های ۱۸۱۵ و ۱۸۳۰ دلاری عبور کند، امکان اصلاح بیشتر قیمت وجود دارد.

در مسیر نزولی اتر، اولین حمایت در محدوده ۱۷۷۰ دلار قرار دارد، اما حمایت مهمتری محدوده ۱۷۶۰ تا ۱۷۵۰ دلار است که پیش از این هم مانع ریزش قیمت شده بود. در صورت از دست دادن این ناحیه احتمال اینکه اتریوم تا محدوده ۱۷۰۰ دلاری پایین کشیده شود بسیار زیاد است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۱ اسفند

 شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  زیر عدد ۶۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۰۰ تا ۱۸۱۵ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۳۰ و ۱۸۷۰ دلار و سپس محدوده ۱۹۰۰ و ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۷۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلار و سپس ۱۷۰۰ تا ۱۶۶۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۲۱)

همزمان با روند صعودی بیت کوین، اتریوم هم روز گذشته چهارمین روز متوالی روند صعودی خود را پشت سر گذاشت و موفق شد خودش را به محدوده ۱۸۸۰ دلاری برساند. با این حال موفق به عبور از آن نشد و امروز را کاهش آغاز کرد و حتی به حمایت ۱۷۵۰ دلاری هم رسید. اما با برخورد به این ناحیه دوباره به سمت بالا پرتاب شد و در حال حاضر در محدوده ۱۸۱۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند دوباره به محدوده ۱۸۷۰ دلاری و بالاتر دست پیدا کند.

اتریوم که با عبور از مقاومت ۱۷۰۰دلاری روند صعودی قدرتمندی را آغاز کرده بود، موفق شد از سد مقاومت‌های ۱۷۵۰ و ۱۸۰۰ دلاری عبور کند و حتی محدوده ۱۸۸۰ دلاری را هم لمس کرد اما موفق به حفظ این موقعیت نشد و تا محدوده ۱۷۵۰ دلاری بازگشت.

اگر به نمودار قیمت اتر نگاه کنید، متوجه خواهید شد اتر در محدوده ۱۷۵۰ دلار از کراس ساپورت برخوردار است، همین امر باعث شد اتر خیلی زود دوباره به بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باز گردد.

در محدوده ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلاری یک روند صعودی مهم برای اتر تشکیل شده است که می‌تواند دوباره اتریوم را به قیمت‌های بالاتر هدایت کند.

در حال حاضر مهمترین مقاومت در مسیر صعودی اتر محدوده ۱۸۵۰ و سپس ۱۸۸۰ دلاری است که روز گذشته موفق به عبور از آن نشد. با این حال پیش بینی می‌کنیم با توجه به پولبک اتر به محدوده ۱۷۵۰ دلار این بار با قدرت بیشتری به سمت مقاومت ۱۸۸۰ دلاری حرکت کند و به احتمال زیاد از آن عبور خواهد کرد.

مقاومت بعدی در مسیر صعودی اتر محدوده ۱۹۰۰ دلاری است. عبور کامل از این ناحیه درها را به سمت ۲۰۰۰ و سپس بالاترین قیمت تاریخ اتر یعنی ۲۰۴۰ دلار باز خواهد کرد.

در طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۱۸۵۰ تا ۱۸۸۰ دلاری نشود، انتظار اصلاح دوباره قیمت را داریم. در مسیر اصلاحی اتر اولین حمایت در محدوده ۱۸۰۰ دلار است، اما حمایت مهمتر که انتظار داریم مانع از ریزش قیمت شود در محدوده ۱۷۶۰ تا ۱۷۵۰ دلاری قرار دارد که پیش از این هم مانع از سقوط اتر شده بود.

در صورت از دست رفتن این حمایت احتمال سقوط اتر به محدوده ۱۷۰۰ و حتی ۱۶۶۰ دلاری وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۰ اسفند

 شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۶۵ تا ۱۸۸۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۹۰۰ و ۱۹۵۰ دلار و سپس ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۱۰ تا ۱۸۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلار و سپس ۱۷۰۰ تا ۱۶۶۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۹ اسفند (۹ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم پس از آنکه از مانع ۱۶۶۰ دلرای عبور کرد این فرصت را به دست آورد تا برای قیمت‌های بالاتر شانس خود را امتحان کند. اتر این این فرصت را از دست نداد و موفق شد با عبور از مقاومت‌های ۱۷۰۰، ۱۷۵۰ و ۱۸۰۰ دلاری حالا گوشه چشمی به قیمت ۲۰۰۰ دلار داشته باشد. در حال حاضر اتر در حدود قیمت ۱۸۲۰دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند.

اتر پس از اینکه روز یکشنبه موفق به عبور از محدوده ۱۶۵۰ تا ۱۶۶۰ دلاری شد، روز گذشته با یک پولبک وضعیتش را بالای آن تثبیت کرد و به سمت مقاومت‌های بالاتر حرکت کرد. به این ترتیب موفق شد از موانع ۱۷۰۰ و ۱۷۵۰ دلاری عبور کند و به محدوده ۱۸۰۰ دلار برسد. اتر حتی از این محدوده هم عبور کرد و خودش را به محدوده قیمتی ۱۸۶۵ دلاری رساند اما موفق به عبور از آن نشد.

در حال حاضر اتریوم بالای محدوده ۱۸۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. اگر به نمودار ساعتی قیمت اتر نگاه کنیم در محدوده ۱۷۵۰ دلار شاهد تشکیل یک روند صعودی مهم هستیم که می‌تواند سکوی پرتابی برای دستیابی به قیمت‌های بالاتر باشد.

در مسیر صعودی اتر اولین مقاومت در محدوده ۱۸۶۵ تا ۱۸۸۰ دلار قرار دارد. در صورتی که اتریوم موفق به عبور از آن شود، ۱۹۰۰ دلار ایستگاه بعدی آن خواهد بود. در صورت عبور موفقیت آمیز اتر از این منطقه، اتر می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۱۹۵۰ دلار امتحان کند. اما مقاومت کلیدی برای اتر محدوده ۲۰۰۰ دلار است که پیش از این یکبار به آن دست یافته بود.

در طرف دیگر ماجران در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت در محدوده ۱۸۶۵ تا ۱۸۸۰ دلار یا فیبوی ۷۸/۶ درصد اصلاح قبلی نشود، باید در انتظار روند اصلاحی تازه‌ای از طرف اتریوم باشیم.

اولین حمایت در مسیر اصلاحی اتر محدوده ۱۸۱۰ تا ۱۸۰۰ دلار خواهد بود. در صورت از دست دادن این حمایت، خط روند صعودی در محدوده  حمایتی ۱۷۵۰ تا ۱۷۸۰ دلار برای اتریوم بسیار مهم خواهد بود. سقوط اتر به زیر این خط روند شرایط را برای ادامه ریزش تا محدوده ۱۶۶۰ و ۱۶۵۰ دلار مهیا می‌کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۶۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۶۵ تا ۱۸۸۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۹۰۰ و ۱۹۵۰ دلار و سپس ۲۰۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۱۰ تا ۱۸۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۷۵۰ تا ۱۷۷۰ دلار و سپس ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار قرار گرفته است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۸ اسفند (۸ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم روزهای شنبه و یکشنبه را با افزایش قیمت ۱۰ درصدی پشت سرگذاشت تا از محدوده ۱۵۰۰ دلار خودش را به بالای ۱۷۰۰ دلار برساند. از آنجایی که محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۷۰۰ دلار مقاومت بسیار مهمی برای اتر محسوب می‌شود، در صورتی که اتریوم بتواند موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند انتظار داریم به ۱۸۰۰ دلار هم دست پیدا کند. با این حال هنور اتریوم موفق به این کار نشده و در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۶۸۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم پس از اینکه موفق شد در محدوده ۱۵۵۰ دلار حمایت خوبی برای خودش پیدا کند، روز ششم مارس موفق شد با یک روند صعودی خودش را تا محدوده ۱۶۶۰ دلار بالا بکشد. اما موفق به عبور از محدوده ۱۷۰۰ دلاری نشد. در ادامه روند اما روز هفتم مارس توانست از این مقاومت عبور کند و به محدوده ۱۷۵۰ دلاری دست پیدا کند. امروز هم اتریوم سعی می‌کند تا موقعیتش را بالای محدوده ۱۷۰۰ دلار تثبیت کند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم شاهد تشکیل یک روند صعودی در محدوده حمایت ۱۶۶۰ دلاری هستیم. در صورتی که اتر موفق به حفظ موقعیتش بالای این خط روند شود، انتظار داریم برای شکستن مقاومت‌های بالاسر تلاش کند.

در مسیر صعودی اولین مقاومت برای اتریوم در محدوده قیمت ۱۷۵۰ دلار قرار دارد که مقاومت بسیار مهمی محسوب می‌شود. عبور کامل از این مانع شرایط را برای رسیدن اتریوم به قیمت ۱۸۰۰ دلار فراهم خواهد کرد. ایستگاه بعدی در مسیر صعودی اتر محدوده ۱۸۵۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتر موفق به شکستن مقاومت ۱۷۴۰ تا ۱۷۵۰ دلاری نشود، باید منتظر ادامه اصلاح از طرف اتریوم باشیم. در مسیر نزولی اتر اولین حمایت در محدوده قیمتی ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار شکل گرفته است. تا زمانی که قیمت بالای آن قرار دارد احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد، اما بسته شدن قیمت زیر این حمایت می‌تواند قیمت اتر را تا ۱۶۲۰ و ۱۶۰۰ دلار پایین بکشد. از دست دادن این حمایت مساوی است با سقوط اتر تا محدوده ۱۵۵۰ و۱۵۴۰ دلار.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۸ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۵ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۰۰ تا ۱۷۵۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۰۰ و ۱۸۵۰ دلار و سپس  ۱۹۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۶۲۰ دلار و سپس ۱۵۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۷ اسفند (۷ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که روز  پنجشنبه و جمعه را با روند نزولی پشت سر گذاشت و روز جمعه به حمایت ۱۴۵۰ دلاری برخورد کرده بود، در این محدوده به خوبی از طرف گاوها بازار پشتیبانی شد تا خیلی زود دوباره روند صعودی به خود بگیرد. به این ترتیب اتر روز شنبه با جهش ۸ درصدی موفق شد از محدوده ۱۵۰۰ دلاری به ناحیه ۱۶۶۰ دلاری برسد. با این حال موفق به عبور از این محدوده نشد. امروز هم اتریوم در محدوده ۱۶۵۰ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند با عبور از محدوده مقاومتی ۱۶۶۰ تا ۱۷۰۰ دلاری خودش را به قیمت‌های بالاتر برساند.

اتریوم از اول مارس و با عبور از حمایت استاتیک ۱۴۴۰ تا ۱۴۵۰ دلاری به خوبی موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کرده است و تا زمانی که بالای این محدوده قرار دارد، این شانس را خواهد داشت تا برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر تلاش کند.

اگر به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم شاهد تشکیل یک مثلث صعودی در محدوده مقاومت ۱۶۶۰ تا ۱۷۰۰ دلاری هستیم. در صورتی که اتر موفق به عبور از این ناحیه شود و مثلث را به سمت بالا بشکند، انتظار داریم خیلی زود به مقاومت ۱۸۰۰ و ۱۸۵۰ دلاری دست پیدا کند. محدوده ۱۸۸۰ تا ۱۹۰۰ دلار مقاومت بعدی اتر پیش از رسیدن به ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۱۶۶۰ دلاری نشود باید منتظر اصلاح دوباره قیمت باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت در قیمت ۱۶۰۰ دلاری قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۵۰۰ دلاری از ریزش قیمت جلوگیری خواهند کرد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا ۱۴۵۰ و ۱۴۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قوی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۵ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۶۰ تا ۱۷۰۰ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۸۰۰ و ۱۸۵۰ دلار و سپس  ۱۹۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۵۵۰ دلار و سپس ۱۴۵۰ تا ۱۴۰۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۶ اسفند (۶ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که روز سوم مارس موفق شده بود تا محدوده ۱۶۵۰ دلاری پیشروی کند در عبور از این مانع ناکام ماند و مجبور به عقب نشینی شد. روز گذشته هم اتریوم تا محدوده ۱۴۵۰ دلاری هم پایین کشیده شد ولی این حمایت را از دست نداد و با تغییر روند موفق شد به بالای محدوده ۱۵۰۰ دلاری بازگردد. امروز هم اتر با جهش ۴ درصدی به بالای مقاومت ۱۵۵۰ دلاری رسیده است و سعی می‌کند موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۵۸۰ دلاری معامله می‌شود و با مقاومت ۱۶۰۰ دلرای روبرو است.

اتریوم که از ابتدای ماه مارس روند صعودی قوی را شروع کرده بود در  محدوده ۱۶۵۰ دلاری با مقاومت مستحکمی روبرو شد و موفق به عبور از آن نشد. به این ترتیب اتریوم با از دست دادن حمایت‌های ۱۵۵۰ و ۱۵۰۰ دلاری تا محدوده ۱۴۵۰ دلار سقوط کرد. این محدوده از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرد تا اتر دوباره بتواند روند صعودی به خود بگیرد.

با این حال تا زمانی که اتریوم بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی محدوده ۱۵۴۰ دلار قرار دارد، این شانس را خواهد داشت برای رسیدن به مقاومت‌های بالاتر تلاش کند. در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتریوم محدوده ۱۶۰۰ دلاری است، در صورتی که اتر بتواند از این مقاومت عبور کند و موقعیتش را تثبیت کند، دوباره این شانس را خواهد داشت برای مقاومت مهم ۱۶۵۰ دلاری تلاش کند. عبور از این مقاومت مسیر را برای اهداف بالاتر ۱۶۸۰ و ۱۷۰۰ دلاری هموار خواهد کرد.

در طرف دیگر در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۶۰۰ دلاری نشود، انتظار داریم برای مدتی در محدوده ۱۴۵۰ تا ۱۶۰۰ دلار نوسان کند. در صورت از دست دادن حمایت ۱۴۵۰ دلاری، انتظار داریم محدوده قیمتی ۱۴۰۰ دلار  مانع از ریزش بیشتر قیمت اتریوم شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۰۰ تا ۱۶۱۵ دلار قرار دارد. پس از آن  ۱۶۵۰ و ۱۵۸۰ دلار و سپس  ۱۷۰۰ دلار مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۵۰ تا ۱۵۴۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۴۵۰  دلار و سپس ۱۴۰۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۴ اسفند (۴ مارس ۲۰۲۱)

همزمان با روند صعودی بیت کوین و عبور آن از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری، اتریوم هم که همبستگی شدیدی با آن دارد موفق شد خودش را تا محدوده ۱۶۰۰ دلار بالا بکشد، اما در تثبیت موقعیت خود بالای آن ناکام ماند و تا ۱۵۴۰ دلار پایین کشیده شد. با این حال در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۵۵۰ دلاری معامله می‌شود و تا زمانی که بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یا محدوده ۱۵۰۰ دلار قرار دارد این شانس را خواهد داشت تا دوباره خودش را به بالای ۱۶۰۰ دلار برساند.

اتریوم روز گذشته رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد و از محدوده زیر ۱۵۰۰ دلار به بالای ۱۶۰۰ دلار رسید. اتر حتی مقاومت ۱۶۲۵ دلاری را هم شکست و قیمت ۱۶۵۵ دلاری را هم لمس کرد. اما موفق به عبور از ابر کومو نشد و با برخورد به سقف ابر مجبور به عقب نشینی شد.

با این که اتر به زیر ۱۶۰۰ دلار سقوط کرد، اما همچنان بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود و این شانس را خواهد داشت تا دوباره به سمت مقاومت‌های بالاسر خود حمله کند. همچنین در محدوده ۱۵۴۰ تا ۱۵۵۰ دلار شاهد تشکیل یک خط روند صعودی هستیم که می‌تواند اتریوم را به سمت قیمت‌های بالاتر هدایت کند.

در صورتی که اتر بتواند موقعیتش را بالای محدوده ۱۵۵۰ دلار حفظ کند، انتظار داریم به سمت مقاومت‌های مهم ۱۶۰۰ و ۱۶۱۵ دلار حرکت کند. در صورت عبور از این موانع احتمال افزایش باثبات قیمت تا محدوده ۱۶۵۰ و ۱۶۸۰ دلار وجود دارد.

در طرف دیگر ماجرا در نمودار ۱ ساعته شاهد یک روند نزولی در محدوده قیمت ۱۶۰۰ تا ۱۶۱۵ دلار هستیم، در صورتی که اتریوم موفق به شکست این محدوده نشود، احتمال اصلاح مجدد قیمت وجود دارد. اولین حمایت در مسیر نزولی در قیمت ۱۵۵۰ تا ۱۵۴۰ دلاری قرار دارد. در صورتی که اتر این محدوده را از دست بدهد و خط روند را به زیر بشکند، امکان ریزش قیمت تا محدوده ۱۵۰۰ و ۱۴۸۰ دلار وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب نزولی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۰۰ تا ۱۶‍۵ دلار و پس از آن  ۱۶۸۰ و ۱۷۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۵۰ تا ۱۵۴۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۴۸۰ تا ۱۴۵۰  دلار و سپس ۱۴۰۰ و ۱۳۵۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۳ اسفند (۳ مارس ۲۰۲۱)

اتریوم که در روزهای گذشته موفق شده بود خودش را از محدوده ۱۳۰۰ دلار بالا بکشد، با برخورد به مقاومت ۱۶۰۰ دلاری متوقف شد و روز گذشته تا محدوده ۱۴۵۰ دلاری عقب نشینی کرد. با این حال محدوده حمایتی ۱۴۵۰ دلار مانع از ریزش قیمت اتر شد، تا هنوز فرصت برای شکست مقاومت ۱۶۰۰ دلاری وجود داشته باشد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در حدود  قیمت ۱۵۵۰ دلاری  معامله می‌شود.

پس از اینکه بیت کوین موفق شد پس از برخورد به محدوده ۴۳۰۰ دلاری خودش را بالا بکشد، اتریوم هم با عبور از مقاومت‌های ۱۴۰۰ و ۱۵۰۰ دلاری خودش را تا محدوده ۱۶۰۰ دلار بالا کشاند اما در این محدوده با مقاومت سختی برخورد کرد. این محدوده به نوعی کف ابر کومو هم محسوب می‌شود.

در صورتی که اتر بتواند از محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۶۰۰ دلار عبور کند و موقعیتش را بالای ابر کومو تثبیت کند، انتظار داریم به روند صعودی خود ادامه دهد. مقاومت کلیدی بعدی که در مسیر صعودی اتریوم قرار دارد در محدوده ۱۶۸۰ تا ۱۶۹۰ دلار است و در صورتی شکست این مقاومت، اتریوم می‌تواند دوباره محدوده ۱۸۰۰ دلاری را ملاقات کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم موفق به عبور از محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۶۰۰ دلار نشود و زیر ابر کومو به دام بیفتد، احتمال ادامه اصلاح وجود خواهد داشت.

اولین حمایت در مسیر نزولی اتر در قیمت ۱۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، محدوده مهمی که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود در قیمت ۱۴۸۰ تا ۱۴۵۰ دلار واقع شده است. از دست دادن این حمایت می‌تواند اتر را تا محدوده ۱۴۰۰ و حتی ۱۳۵۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد و با شیب صعودی به سمت ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۵۵۰ تا ۱۶۰۰ دلار و پس از آن  ۱۶۸۰ و ۱۷۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۴۸۰ تا ۱۴۵۰  دلار و سپس ۱۴۰۰ و ۱۳۵۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۲ اسفند (۲ مارس ۲۰۲۱)

با عبور بیت کوین از مقاومت‌های ۴۵۰۰۰ و ۴۶۰۰۰ دلار در روز گذشته، اتریوم هم موفق شد با جهش قیمتی ۱۰ درصدی از موانع ۱۴۵۰ و ۱۵۰۰ دلاری عبور کند. در زمان نگارش این مطلب در محدوده قیمتی ۱۵۵۰ دلاری معامله می‌شود و با مقاومت ۱۶۰۰ دلاری در حال دست و پنجه نرم کردن است.

اتریوم که در روزهای اخیر تا محدوده ۱۳۰۰ دلار هم سقوط کرده بود، در این محدوده با حمایت خوبی مواجه شد و موفق به تغییر روند قیمتی شد. به این ترتیب خیلی زود به بالای مقاومت ۱۴۰۰  دلاری رسید. اما این پایان کار نبود و اتر موفق شد روند نزولی که در محدوده قیمتی ۱۴۴۰ دلاری تشکیل شده بود را به سمت بالا بشکند و به محدوده ۱۵۰۰ دلاری وارد شود. اتریوم حتی به بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در محدوده ۱۵۵۰ دلار هم رسید.

هر چند اتریوم موفق شد محدوده ۱۶۰۰ دلاری را لمس کند، اما در عبور کامل از آن موفق نبود و ناچار مجبور به عقب نشینی شد. با این حال همچنان در محدوده ۱۵۰۰ دلاری نوسان می‌کند و در تلاش است تا از مقاومت ۱۶۰۰ دلاری عبور کند. در حقیقت محدوده ۱۶۰۰ تا ۱۶۱۵ دلار کف ابر کومو قرار دارد و در صورتی که اتریوم موفق به عبور از ابر کومو شود راه برای صعود بیشتر تا قیمت‌های ۱۶۵۰ و ۱۷۰۰ دلار باز خواهد شد.

در طرف دیگر ماجرا اگر اتریوم موفق به عبور از محدوده ۱۶۰۰ تا ۱۶۱۵ دلار نشود، باید منتظر ادامه روند اصلاحی باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت در قیمت ۱۵۵۰ دلار قرار دارد. اما حمایت مهمتری که انتظار داریم مانع از ریزش بیشتر قیمت شود در محدوده قیمتی ۱۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

در صورت از دست دادن این محدوده، فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد روند صعودی (۱۳۰۰ تا ۱۶۰۰ دلار) که در محدوده ۱۴۵۰ دلار قرار گرفته است، به عنوان حمایت می‌تواند نقش ایفا کند.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۴۲۰ و حتی ۱۳۸۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی  بالای عدد ۵۰ قرار دارد.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۰۰ تا ۱۶۱۵ دلار و پس از آن ۱۷۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۵۰۰  دلار و سپس ۱۴۲۰ و ۱۳۸۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۱ اسفند (۱ مارس ۲۰۲۱)

روز گذشته و همراه با ریزش بیت کوین به محدوده ۴۳۰۰۰ دلاری، اتریوم هم تا ۱۳۰۰ دلار پایین کشیده شد. اتریوم پس از لمس محدوده قیمتی ۱۳۰۰ دلاری با حمایت خوبی از طرف خریداران مواجه شد و خیلی زود موفق شد خودش را به بالای محدوده ۱۴۵۰ دلاری برساند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده قیمتی ۱۴۶۰ دلار معامله می‌شود و سعی می‌کند موقعیتش را در این محدوده تثبیت کند تا شانس رسیدن به مقاومت ۱۵۰۰ دلاری را به دست بیاورد.

اتریوم روز گذشته حمایت مهم ۱۴۵۰ تا ۱۴۶۰ دلاری را از دست داد و حتی تا ۱۳۰۰ دلار هم سقوط کرد. با این حال با رسیدن به ۱۳۰۰ دلار، اتریوم موفق به تغییر روند شد و خیلی زود از مقاومت‌های ۱۳۸۰ و ۱۴۰۰ دلاری گذشت و خودش را تا مقاومت ۱۴۵۰ تا ۱۴۶۰ دلاری بالا کشاند. در حال حاضر در محدوده ۱۴۶۵ دلار با مقاومت مهمی روبرو شده است. پس از آن محدوده ۱۵۲۱ دلار یا به عبارتی فیبوناچی اصلاحی ۷۶/۴ درصد اصلاح قبلی (از ۱۷۷۰ تا ۱۳۰۰ دلار) به عنوان مقاومت بعدی اتر محسوب می‌شود.

در محدوده ۱۴۸۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته (SMA 100) در نمودار قیمت اتر شاهد یک خط روند نزولی هم هستیم، در صورتی که اتریوم موفق به عبور از آن شود و خط روند را بشکند انتظار داریم به بالای محدوده ۱۵۰۰ دلاری صعود کند. مقاومت بعدی در مسیر صعودی اتر در قیمت ۱۵۸۰ دلاری قرار دارد.

در طرف دیگر در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۱۴۵۰ تا ۱۴۷۰ دلاری نشود و زیر خط روند نزولی باقی بماند، ادامه روند اصلاحی اتریوم دور از انتظار نیست.

در مسیر نزولی اتریوم اولین حمایت در محدوده ۱۴۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این محدوده، محدوده حمایتی ۱۳۷۵ دلار وارد عمل خواهد شد. اگر قیمت به زیر این محدوده سقوط کند، اتریوم در محدوده ۱۲۸۰ تا ۱۳۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است که پیش از این هم مانع ریزش قیمت شده بود. اگر اتر این حمایت را هم از دست بدهد، محدوده ۱۱۴۰ تا ۱۰۰۰ دلار ایستگاه بعدی آن خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۱ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۵۰ تا ۱۴۷۰ دلار و پس از آن ۱٫۴۸۰ دلار است. سپس ۱٫۵۰۰  دلار و ۱۵۸۰ دلار مقاومت‌های بعدی محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۴۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۳۷۵  دلار  و ۱۲۸۰ تا ۱۳۰۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم همچنان به ریزش خود ادامه می‌دهد و امروز به زیر محدوده حمایتی ۱۴۵۰ دلار سقوط کرد. در صورتی که تغییری در روند بازار رخ ندهد، انتظار داریم اتر تا محدوده ۱۲۸۰ دلار سقوط کند. البته اتریوم امروز تا محدوده ۱۳۱۰ دلار هم سقوط کرده بود ولی موفق شد تا ۱۴۰۰ دلار خودش را بالا بکشد، اما موفق به عبور از آن نشد و در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۳۵۰ دلار معامله می‌شود.

هفته گذشته و همزمان با سقوط بیت کوین به زیر محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلاری، اتریوم هم حمایت ۱۷۰۰ دلاری را از دست داد. اتر در حالی که تلاش می‌کرد موقعیتش را بالای محدوده ۱۵۰۰ دلار حفظ کند در انجام این کار موفق نبود و امروز با از دست دادن حمایت ۱۳۵۰ دلاری تا ۱۳۱۰ دلار هم پایین کشیده شد.

اتریوم در محدوده ۱۵۰۰ دلار با یک روند نزولی قوی روبرو است و در صورتی که موفق به عبور از آن نشود انتظار داریم روند کاهش اتر ادامه داشته باشد. در مسیر نزولی اتریوم مهمترین حمایت در قیمت ۱۲۸۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت، ممکن است اتر تا محدوده ۱۱۴۰ دلاری هم سقوط کند. پس از آن محدوده ۱۱۰۰ دلار مانع از ریزش بیشتر اتر خواهد شد.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که حمایت ۱۳۵۰ دلاری اتریوم مانع از ریزش قیمت شود و اتر بتواند تا مقاومت ۱۴۵۰ تا ۱۵۰۰ دلاری خودش را بالا بکشد، انتظار داریم روند صعودی تازه‌ای را آغاز کند. در مسیر صعودی اتر به ترتیب مقاومت‌های ۱۶۵۰ و ۱۷۰۰ دلاری قرار گرفته‌اند. در صورتی که اتریوم بتواند از مقاومت ۱۷۰۰ دلاری عبور کند و موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند، انتظار داریم به سمت قیمت‌های ۱۸۰۰ و بالاتر حرکت کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۰ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار گرفته است و با شیب نزولی به سمت ۳۵ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۵۰ دلار و پس از آن ۱٫۵۰۰ دلار است. سپس ۱٫۶۰۰  دلار و ۱۷۰۰ دلار مقاومت‌های بعدی محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱٫۳۵۰ تا ۱٫۳۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱٫۲۸۰ دلار  و ۱٫۱۰۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۹ اسفند (۲۷ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم که روز پنجشنبه نزدیک به ۸ درصد ریزش را تجربه کرده بود، روز جمعه ۲ درصد دیگر از ارزش خود را از دست داد تا در نهایت روز جمعه را با قیمت ۱٫۴۴۰ دلار به پایان ببرد. اتریوم امروز روند صعودی را در پیش گرفته است و حتی موفق شد تا ۱۵۳۰ دلار هم پیشروی کند اما در عبور از این محدوده موفق نبود و دوباره به زیر ۱۵۰۰ دلار سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده قیمت ۱٫۴۸۵ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند خودش را به بالای ۱٫۵۰۰ دلار برساند.

اتریوم برای اینکه به روند صعودی خود ادامه دهد باید موقعیتش را  بالای محدوده ۱٫۴۶۰ تا ۱٫۴۷۰ دلار تثبیت کند. در این صورت اولین مقاومت برای اتر در محدوده ۱٫۵۳۰ تا ۱٫۵۴۰ دلار خواهد بود. در صورت عبور از این منطقه اتریوم می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به ۱٫۷۰۰ دلار امتحان کند، البته پیش از آن باید بتواند از مقاومت ۱٫۶۳۰ تا ۱٫۶۴۰ دلاری عبور کند.

اگر اتریوم از ۱٫۷۰۰ دلار به خوبی عبور کند و موقعیتش را بالای این محدوده تثبیت کند، درها به سمت قیمت‌های بالاتر، ۱٫۸۰۰، ۱٫۹۰۰ و ۲٫۰۰۰ دلاری برای اتر باز خواهد شد.

در طرف دیگر در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۱٫۵۳۰ دلاری نشود و پیوت ۱٫۴۷۰ دلاری را هم از دست بدهد، باید منتظر اصلاح دیگری از طرف آن باشیم.

در مسیر نزولی اولین محدوده حمایتی در قیمت ۱۳۴۰۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت، سقوط اتر به محدوده ۱٫۳۷۵ تا ۱٫۳۵۰ دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۹ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار گرفته است و با شیب ثابت در محدوده ۴۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱٫۵۳۰ تا ۱٫۵۴۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱٫۵۸۰ تا ۱٫۶۰۰  دلار و سپس  دلار۱٫۷۰۰ قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱٫۴۶۰ تا ۱٫۴۷۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱٫۴۰۰ دلار  و سپس ۱٫۳۷۵ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۷ اسفند (۲۵ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم که روزهای دوشنبه و سه شنبه نزدیک به ۳۰ درصد از ارزش خود را از دست داده بود، سرانجام روز گذشته را مثبت پشت سر گذاشت. به نظر می‌رسد اتریوم در محدوده قیمت ۱۶۰۰ دلاری حمایت خوبی از طرف خریداران شده است. چه بسا که گری اسکیل هم در همین مدت ۱۰٫۰۰۰ اتر دیگر خریداری کرد. به این ترتیب اتریوم موفق شد تا قیمت ۱۷۱۵ دلار هم پیشروی کند ولی در نهایت روز چهارشنبه را در حدود قیمت ۱۶۳۰ دلار به پایان رساند. امروز هم اتریوم با مقاومت ۱۷۰۰ دلاری روبرو شده است و در محدوده ۱۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

همزمان با بازگشت بیت کوین از محدوده ۴۸۰۰۰ دلاری و رسیدن به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار، اتریوم هم موفق شد از محدوده ۱۵۰۰ دلار خودش را به ۱۶۰۰ دلار برساند.

اتریوم حتی موفق شد از ۱۷۰۰ دلار هم فراتر رود، اما در این محدوده با مقاومت قوی روبرو شد و به محدوده ۱۶۰۰ دلاری بازگشت.  در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتر در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۷۲۰ دلار است که در واقع میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود.

در صورتی که اتر بتواند به خوبی از این محدوده عبور کند و وضعیتش را تثبیت کند، درها به روی قیمت‌های بالاتر باز خواهد شد. مقاومت مهم بعدی که در مسیر صعودی اتر قرار دارد، در قیمت ۱۸۰۰ دلار قرار گرفته است.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که روند بازار به سمتی باشد که اتریوم نتواند از مقاومت ۱۷۰۰ تا ۱۷۲۰ دلاری عبور کند، باید منتظر ادامه اصلاح از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اتر اولین حمایت در محدوده ۱۵۷۵ دلار قرار گرفته است.

یک روند صعودی در نزدیکی حمایت ۱۵۷۵ دلاری قرار دارد و تا زمانی که اتر بالای آن قرار گرفته است می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد، اما اگر ربه زیر این خطر روند سقوط کند، احتمال ریزش تا محدوده ۱۵۰۰ و حتی ۱۴۵۰ دلار وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۷ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار گرفته است.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۰۰ تا ۱۷۲۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۸۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۷۵ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۵۰۰  و ۱۴۵۰ دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۶ اسفند (۲۴ فوریه۲۰۲۱)

ریزش اتریوم روز گذشته از حمایت مهم ۱۵۵۰ دلاری گذشت و تا محدوده ۱۳۵۰ دلاری ادامه داشت، اما در این محدوده اتر با حمایت خوبی از طرف بازار روبرو شد و خیلی سریع دوباره به محدوده پیوت ۱۵۵۰ دلاری برگشت. امروز اما با رشد بیت کوین اوضاع برای سایر ارزها هم بهتر است و در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده قیمت ۱۶۵۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم که همراه با بیت کوین ریزش شدیدی را تجربه کرد، موفق به حفظ موقعیت خود بالای حمایت ۱۵۰۰ دلاری نشد و با از دست دادن حمایت ۱۴۵۰ دلاری تا ۱۳۵۰ دلار پایین کشیده شد. پس از رسیدن به قیمت ۱۳۵۷ دلار اتریوم موفق به تغییر روند نزولی شد و تا محدوده ۱۶۵۰ دلاری صعود کرد.

در صورتی که اتریوم موفق شود موقعیتش را بالای محدوده ۱۶۵۰ دلاری حفظ کند، احتمال ادامه روند افزایش وجود خواهد داشت. در مسیر صعودی اتر، اولین مقاومت در قیمت ۱۷۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت عبور از این مانع، ایستگاه بعدی برای اتریوم ۱۷۸۰ دلار خواهد بود.

اما در طرف دیگر ماجرا اگر اتریوم موفق به شکست مقاومت ۱۶۵۰ دلاری نشود، احتمال ریزش دوباره قیمت وجود دارد، اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی اتریوم در قیمت ۱۵۸۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست رفتن آن، محدوده قیمتی ۱۵۰۰ دلار به عنوان حمایت وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتر را تا محدوده ۱۴۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۶ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی است.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار گرفته است و با شیب صعودی به سمت ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۷۸۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۸۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۵۰۰  دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۵ اسفند (۲۳ فوریه۲۰۲۱)

با سقوط ۱۵ درصدی بیت کوین در روز گذشته، سایر ارزهای دیجیتال بازار هم ضررهای سنگینی متحمل شدند. اتریوم به عنوان مهمترین آلت کوین که سه روز پیش موفق شده بود به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۲۰۴۰ دلار دست پیدا کند، دیروز و امروز روند اصلاحی را در پیش گرفت و به ترتیب  ۷ و ۱۰ درصد سقوط کرد. به این ترتیب اتر از محدوده ۱۹۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار ریزش کرد. در حال حاضر اتریوم در محدوده ۱۶۰۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا خودش را به بالای محدوده ۱۶۵۰ دلاری برساند.

اتریوم در روند نزولی روز گذشته خود، حمایت‌های بسیار مهمی از جمله ۱۸۵۰ و ۱۸۰۰ دلار را از دست داد و به محدوده نزولی کوتاه مدت سقوط کرد. علاوه بر این روند صعودی که در محدوده حمایت ۱۸۶۰ دلاری شکل گرفته بود هم از دست رفت تا اتر به قیمت‌های پایین‌تری سقوط کند. به این ترتیب اتریوم حمایت‌های ۱۷۵۰ و ۱۶۰۰ دلاری را هم از دست داد و به محدوده حمایتی ۱۵۰۰ دلار رسید. اتریوم با برخورد به این محدوده از طرف خریداران با حمایت خوبی روبرو شد و حتی تا محدوده ۱۸۰۰ دلار هم پیش رفت، اما موفق به عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری نشد.

در صورتی که اتریوم بتواند خودش را به بالای محدوده ۱۶۲۰ تا ۱۶۵۰ دلار برساند، دوباره این شانس را خواهد داشت که برای قیمت‌های بالاتر تلاش کند. در مسیر صعودی اتر، اولین مقاومت در محدوده ۱۷۵۰ و سپس ۱۸۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که اتر به بالای این قیمت دست پیدا کند وارد محدوده صعودی شده و انتظار داریم برای مقاومت‌های ۱۸۵۰ و ۱۹۴۰ دلاری تلاش کند.

اما در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم موفق نشود خودش را به بالای ۱۶۲۰ تا ۱۶۵۰ برساند و موقعیتش را تثبیت کند، باید منتظر اصلاح بیشتری از طرف آن باشیم. در مسیر نزولی اولین حمایت‌ در محدوده ۱۵۳۰ تا ۱۵۵۰ دلاری قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت سقوط اتر تا محدوده ۱۵۰۰ و سپس ۱۴۲۰ دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۵ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۳۰ قرار گرفته است.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۲۰ تا ۱۶۵۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰  دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۳۰ تا ۱۵۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۵۰۰  دلار است.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۴ اسفند (۲۲ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم که دو روز پیش موفق شده بود به محدوده ۲۰۰۰ دلاری دست پیدا کند، نتوانست موقعیتش را بالای این محدوده حفظ کند و تا ۱۸۰۰ دلار عقب نشینی کرد. روز گذشته هم اتریوم روند صعودی را در پیش گرفت و تا محدوده ۱۹۷۰ دلار صعود کرد اما باز هم موفق به حفظ قیمت بالای ۱۹۰۰ دلار نشد و امروز با نزدیک به ۳ درصد کاهش در محدوده قیمت ۱۸۷۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم که روز شنبه یکبار در عبور کامل از محدوده ۲۰۰۰ دلاری ناموفق بود، روز گذشته بار دیگر شانس خود را امتحان کرد و تا محدوده ۱۹۷۶ دلار هم صعود کرد اما باز هم به در بسته خورد.

اتر پس از برخورد به محدوده ۱۹۷۶ دلاری مجبور به عقب نشینی شد و با از دست دادن حمایت‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۰۰ دلاری تا محدوده ۱۸۳۰ دلار پایین کشیده شد. اتریوم با رسیدن به محدوده ۱۸۵۰ تا ۱۸۳۰ دلار با حمایت خوبی از طرف بازار روبرو شد و روند نزولی آن متوقف شد.

تا زمانی که اتریوم بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری قرار دارد، ادامه روند صعودی آن معتبر خواهد بود، در حال حاضر اولین مقاومت در مسیر صعودی اتر محدوده قیمتی ۱۸۸۰ دلار است.

در صورتی که اتر بتواند از مقاومت بالاسر خود عبور کند، مانع بعدی محدوده ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۰ دلار است که در واقع میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم محسوب می‌شود. اگر اتریوم به خوبی از این محدوده عبور کند این امکان را دارد خودش را به محدوده ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ دلاری برساند. اتریوم در این محدوده با یک روند نزولی در نمودار ساعتی روبرو است، در صورتی که بتواند از این محدوده عبور کند این شانس را خواهد داشت که یک بار دیگر برای رسیدن به سطح ۲۰۰۰ دلاری تلاش کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم نتواند موقعیتش را بالای محدوده ۱۹۴۰ دلاری تثبیت کند، از آنجایی که با یک روند نزولی در این مقاومت روبرو هستیم، احتمال ریزش دوباره اتریوم وجود دارد.

اولین حمایت برای اتریوم در مسیر نزولی در  محدوده ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ دلار قرار دارد که پیش از این هم مانع از ریزش بیشتر قیمت شده بود. در صورت از دست دادن این حمایت، امکان ریزش بیشتر تا محدوده ۱۷۵۰ دلاری وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۴ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی زیر محدوده ۵۰ قرار دارد
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۸۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۰ دلار است. موانع بعدی در قیمت‌های ۱۹۵۰ و ۲۰۰۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۵۰ تا ۱۸۳۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۷۵۰  دلار قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۳ اسفند (۲۱ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم  پس از مدت‌ها روز گذشته موفق شد از محدوده قیمتی ۲۰۰۰ دلار عبور کند و به قیمت ۲۰۴۰ دلار دست پیدا کند. اما اتر موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۲۰۰۰ دلاری نشد و تا ۱۹۰۰ دلار پایین کشیده شد. اتر در این منطقه با حمایت خوبی از طرف بازار مواجه شد و خیلی زود به بالای محدوده ۱۹۰۰ دلاری بازگشت. در زمان نگارش این مطلب اتر در محدوده قیمت ۱۹۴۰ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد قصد حمله دوباره به مقاومت ۲۰۰۰ دلاری را دارد.

پس از عبور موفق بیت کوین از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلاری، پیش بینی می‌شد اتریوم هم که همبستگی قوی با بیت کوین دارد، بتواند از مقاومت ۲۰۰۰ دلاری عبور کند. این اتفاق رخ هم داد ولی اتر موفق به حفظ موقعیت خود بالای این محدوده نشد. با این حال اتریوم همچنان در روند صعودی قرار دارد و به نظر می‌رسد به زودی بتواند از این محدوده عبور کند.

اتر روز گذشته موفق شد به محدوده قیمتی ۲۰۴۰ دلار دست پیدا کند و بالاترین قیمت تاریخ تازه‌ای را به ثبت برساند. پس از آن اتر با فشار خرس‌ها یک سقوط شدید را تجربه کرد و تا محدوده ۱۸۰۰ دلار پایین کشیده شد. فعالیت خریداران در محدوده قیمت ۱۸۱۳ تا ۱۸۲۰ دلاری مانع از ریزش بیشتر اتریوم شد و اتر دوباره به روند صعودی بازگشت و به بالای محدوده ۱۸۶۰ دلاری رسید.

در نمودار قیمت اتر در محدوده حمایت ۱۸۶۰ دلاری یک روند صعودی کلیدی وجود دارد و تا زمانی که اتریوم بالای این محدوده قرار دارد این شانس را خواهد داشت تا دوباره برای شکست مقاومت ۲۰۰۰ دلاری تلاش کند.

اولین مقاومت در مسیر صعودی اتر در حال حاضر در قیمت ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ دلار است که در واقع فیبوناچی اصلاحی۶۱/۸ درصد از سقوط پیشین (۲۰۴۰ دلار تا ۱۸۱۳ دلار) محسوب می‌شود.

در صورتی که اتر موفق به عبور از محدوده ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ دلاری شود، درها به سمت قیمت‌های بالاتر باز خواهد شد. در صورتی که کندل روزانه قیمت اتریوم بالای ۲۰۰۰ دلار بسته شود، انتظار داریم اتر خیلی زود به محدوده ۲۱۵۰ تا ۲۲۰۰ دلار حمله کند.

در طرف دیگر ماجرا در صورتی که اتریوم موفق به عبور از مقاومت ۱۹۵۰ دلاری نشود، باید منتظر یک اصلاح دیگر باشیم. اولین محدوده حمایتی برای اتر در قیمت ۱۸۶۰ تا ۱۸۵۰ دلاری قرار دارد.

در صورتی که این حمایت برای اتریوم از دست برود، محدوده ۱۸۱۳ دلاری که پیش از این هم به عنوان حمایت کلیدی نقش ایفا کرده بود، وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۷۶۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ دوره‌ای (بازه زمانی ۴ ساعته) پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۳ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی پایین محدوده عدد ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ دلار و پس از آن ۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۶۰ تا ۱۸۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۸۱۳ تا ۱۸۰۰ دلار قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲ اسفند (۲۰ فوریه۲۰۲۱)

همراه با عبور بیت کوین از مرز ۵۶۰۰۰ دلار، اتریوم هم امروز موفق شد از مقاومت روانی و بسیار مهم ۲۰۰۰ دلاری عبور کند. اتریوم که روز گذشته در محدوده ۱۸۹۰ تا ۱۹۷۰ دلار در نوسان بود، امروز موفق شد با یک افزایش قیمت ۵ درصدی از سد مقاومت ۲۰۰۰ دلاری عبور کند. به این ترتیب ارزش بازار اتریوم هم از ۲۰۰ میلیارد دلار عبور کرد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۲۰۱۰ دلاری معامله می‌شود و سعی می‌کند موقعیت خود را بالای ۲۰۰۰ دلار تثبیت کند.

در حالی که نزدیک به یک سال است که اتریوم در یک مسیر صعودی قرار دارد، بالاخره موفق شد از ۲۰۰۰ دلار عبور کند و حالا بالاترین قیمت تاریخ اتریوم ۲۰۳۳ دلار است. جالب اینجاست اتر نسبت به یک سال گذشته بیش از ۱۷۲ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

در صورتی که اتریوم بتواند موقعیتش را بالای محدوده حمایتی ۱۹۵۰ تا ۱۹۴۰ دلاری حفظ کند، می‌تواند به ادامه روند صعودی امیدوار باشد. در این صورت اولین محدوده مقاومت در مسیر صعودی اتر، بین ۲۰۲۶ تا ۲۰۳۳ دلار خواهد بود و ایستگاه بعدی در محدوده ۲۰۵۰ دلار قرار دارد. در صورت عبور از این محدوده اتریوم می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به مقاومت ۲۱۰۰ و ۲۲۰۰ دلاری امتحان کند.

در طرف دیگر اگر اتریوم موفق به عبور از مقاومت بالاسر خود نشود و سطح حمایت ۱۹۵۰۱۹۵۵ تا دلاری (فیبوناچی اصلاحی ۲۳/۶ درصد از صعود پیشین)  را هم از دست بدهد، احتمال اصلاح قیمت در کوتاه مدت بالا خواهد بود. محدوده حمایتی بعدی که در مسیر نزولی اتریوم قرار دارد در قیمت‌های ۱۹۱۰ تا ۱۹۰۰ دلار قرار گرفته است. هر گونه ریزش بیشتر و سقوط اتریوم به زیر محدوده ۱۹۰۰ دلاری می‌تواند قیمت را تا محدوده ۱۸۵۰ دلاری (فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸ درصد از صعودی پیشین) پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲ اسفند

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی به خوبی بالای محدوده  عدد ۷۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۲۰۲۶ تا ۲۰۳۳ دلار و پس از آن ۲۰۵۰ و در نهایت ۲۱۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۹۵۵ تا ۱۹۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۹۱۰ تا  ۱۹۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم بالاخره موفق شد از سد مقاومت ۱۸۵۰ دلاری عبور کند و با رسیدن به محدوده ۱۹۲۰ دلاری، بالاترین قیمت تازه‌ای را به ثبت برساند. حالا اتریوم این فرصت را دارد تا برای شکستن مقاومت روانی ۲۰۰۰ دلاری شانس خود را امتحان کند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۸۹۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم پس از اینکه خط روند نزولی را به سمت بالا شکست موفق شد وضعیت خود را بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری تثبیت کند. با حمایت خوبی که در قیمت ۱۸۰۰ دلار از اتریوم شد، این شانس را پیدا کرد تا به قیمت ۱۸۴۰ دلار حمله کند. اتر امروز موفق شد به خوبی از محدوده ۱۸۴۰ تا ۱۸۵۰ دلار عبور کند و بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار بگیرد.

اتریوم با عبور از مقاومت ۱۸۵۰ دلاری قدرت بیشتری گرفت و موفق شد از ۱۹۰۰ دلار عبور هم عبور کند و با رسیدن به محدوده ۱۹۲۰ دلاری بالاترین قیمت تازه‌ای را به ثبت برساند. هر چند اتریوم موفق به حفظ موقعیت خود نشد و خیلی زود به زیر ۱۹۰۰ دلار سقوط کرد ولی تا زمانی که بالای خط روند نزولی ۱۸۰۰ دلاری قرار دارد، روند صعودی آن معتبر است و باید در انتظار رکوردهای قیمتی تازه‌ای از طرف آن باشیم.

در صورتی که اتر امروز بتواند از سد مقاومت ۱۹۲۰ دلار عبور کند، درها به روی قیمت‌های بالاتر باز خواهد شد. ایستگاه‌های بعدی در مسیر صعودی اتریوم قیمت‌های ۱۹۵۰ و ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر ماجرا اگر اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۹۲۰ دلاری نشود، احتمال یک اصلاح قیمتی وجود دارد. اولین محدوده حمایتی برای اتر در مسیر نزولی در قیمت ۱۸۸۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این حمایت، محدوده کلیدی ۱۸۵۰ تا ۱۸۴۰ دلار که پیش از این مقاومت محسوب می‌شد، به عنوان یک حمایت مهم وارد عمل خواهد شد.

اما مهمترین حمایت برای اتریوم در حال حاضر ۱۸۰۰ دلار است که در نزدیکی میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. همچنین یک روند نزولی قوی هم در این محدوده قرار گرفته است که در صورت سقوط اتریوم به زیر این محدوده می‌تواند آن را تا ۱۷۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۳۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی به خوبی بالای محدوده  عدد ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۹۱۷ تا ۱۹۲۰ دلار و پس از آن ۱۹۵۰ و در نهایت ۲۰۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۸۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۸۵۰ تا ۱۸۴۰  دلار قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۹ بهمن (۱۷ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم نزدیک به یک هفته است که در محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۸۷۰ دلار نوسان می‌کند و موفق نشده است موقعیت خود را بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری به خوبی تثبیت کند. با این حال از حمایت خوبی در محدوده ۱۶۶۰ تا ۱۷۳۰ دلار برخوردار است و به زودی می‌تواند عزم خود را برای عبور از ۱۸۰۰ دلار جزم کند. همچنین عبور بیت کوین از مرز ۵۰٫۰۰۰ دلار هم می‌تواند یک عامل مهم دیگر برای ادامه روند صعودی اتریوم باشد.

در صورتی که اتریوم بتواند از محدوده ۱۸۰۰ دلار خودش را جدا کند و بالای آن قرار بگیرد می‌تواند برای قیمت های بالاتر شانس خود را امتحان کند. در مسیر صعودی اتریوم ابتدا با مقاومت ۱۸۳۰ تا ۱۸۴۰ دلار روبرو خواهد بود، در صورت عبور از این ناحیه اتریوم می‌تواند شانس خود را برای شکست مقاومت ۱۸۷۰ و سپس ۱۹۲۰ دلار امتحان کند. تارگت نهایی برای اتریوم در کوتاه مدت مقاومت روانی ۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

در طرف دیگر اگر اتر نتواند موقعیت خودش را بالای محدوده ۱۸۰۰ دلاری تثبیت کند، در این منطقه با یک روند نزولی روبرو خواهد بود که می‌تواند باعث ریزش دوباره قیمت شود. در مسیر نزولی اتریوم اولین حمایت در محدوده ۱۷۳۰ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن این محدوده، مهمترین حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورتی که اتر این محدوده را از دست دهد، ممکن است خرس‌های بازار کنترل بازار را به دست بگیرند و قیمت را تا دوباره تا ۱۶۶۰ دلار پایین بشکند. ولی تا زمانی که قیمت بالای محدوده حمایتی ۱۷۰۰ دلار  باشد امکان ادامه روند صعودی اتر وجود خواهد داشت.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده  عدد ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۲۵ تا ۱۸۳۰ دلار و پس از آن ۱۸۷۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۶۰ تا ۱۷۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۷۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۸ بهمن (۱۶ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم پس از سقوط روز گذشته تا محدوده ۱۶۶۰ دلار، موفق شد روند صعودی خود را دوباره از سر بگیرد. به این ترتیب اتر خیلی زود از سد مقاومت‌های ۱۷۶۰ و ۱۸۰۰ دلاری عبور کرد. در حال حاضر اتریوم در محدوده ۱۸۰۰ دلار در نوسان است و تلاش می‌کند تا موقعیت خود را بالای سطح کلیدی ۱۸۰۰ دلار تثبیت کند. در صورت این اتفاق می‌توانیم انتظار داشته باشیم خیلی زود اتریوم را در بالای قیمت‌های ۱۸۵۰ تا ۱۸۸۰ دلار ببینیم.

اتریوم که پس از رسیدن به سقف قیمتی ۱۸۷۰ دلار، موفق به عبور از آن نشده بود، همراه با ریزش بیت کوین تا محدوده ۴۶۰۰۰ دلار، تا محدوده ۱۶۶۰ دلار سقوط کرد و حمایت‌های مهم ۱۷۶۰ و ۱۷۰۰ دلار را از دست داد.

در محدوده ۱۶۵۰ دلاری اتریوم با حمایت بسیار خود از طرف خریداران روبرو شد و روند افزایشی تازه‌ای را آغاز کرد و موفق شد خیلی زود خودش را به مقاومت ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلاری برساند.

اتر حتی موفق شد خودش را به بالای محدوده ۱۸۰۰ دلار هم برساند اما در عبور از مقاومت ۱۸۵۰ دلاری ناموفق بود و مجبور به عقب نشینی شد.

تا زمانی که اتریوم بالای محدوده ۱۷۵۰ دلاری (فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از ۱۶۶۵ تا ۱۸۳۵ دلار) قرار دارد، روند صعودی آن همچنان معتبر است و انتظار داریم شانس خود را دوباره برای شکست مقاومت ۱۸۵۰ دلار امتحان کند. در صورت عبور اتریوم از مقاومت ۱۸۵۰ دلاری، انتظار داریم قیمت ۲۰۰۰ دلاری را هم ملاقات کند.

در طرف دیگر ماجرا یک روند نزولی در محدوده مقاومت ۱۸۲۵ تا ۱۸۳۰ دلار تشکیل شده است. در صورتی که اتر موفق به عبور از این محدوده نشود، باید منتظر یک اصلاح دیگر از طرف آن باشیم. اولین حمایت در مسیر نزولی اتر در قیمت ۱۷۶۰ تا ۱۷۵۰ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، قیمت ۱۷۰۰ دلار به عنوان یک مانع مهم وارد عمل خواهد شد. در صورت ریزش بیشتر اتریوم ممکن است خرس‌ها کنترل بازار را به دست بگیرند و قیمت را تا محدوده ۱۶۵۰ دلاری پایین بکشند. در این صورت انتظار داریم این محدوده که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، این بار هم به عنوان یک حمایت مهم عمل کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی خط مسطح در محدوده  عدد ۵۰ حرکت می‌کند.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۲۵ تا ۱۸۳۰ دلار و پس از آن ۱۸۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۶۰ تا ۱۷۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۵۰ دلار قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۷ بهمن (۱۵ فوریه۲۰۲۱)

پس از سقوط بیت کوین به محدوده ۴۶۰۰۰ دلار، اتریوم هم مسیر نزولی را در پیش گرفت و تا محدوده ۱۶۶۰ دلار سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۷۵۰ دلاری معامله می‌شود و تلاش می‌کند تا از سد مقاومت ۱۷۶۰ دلاری عبور کند.

اتریوم که روزهای گذشته موفق شده بود به رکورد ۱۸۷۰ دلار دست پیدا کند، شب گذشته و همراه با ریزش بیت کوین، بیش از ۱۵۰ دلار سقوط کرد و از ۱۸۵۰ دلار به ۱۶۶۰ دلار رسید. اتر در مسیر نزولی حمایت‌های مهم ۱۸۰۰ و ۱۷۶۰ دلار را از دست داد ولی بالاخره محدوده  حمایتی ۱۶۵۰ تا ۱۶۶۰ دلاری موفق شد از ریزش بیشتر جلوگیری کند.

اتریوم پس از برخورد به حمایت ۱۶۶۰ دلاری موفق شد روند صعودی به خود بگیرد و خیلی زود از سطوح ۱۶۸۰ و ۱۷۰۰ دلاری (فیبوناچی ۲۳/۶ درصد از ریزش قبلی ۱۸۳۴ تا ۱۶۶۴ دلار) عبور کند.

در حال حاضر اتریوم با مقاومت مهم ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلاری روبرو شده است که در واقع فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد از ریزش قبلی محسوب می‌شود. در صورتی که اتر موفق به عبور از این مقاومت مهم شود، ایستگاه بعدی در مسیر صعودی در محدوده قیمتی ۱۷۹۰ تا ۱۸۰۰ دلار خواهد بود. میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته  برای اتر هم در نزدیکی محدوده ۱۸۰۰ دلار قرار دارد.

از طرف دیگر در صورتی که اتریوم موفق به عبور از مقاومت ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلاری نشود، احتمال ادامه ریزش اتریوم وجود دارد. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی اتریوم در قیمت ۱۷۰۰ دلار قرار دارد و در صورت از دست دادن آن محدوده ۱۶۶۰ دلار که پیش از این هم مانع از ریزش قیمت شده بود، به عنوان یک حمایت مهم وارد عمل خواهد شد.  در صورت از دست رفتن این حمایت سقوط اتریوم تا محدوده ۱۶۰۰ دلار دور از انتظار نیست.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۷ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی قرار دارد.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلار و پس از آن ۱۸۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۰۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۶۶۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم که روز جمعه موفق شده بود رکورد قیمتی جدیدی را به ثبت برساند و به محدوده ۱۸۷۰ دلاری دست پیدا کند، رو گذشته یک روند اصلاحی خفیف را پشت سر گذاشت و تا محدوده ۱۷۶۰ دلار پایین کشیده شد. اما به خوبی موفق شد موقعیتش را بالای سطح مهم ۱۷۰۰ دلار حفظ کند تا روند صعودی ان همچنان پایدار بماند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در قیمت ۱۸۴۰ دلار معامله می‌شود و امیدواریم در کوتاه مدت بتواند خودش را به ۲۰۰۰ دلار برساند.

اتریوم که چند روز گذشته موفق شده بود تا محدوده ۱۸۷۰ دلاری صعود کند، با برخورد به این مقاومت روند اصلاحی در پیش گرفت و با از دست دادن حمایت‌های ۱۸۰۰ و ۱۷۸۰ دلار تا محدوده ۱۷۶۰ دلار پایین آمد، اما در این محدوده با حمیات خوبی از طرف گاوهای بازار مواجه شد و با فشار خرید دوباره به سمت بالا پرتاب شد.

در حال حضار یک روند صعودی قوی نزدیک به حمایت ۱۸۰۰ دلاری تشکیل شده است که اگر اتر موفق به حفظ موقعیت خود بالای این محدوده شود، می‌توانیم به ادامه روند صعودی آن امیدوار باشیم. اولین مقاومت در مسیر صعودی اتریوم در قیمت ۱۸۴۰ دلار قرار دارد که در واقع فیبوناچی ۶۱/۸ درصد از اصلاح قبلی (۱۸۷۰ دلار تا ۱۷۶۰ دلار) محسوب می‌شود.

در صورتی که اتر به خوبی از سد ۱۸۴۰ دلار عبور کند، محدوده ۱۸۷۰ دلار یا بالاترین قیمت تاریخ اتریوم مانع بعدی محسوب می‌شود. اگر اتر به خوبی از این محدوده عبور کند و بتواند موقعیتش را تثبیت کند، انتظار داریم در کوتاه مدت اتریوم به تارگت ۲۰۰۰ دلاری دست پیدا کند.

اما اگر اتر در عبور از محدوده ۱۸۴۰ تا ۱۸۵۰ دلار با مشکل جدی روبرو شود، احتمال ریزش آن وجود دارد. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی اترویم در قیمت ۱۸۰۰ دلار قرار گرفته است. در صورت از دست دادن این محدوده حمایتی و شکسته شدن خط روند حمایتی، ریزش اتر تا ۱۷۶۰ دلار دور از انتظار نیست.

هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۶۴۰ دلار یا میانگین متحرک ۱۰۰ (در بازه زمانی ۴ ساعته) پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال پس گرفتن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۴۰ تا ۱۸۶۰ دلار و پس از آن ۱۹۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۰۰ تا ۱۷۶۱ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۶۴۰ دلار قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۵ بهمن (۱۳ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم که روز گذشته را با قیمتی در حدوده ۱۷۴۰ دلار آغاز کرده بود با پیدا کردن حمایت قوی در محدوده ۱۷۲۰ دلار موفق شد تا ۱۸۶۸ دلار هم صعود کند. به این ترتیب از مقاومت ۱۸۴۰ دلاری که روز چهارشنبه به آن برخورد کرده بود هم عبور کرد اما موفق به حفظ آن نشد و در نهایت قیمت اتر در روز گذشته زیر ۱۸۴۰ دلار بسته شد. امروز هم با اینکه اتریوم روز خوبی را آغاز کرد و حتی قیمت ۱۸۷۰ دلار را هم لمس کرد باز هم موفق به عبور از مقاومت نشد و در زمان نگارش این مطلب در حدود قیمت ۱۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم برای ادامه روند صعودی باید خودش را تا محدوده ۱۸۱۸ دلاری بالا بکشد تا شانس این را داشته باشید که یک بار دیگر برای شکست مقاومت ۱۸۴۰ دلاری تلاش کند. در صورتی که اتر موفق به انجام این کار شود، انتظار داریم اتریوم بتواند محدوده ۱۸۹۶ تا ۱۹۰۰ دلار را هم ملاقات کند. در صورت ادامه روند صعودی اتریوم، رسیدن به قله ۲۰۰۰ دلاری برای اتریوم در کوتاه مدت دور از دسترس نیست. اما پیش از آن باید از مقاومت ۱۹۴۶ دلاری عبور کند.

اما در طرف دیگر اگر اتر موفق به حفظ خود بالای پیوت ۱۸۱۸ دلاری نشود و به زیر ۱۸۰۰ دلار سقوط کند، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۱۷۶۸ دلاری قرار دارد. در صورت از دست دادن این حمایت سقوط اتریوم تا محدوده ۱۷۰۰ دلار هم دور از دسترس نیست. با توجه به همبستگی بالای بین بیت کوین و اتریوم، اگر بیت کوین موفق به حفظ خود بالای محدوده ۴۲۰۰۰ دلار نشود، می‌توانیم حدس بزنیم اتریوم هم به زیر محدوده ۱۷۰۰ دلار سقوط کند.

محدوده ۱۶۹۱ تا ۱۷۰۰ دلار برای اتریوم بسیار مهم است، در صورت از دست رفتن آن سقوط تا محدوده ۱۵۰۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب نزولی به سمت عدد ۵۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۸۴۰ تا ۱۸۶۰ دلار و پس از آن ۱۹۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۸۰۰ تا ۱۷۶۷ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۷۰۰ دلار دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۳ بهمن (۱۱ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته با لمس محدوده ۱۸۴۰ دلاری موفق شد یک رکورد قیمتی جدید را برای خودش به ثبت برساند. البته پس از آن روند اصلاحی به خود گرفت و تا محدوده ۱۶۷۷ دلار پایین کشیده شد، پس از آن دوباره خودش را به بالای ۱۷۵۰ دلار رساند. اتریوم امروز را هم با روند نزولی آغاز کرد و تا ۱۷۰۰ دلار ریزش کرد ولی بلافاصله با تغییر روند به قیمت ۱۷۴۵ دلار رسید و در حال حاضر برای عبور از محدوده ۱۷۶۰ دلاری تلاش می‌کند.

بر خلاف بیت کوین که نوسان‌های بزرگی را تجربه می‌کند، اتریوم رفتار نسبتا آرامی دارد. اتریوم پس از ریدن به بالاترین قیمت تاریخ یعنی ۱۸۴۰ دلار در روز گذشته، کمی روند اصلاحی به خود گرفت و با از دست دادن حمایت‌های ۱۷۸۰ و ۱۷۶۰ دلار به زیر محدوده ۱۷۰۰ دلار کشیده شد. اتریوم به خوبی نشان داد که در محدوده ۱۷۰۰ دلاری از حمایت خوبی برخوردار است و بلافاصله پس از برخورد به محدوده حمایتی دوباره به بالای ۱۷۰۰ دلار صعود کرد.

در حال حاضر اولین محدوده مقاومتی در مسیر صعودی اتر، در قیمت ۱۷۶۰ دلار شکل گرفته است. همچنین اگر به نمودار ساعتی قیمت اتریوم نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد یک مثلث فشرده هم در نزدیکی مقاومت ۱۷۶۰ دلاری قرار دارد. در صورتی اتریوم موفق شود این مثلث را به سمت بالا بشکند، انتظار داریم یک روند صعودی به بالای مقاومت ۱۸۰۰ دلاری را شاهد باشیم. در صورت تحقق این امر، مقاومت بعدی در قیمت ۱۸۲۵ دلار قرار دارد. در صورتی که قیمت اتر بالای ۱۸۲۵ دلار بسته شود، درها به سمت تارگت‌های ۱۹۰۰ و ۱۹۲۰ دلاری باز خواهد شد.

اما اگر اتریوم موفق به عبور از مقاومت ۱۷۶۰ دلاری نشده و مثلث را از سمت پایین بشکند، باید منتظر روند اصلاحی از طرف آن باشیم. اولین محدوده حمایتی در مسیر نزولی اتریوم در قیمت ۱۷۳۰ تا ۱۷۱۵ قرار دارد.

در صورت از دست دادن این محدوده، مهمترین حمایت اتر در قیمت ۱۷۰۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفته است. هر گونه ریزش بیشتر از طرف اتریوم می‌تواند قیمت را تا ۱۶۰۰ و حتی ۱۵۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۵۰ تا ۱۷۶۰ دلار و پس از آن ۱۸۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۳۰ تا ۱۷۱۵ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۷۰۰ دلار دلار قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۱ بهمن (۹ فوریه۲۰۲۱)

پس از اینکه بیت کوین جهش قیمت ۲۰ درصدی را تجربه کرد، اتریوم هم موفق شد به خوبی بالای مقاومت ۱۶۵۰ دلاری مومنتوم صعودی خود را آغاز کند . در حال حاضر  اتریوم در محدوده ۱۷۵۰ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند از مقاومت ۱۷۶۰ دلاری عبور کند.

اتریوم که ۵ روز پیش نتوانسته بود از سد مقاومت ۱۷۶۰ دلار عبور کند و تا ۱۴۹۰ دلار هم سقوط کرده بود، دیروز و با انفجار قیمت بیت کوین، موفق شد رالی صعودی قوی را آغاز کند و از سد مقاومت‌های ۱۶۵۰ و ۱۷۰۰ دلاری عبور کند. همچنین اتریوم در این روند صعودی موفق شد روند نزولی که در محدوده قیمت ۱۶۶۰ دلاری شکل گرفته بود را از بالا بشکند. به این ترتیب اتریوم موفق شد به رکورد بالاترین قیمت خود در قیمت ۱۷۷۷ دلار دست پیدا کند. هر چند پس از آن با کمی اصلاح مواجه شد اما همچنان به خوبی بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته یعنی قیمت ۱۶۵۰ دلار قرار دارد.

در صورتی که اتر موفق شد قیمت خود را بالای محدوده ۱۷۱۰ دلاری حفظ کند، در این محدوده کانال صعودی تازه‌ای شکل گرفته است که می‌تواند قیمت را دوباره تا محدوده ۱۷۷۰ دلار بالا ببرد. در صورت عبور اتر از این مقاومت، ریدن به قیمت ۱۸۸۰ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اما اگر اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۷۶۰ تا ۱۷۷۰ دلاری نشود و محدوده ۱۷۱۰ دلاری را هم از دست بدهد، احتمالا شاهد ریزش دوباره اتریوم خواهیم بود. اولین حمایت در مسیر نزولی محدوده ۱۶۶۰ دلار تا ۱۶۳۵ دلار است که در واقع همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته محسوب می‌شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۷۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۶۰ تا ۱۷۷۰ دلار و پس از آن ۱۸۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۷۱۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمت ۱۶۶۰ تا ۱۶۳۵ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۰ بهمن (۸ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم پس از رسیدن به اوج قیمت خود یعنی ۱۷۶۰ دلار در روز جمعه، روند نزولی را در پیش گرفت و روز گذشته به زیر محدوده ۱۵۰۰ دلار هم رسید. اما با حمایتی که از این ناحیه دریافت کرد دوباره به بالای ۱۶۰۰ دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب اتریوم با قیمت ۱۶۳۶ دلار معامله می‌شود و تلاش می‌کند دوباره خودش را به مقاومت ۱۷۰۰ دلاری برساند.

اتریوم پس از ثبت رکورد قیمتی جدید یک روند نزولی کوتاه مدت را آغاز کرد و با از دست دادن حمایت‌های ۱۶۵۰ و ۱۶۰۰ دلاری به محدوده ۱۵۰۰ دلار سقوط کرد. اتر حتی حمایت ۱۵۶۰ دلاری (میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته) را هم از دست داد ولی خوشبختانه در محدوده حمایتی ۱۴۸۷ تا ۱۵۰۰ دلار موفق به تغییر روند شد.

اتریوم در مسیر صعودی موفق شد خیلی زود به بالای محدوده ۱۶۰۰ دلاری برسد و در حال حاضر تلاش می‌کند تا موقعیتش را بالای مقاومت ۱۶۲۰ دلای تثبیت کند. در حقیقت این محدوده فیبوناچی اصلاحی۵۰ درصد از قیمت ۱۷۶۳ تا ۱۴۸۷ دلار محسوب می‌شود.

در صورتی که اتر موقعیتش را بالای ۱۶۲۰ دلار تثبیت کند، مقاومت بعدی در قیمت ۱۶۵۰ دلار خواهد بود. نکته مهم اینجاست که یک روند نزولی کلیدی در محدوده مقاومت ۱۶۵۰ تا ۱۶۶۰ دلار قرار دارد که در صورتی که اتر موفق به شکست آن بشود، درها برای قیمت‌های بالاتر برای اتریوم باز خواهد شد. در صورت تحقق این امر انتظار داریم اتریوم دوباره سقف تاریخی قیمت را ملاقات کند.

در طرف دیگر اما اگر اتر موفق به عبور از محدوده ۱۶۵۰ تا ۱۶۶۰ دلاری نشود، احتمال یک ریزش دیگر تا محدوده ۱۵۶۰ – ۱۵۵۰ دلار وجود دارد.

در صورتی که اتریوم این حمایت را هم از دست بدهد، حمایت ۱۵۰۰ دلاری وارد عمل خواهد شد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا ۱۴۵۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲۰ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب صعودی به سمت عدد ۶۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۶۵۰ تا ۱۶۶۰ دلار و پس از آن ۱۷۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۶۰ تا ۱۵۵۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۵۰۰ دلاری قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۹ بهمن (۷ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم در روزهای گذشته و پیش از اینکه روند اصلاحی به خود بگیرد موفق شده بود به بالاترین قیمت خود یعنی محدوده ۱۷۵۰ دلار دست پیدا کند. با این حال موفق به عبور از آن نشد و به محدوده زیر ۱۷۰۰ دلار بازگشت. در حال حاضر با قیمت ۱۶۳۰ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد در محدوده ۱۵۰۰ دلار از حمایت بسیار خوبی برخوردار است.

در هفته گذشته و همزمان با افزایش قیمت بیت کوین، اتریوم هم موفق شد سقف قیمتی جدیدی را به ثبت برساند. اما در محدوده ۱۷۵۰ دلار با فشار فروش زیادی از طرف خرس‌های بازار روبرو شد.

به این ترتیب اتر تا محدوده ۱۶۵۰ دلاری پایین آمد و مثلث فشرده‌ای که در چارت قیمت شکل گرفته بود را به سمت پایین شکست. فیبوناچی ۵۰ درصد (از قیمت ۱۲۷۵ تا ۱۷۵۰ دلار) در محدوده ۱۵۱۲ دلار قرار دارد و به نظر می‌رسد اتریوم در این محدوده از حمایت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.

در صورت از دست رفتن این حمایت، ممکن است اتر تا محدوده ۱۴۴۰ دلار سقوط کند. میانگین متحرک ساده ۱۰۰ در بازه زمانی ۴ ساعته در محدوده ۱۴۴۰ دلار قرار دارد که مانند یک حمایت قوی عمل خواهد کرد.

اما اگر اتر موفق شد در بالای محدوده ۱۵۰۰ دلاری باقی بماند، می‌توانیم انتظار یک صعود دیگر را داشته باشیم. اولین مقاومت در مسیر صعودی اتریوم در قیمت ۱۷۰۰ دلار قرار دارد. در صورتی که اتر با موفقیت از این قیمت عبور کند، می‌تواند برای شکستن بالاترین قیمت تاریخ خود تلاش کند.

اگر اتریوم موفق شد به بالای محدوده ۱۷۵۰ دلاری برسد درها برای قیمت‌های بالاتر تا ۱۸۰۰ و ۱۸۵۰ دلار در کوتاه مدت باز خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی مسطح در محدوده عدد ۵۰ قرار دارد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۰۰ دلار و پس از آن ۱۷۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۹۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۵۰۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۸ بهمن (۶ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم که از قیمت ۱۳۰۰ دلاری موفق شده بود یک رالی صعودی قدرتمند را آغاز کند، تا محدوده ۱۷۰۰ دلار پیشروی کرد و بالاترین قیمت تاریخ جدیدی را به ثبت رساند. اما روز پنجشنبه پس از برخورد به این مقاومت مجبور به کمی عقب نشینی شد و تا ۱۵۵۰ دلار پایین کشیده شد. اما این پایان کار نبود و روز جمعه دوباره اتریوم شانس خود را برای شکست مقاومت ۱۷۰۰ دلاری امتحان کرد و این بار موفق شد تا محدوده ۱۷۶۰ دلاری صعود کند. امروز اما با نزدیک شدن به آخر هفته بازارهای جهانی شاهد کمی افت از سوی اتریوم بودیم و نزدیک به ۱۰۰ دلار از ارزش آن کاسته شد. در زمان نگارش این مطلب اتر در محدوده ۱۷۰۰ دلار معامله می‌شود و در حال تلاش برای تثبیت موقعیت خود بالای این قیمت است.

در حال حاضر اتریوم برای اینکه بتواند روند صعودی خود را حفظ کند، باید موقعیت خود را بالای محدوده ۱۶۹۱ دلاری حفظ کند. در این صورت انتظار داریم اتر یک بار دیگر برای شکست مقاومت ۱۷۶۰ دلاری که روز گذشته به آن رسیده بود تلاش کند. در صورت عبور اتریوم از این محدوده، مقاومت مهمی که پیش روی اتر قرار دارد در محدوده ۱۷۹۴ تا ۱۸۰۰ دلار است. در صورت عبور از این محدوده انتظار داریم اتریوم بتواند تا محدوده ۱۸۶۶ و در نهیات ۱۹۵۰ دلار صعود کند.

اما در صورتی که اتریوم موفق به شکست مقاومت ۱۷۶۰ دلاری نشده و حمایت ۱۶۹۰ دلاری را هم از دست بدهد، سطح حمایت بعدی که مانع از ریزش آن خواهد در قیمت ۱۶۲۰ دلاری قرار دارد. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند، اتریوم را تا محدوده ۱۵۱۷ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی با شیب صعودی به سمت ۷۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۶۰ دلار و پس از آن ۱۷۹۴ تا ۱۸۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۹۰ دلار و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۶۲۰تا ۱۶۰۰ دلاری قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۶ بهمن (۴ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم که روز گذشته موفق شده بود از مرز ۱۵۰۰ دلار عبور کند و بالاترین قیمت تاریخ جدیدی را به خود اختصاص دهد، در ۲۴ ساعت گذشته یک بار دیگر این کار را تکرار کرد. اتریوم امروز موفق شد به قیمت ۱۶۹۷ دلار برسد، هر چند پس از آن با کمی اصلاح مواجه شد و در حال حاضر در حدود قیمت ۱۶۷۵ دلار معامله می‌شود.

اگر در دو روز گشذته نمودار قیمت اتریوم را بررسی کنید متوجه خواهید شد، اتریوم پس از رسیدن به سقف تاریخی در محدوده ۱۴۰۰ دلار، موفق شد روند صعودی بسیار قوی را آغاز کند و پس از عبور از موانع ۱۴۵۰، ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ دلار خودش را به محدوده ۱۶۵۰ دلار برساند. روند صعودی اتر در این قیمت به پایان نرسید و اتریوم حتی برای شکست مقاومت ۱۷۰۰ دلاری هم تلاش کرد، اما تا به حال موفق به عبور از آن نشده است.

در حال حاضر اتر از یک ترند صعودی که از محدوده  بالای ۱۶۰۰دلار شکل گرفته است پیروی می‌کند و در حال تلاش برای عبور از مانع ۱۷۰۰ دلاری است. در صورت عبور اتریوم از این مانع، مقاومت‌های بعدی برای اتر در محدوده قیمتی ۱۷۶۵ و ۱۷۸۰ دلار قرار گرفته‌اند.

اما در صورتی که اتر موفق به عبور از ۱۷۰۰ دلار نشود، باید در انتظار یک اصلاح نسبتا کوچک تا محدوده ۱۶۴۰ دلار باشیم. با توجه به اینکه یک ترند صعودی بالای ۱۶۰۰ دلار قرار دارد، انتظار داریم اتر دوباره به صعود خود ادامه دهد. اما اگر به زیر محدوده ۱۶۰۰ دلار کشیده شود، ممکن است دوباره تا محدوده ۱۵۰۰ و ۱۴۵۰ دلار سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قوی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی با شیب مسطح در محدوده ۷۵ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۷۰۰ دلار و پس از آن ۱۷۶۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۶۴۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۶۰۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۵ بهمن (۳ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته بالاخره موفق شد مقاومت ۱۴۵۰ دلاری را شکست دهد و به خوبی به بالای محدوده ۱۵۰۰ دلاری صعود کند. به این ترتیب اتریوم موفق شد سقف تاریخی قیمت خود را بشکند و حالا بالاترین قیمت تاریخ اتریوم ۱۵۶۷ دلار است.  البته اتریوم پس از رسیدن کمی عقب نشینی کرد و در حال حاضر در قیمت ۱۵۳۲ دلار معامله می‌شود.

اتریوم پس از تشکیل یک پایگاه حمایتی در محدوده ۱۴۰۰ دلار، بالاخره موفق شد با جهش بیش از ۱۰ درصد از مقاومت ۱۴۵۰ دلاری عبور کند و خودش را به بالاترین سطح قیمتی تاریخش برساند. در طول این صعود اتر نه تنها مقاومت‌های ۱۴۵۰ و ۱۴۷۵ دلاری را پشت سر گذاشت بلکه مثلث فشرده‌ای که در محدوده ۱۴۴۵ دلاری شکل گرفته بود را هم به سمت بالا شکست.

در حال حاضر به نظر می‌رسد اتریوم در حال تلاش برای تثبیت خود بالای مقاومت ۱۵۵۰ دلاری است، در صورتی که قیمت اتریوم امروز بالای محدوده ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۵ دلاری بسته شود، انتظار داریم شاهد افزایش قیمت قابل توجه در ملکه ارزهای دیجیتال باشیم. همانطور که بیت کوین پس از شکست بالاترین قیمت‌ تاریخش در ۲۰٫۰۰۰ دلار موفق شد آن را تا ۴۲٫۰۰۰ دلار هم ادامه دهد. بسیاری از طرفداران اتریوم هم امیدوارند، اتر بتواند به قیمت‌ ۲۰۰۰ و بالاتر از آن دست پیدا کند.

در حال حاضر مهمترین مقاومت برای اتریوم ۱۶۰۰ دلار خواهد بود.

اما اگر اتر موفق به تثبیت موقعیت خود بالای محدوده ۱۵۵۰ دلاری نشود، امکان اصلاح در حرکات بعدی اتریوم وجود دارد. اولین سطح حمایت در محدوده ۱۵۲۰ دلار است، هر چند حمایت ۱۵۰۰ دلاری بسیار قوی‌تر و مهم‌تر خواهد بود.

هر گونه ریزش بیشتری از ۱۵۰۰ دلار می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۴۵۰ و در نهایت ۱۴۰۰ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۵بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قوی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی با شیب نزولی به سمت عدد ۶۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۵۵۰ دلار و پس از آن ۱۶۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۵۲۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۵۰۰ دلاری قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۴ بهمن (۲ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم در روز گذشته به خوبی موفق شد بالای محدوده ۱۳۵۰ دلاری، یک مومنتوم صعودی به دست بیاورد و خودش را به بالای مقاومت ۱۴۰۰ دلاری بکشاند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۴۲۰دلاری قرار دارد و برای شکست مقاومت ۱۴۳۰ دلار تلاش می‌کند.

اتریوم پس از سقوطی که روز جمعه داشت به خوبی موفق شد بالای محدوده ۱۲۸۰ تا ۱۳۰۰ دلار یک پایگاه حمایتی ایجاد کند و سپس به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت کند. روز گذشته بیشتر وقت اتریوم صرف شکستن مقاومت ۱۳۵۰ دلاری شد و در نهایت قیمت ملکه ارزهای دیجیتال در حدود ۱۳۶۵ دلار بسته شد.

امروز هم اتر به روند صعودی خود ادامه داد و موفق شد از سد ۱۴۰۰ دلار عبور کند. اتریوم در حال حاضر برای شکست مقاومت ۱۴۳۰ دلاری تلاش می‌کند و در صورت موفقیت می‌تواند گوشه چشمی هم به ۱۴۵۰ و ۱۴۸۰ دلار داشته باشد در نهایت مهمترین مقاومت برای اتریوم ۱۵۰۰ دلار خواهد بود.

اما اگر اتریوم موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ دلار نشود، انتظار داریم یکبار دیگر اتریوم را در محدوده ۱۳۵۰ دلاری ملاقات کنیم. در صورت از دست دادن این حمایت، اتریوم می‌تواند تا قیمت‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۲۰ دلار هم پایین کشیده شود. در نهایت در صورتی که اتریوم به زیر محدوده ۱۳۰۰ دلار سقوط کند انتظار داریم حمایت بسیاری قوی در محدوده ۱۲۷۰ تا ۱۲۸۰ دلار مانع از ریزش بیشتر اتریوم در کوتاه مدت شود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی قوی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی با سیب صعودی به سمت عدد ۷۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۳۰ تا ۱۴۵۰ دلار و پس از آن ۱۴۸۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۳۵۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۳ بهمن (۱ فوریه۲۰۲۱)

اتریوم همچنان با مقاومت ۱۴۰۰ دلاری درگیر است و موفق به عبور از آن نشده  است. امروز حتی اترویم تا محدوده ۱۲۷۰ دلاری هم پایین کشیده شد، اما بلافاصله موفق شد خودش را از منطقه خطر نجات دهد و دوباره به بالای ۱۳۰۰ دلار صعود کرد. اتریوم در حال حاضر در محدوده ۱۳۲۰ دلاری معامله می‌شود و برای عبور از ۱۳۵۰ دلار در تلاش است.

اتریوم پس از رسیدن به ۱۴۰۰ دلار در روز جمعه یک روند نزولی در پیش گرفت و با از دست دادن حمایت‌ ۱۳۷۵ و ۱۳۵۰ دلاری (میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته) تا محدوده ۱۲۷۵ دلار پایین کشیده شد.  در این ناحیه گاوها وارد عمل شدند و موفق به تغییر روند بازار شدند، به این ترتیب اتریوم توانست دوباره به بالای ۱۳۰۰ دلار صعود کند.

در حاضر مهمترین مقامت برای اتر در محدوده ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۰ دلار است، همچنین در محدوده ۱۳۴۵ دلاری یک خط روند نزولی شکل گرفته است. علاوه بر آن میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم در محدوده ۱۳۴۰ دلار مانند یک سد عمل خواهد کرد. در صورتی که اتریوم موفق به عبور از این مانع مستحکم شود، دوباره شانس خواهد داشت که برای شکست مقاومت ۱۴۰۰ دلاری شانس خود را امتحان کند.

اما اگر اتریوم موفق به عبور از محدوده ۱۳۴۰ دلاری نشود، باید در انتظار یک ریزش دیگر باشیم. در مسیر نزولی اولین سطح حمایت برای اتر قیمت ۱۳۰۰ دلار است، در صورت از دست دادن این حمایت، مهمترین حمایت در محدوده ۱۲۷۵ دلار است که بارها مانع از ریزش اتریوم شده است. هر گونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا محدوده ۱۲۰۰ دلاری پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۳ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده عدد ۵۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۰۰ تا ۱۴۳۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۳۰۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۷۵ دلاری قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم پس از اینکه روز جمعه موفق شده بود به قیمت‌های بالاتر از ۱۴۰۰ دلار دست پیدا کند، شاهد یک ریزش خفیف بود ولی خوشبختانه بالای محدوده ۱۳۰۰ دلار باقی بماند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۳۵۰ دلار معامله می‌شود و با مقاومت ۱۴۰۰ دلاری روبرو است.

اتریوم روز جمعه تحت تاثیر افزایش ۱۵ درصدی بیت کوین موفق شد رشد خوبی را تجربه کند و خودش را به قیمت ۱۴۳۸ دلاری برساند. هر چند دیروز و امروز اتریوم در محدوده ۱۳۲۰ تا ۱۳۹۰ دلاری در نوسان بود اما نکته مثبت اینجاست موفق شد بالای محدوده  حمایت ۱۳۰۰ دلار باقی بماند. این اولین بار در تاریخ اتریوم است که بیش از ۲۷ روز متوالی قیمت اتریوم بالای ۱۰۰۰ دلار بسته می‌شود.

به این ترتیب اتریوم موفق شد محدوده حمایتی خوبی برای خود در محدوده ۱۳۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته ایجاد کند. همچنین در محدوده ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ دلار یک خط روند صعودی برای اتریوم شکل گرفته است که می‌تواند اتریوم را دوباره به سمت سقف قیمتی هدایت کند.

در صورتی که اتریوم بالای محدوده ۱۳۰۰ دلار باقی بماند انتظار داریم یک رشد دیگر را در کوتاه مدت از آن شاهد باشیم. اولین مقاومت در این روند صعودی در محدوده ۱۴۰۰ و سپس ۱۴۳۰ دلار قرار دارد.

اما در صورتی که اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۴۰۰ دلاری نشود، ممکن است یک ریزش دیگر را تجربه کند. مهمترین سطح حمیات برای اتر در حال حاضر در محدوده ۱۳۰۰ دلار است. در صورت از دست دادن این حمایت، اولین ایستگاه برای اتریوم در محدوده ۱۲۶۰ دلار و پس از آن در محدوده ۱۲۰۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده عدد ۵۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۰۰ تا ۱۴۳۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۳۰۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۶۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۱ بهمن (۳۰ ژانویه ۲۰۲۱)

همزمان با جهش قیمتی بیت کوین از ۳۲۰۰۰ به ۳۸۵۰۰ دلار، اتریوم هم یک رالی صعودی قوی را آغاز کرد و موفق شد روز گذشته از محدوده ۱۲۸۰ دلار خودش را تا ۱۴۴۰ دلار بالا بکشد، هر چند پس از آن با اصلاح مواجه شد و در محدوده ۱۳۵۰ دلرای تثبیت شد. اتریوم امروز هم موفق شد این محدوده را حفظ کند و در حال حاضر با قیمت ۱۳۵۰ دلار معامله می‌شود.

پس از آنکه ایلان ماسک مالک مشهور شرکت تسلا، بایوی توییتر خود را به «#Bitcoin» تغییر داد، شاهد جهش قیمتی  جالب توجهی در بیت کوین و اتریوم بودیم. به نظر می‌رسد گاوها قصد دارند دوباره بازار را به دست بگیرند ولی خرس‌ها فعلا در حال دفاع از موقعیت فعلی بازار هستند.

نکته جالب در مورد اتریوم اینجاست که برای اولین بار اتریوم موفق شده است، از روز چهارم ژانویه تا ۲۹ ژانویه به مدت ۲۶ روز متوالی بالای ۱۰۰۰ دلار باقی بماند. پیش از این در سال ۲۰۱۸ اتریوم موفق شده بود ۲۵ روز آن هم غیر متوالی بالای محدوده ۱۰۰۰ دلاری بسته شود.

در حال حاضر مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰ دلاری است، در صورتی که اتریوم موفق به عبور از این مقاومت شود، انتظار داریم به راحتی به محدوده ۱۴۰۰ دلاری دست پیدا کند. مقاومت‌های بعدی اتریوم در مسیر صعودی به ترتیب در قیمت های ۱۴۴۰ تا ۱۴۴۵۰ و ۱۴۸۰ دلار قرار دارند، اگر اتریوم موفق به عبور از این موانع شود. می‌توانیم اتریوم را بالای ۱۵۰۰ دلار ببینیم.

در طرف دیگر اما اگر اتریوم موفق به عبور از مقاومت ۱۳۷۰ دلاری نشود و سطح ۱۳۵۰ دلاری را هم از دست بدهد، محدوده ۱۳۲۰ و سپس ۱۳۰۰ دلار در انتظار اتر است. هر گرونه ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا ۱۲۷۰ و سپس تا ۱۲۱۴ دلار پایین بکشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۱۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده عدد ۵۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۰ و سپس ۱۴۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۳۵۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۳۰۰ دلاری قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۹ بهمن (۲۸ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم که روز گذشته تا محدوده ۱۲۰۰ دلاری سقوط کرده بود نشان داد همچنان از حمایت خوبی در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلاری برخوردار است. اتریوم که در زمان نگارش این مطلب در محدوده ۱۲۷۵ دلاری دیده می‌شود، به نظر می‌رسد قصد تلاش دوباره برای رسیدن به مقاومت ۱۳۰۰ و ۱۳۲۰ دلاری را دارد.

اتریوم روز گذشته با از دست دادن حمایت مهم ۱۲۵۰ دلاری به زیر محدوده حمایتی ۱۲۲۰ دلار هم کشیده شد و پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله شد.

هر چند در این محدوده به خوبی از طرف گاوها حمایت شد و بافاصله پس از رسیدن به ۱۲۰۴ دلار روند نزولی را معکوس کرد و موفق شد از مقاومت‌های ۱۲۴۰ و ۱۲۵۰ دلاری عبور کند.

در حال حاضر اتر با یک مقاومت نسبتا قوی در محدوده ۱۲۹۰ تا ۱۳۰۰ دلاری روبرو شده است، چرا که فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصد مسیر نزولی ۱۳۷۵ تا ۱۲۰۴ دلار در محدوده ۱۲۸۹ دلار قرار گرفته است. همچنین در نزدیکی این محدوده مقاومت (۱۲۹۰ تا ۱۳۰۰ دلار) یک ترند نزولی مهم شکل گرفته است. در صورتی اتریوم می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد که از این محدوده عبور کند و به خوبی بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار بگیرد.

در صورت تحقق این امر انتظار داریم اتریوم برای شکست مقاومت‌ ۱۳۷۵ شانس خود را امتحان کند، هر گونه بسته شدن قیمت اتر بالای این محدوده می‌تواند مسیر را برای رسیدن به مقاومت مهم ۱۴۵۰ دلاری هموار کند.

اما اگر اتریوم موفق به عبور از مقاومت ۱۳۰۰ دلاری نشود، اولین سطح حمایتی در قیمت ۱۲۴۰ دلار قرار دارد، در صورت از دست دادن این حمایت، اتریوم در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ از حمایت بسیار خوبی برخوردار است. اما اگر قیمت به زیر این منطقه سقوط کند احتمال ریزش اتریوم تا سطح ۱۱۲۰ دلار وجود دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۹ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خطی تقریبا بدون شیب در محدوده عدد ۴۵ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۲۹۰ تا ۱۳۰۰ و سپس ۱۳۷۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۲۴۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۰۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۸ بهمن (۲۷ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته پس از برخورد به مقاومت ۱۳۸۰ دلاری مسیر نزولی را در پیش گرفته است و در حال حاضر با مقاومت ۱۳۵۰ دلاری دست و پنجه نرم می‌کند. به نظر می‌رسد اتریوم ممکن است در کندل‌های بعدی به سمت حمایت‌های ۱۲۰۰ و ۱۱۸۰ دلاری هم حرکت کند، مگر اینکه موفق شود دوباره از مقاومت ۱۳۵۰ دلار عبور کند. در زمان نگارش این مطلب، اتریوم با بیش از ۲ درصد کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در محدوده ۱۲۸۰ دلاری قرار دارد.

اتریوم که امروز در مسیر نزولی بوده، از ۱۳۸۰ تا محدوده ۱۲۵۰ دلاری سقوط کرد و پس از برخورد به این حمایت کمی به سمت بالا پرتاب شد و به محدوده ۱۲۸۰ دلاری رسید. اتریوم حتی مقاومت‌های ۱۳۰۰ و ۱۳۲۰ دلاری را هم شکست اما گاوها موفق به تثبیت قیمت بالای محدوده ۱۳۵۰ دلاری نشدند و دوباره اتریوم به زیر محدوده ۱۳۰۰ دلاری سقوط کرد.

به نظر می‌رسد یک ترند نزولی کلیدی در محدوده مقاومت ۱۳۵۰ تا ۱۳۶۰ دلار برای اتریوم شکل گرفته است، که می‌تواند قیمت را تا محدوده حمایت ۱۲۵۰ دلاری پایین بکشد، در صورت از دست دادن این حمایت، سقوط اتر به محدوده ۱۲۰۰ یا حتی ۱۱۸۰ دلاری دور از انتظار نیست.

در طرف دیگر اگر اتریوم موفق شود خودش را به محدوده مقاومت ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ دلاری برساند و موقعیتش را بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته تثبیت کند، می‌تواند یک بار دیگه شانسش را برای شکستن مقاومت ۱۳۵۰ دلاری امتحان کند.

هر گونه تثبیت موقعیت بالای محدوده ۱۳۵۰ دلار، درها را به سوی قیمت‌های بیشتر باز خواهد کرد. در این صورت انتظار داریم، اتریوم یکبار دیگر با شکست مقاومت ۱۳۷۵ دلاری به سمت ۱۴۰۰ دلار و ۱۴۵۰ دلار حرکت کند. مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم در چند وقت اخیر ۱۵۰۰ دلار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۸ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال گرفتن مومنتوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی با شیب نزولی به سمت عدد ۴۰ حرکت می‌کند
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۳۰۰ و سپس ۱۳۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۲۵۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۰۰ دلاری قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۷ بهمن (۲۶ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود در محدوده ۱۴۸۰ دلار، روند نزولی را در پیش گرفت و با ۱۰ درصد کاهش قیمت تا محدوده ۱۳۰۰ دلار سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم با قیمتی در حدود ۱۳۱۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم که چند روز گذشته روند صعودی بسیار قوی را آغاز کرده بود و تا محدوده ۱۵۰۰ دلار بالا رفت موفق به عبور از آن نشد و مجبور به بازگشت فوری شد. اتر در مسیر نزولی حمایت‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۸۰ دلار را از دست داد.

نکته مهم اینجاست که اتریوم ترند صعودی که در محدوده ۱۳۸۵ دلار شکل گرفته بود را به زیر شکست و آن را از دست داد. البته این پایان سقوط  اتریوم نبود تا با از دست دادن حمایت ۱۳۵۰ و ۱۳۰۰ دلاری به محدوده ۱۲۹۵ دلار برسد.

اتریوم بعد از برخورد با این محدوده حمایتی موفق به تغییر روند شد و دوباره خودش را به بالای ۱۳۰۰ دلار رساند.

اتریوم اگر موفق شود خودش را به مقاومت مهمی که در محدوده ۱۳۵۰ تا ۱۳۶۵ دلار شکل گرفته است برساند و از آن عبور کند می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوباره برای شکستن سد ۱۴۰۰ دلار تلاش کند.

اما اگر اتریوم موفق به عبور از ۱۳۶۰ دلار نشد انتظار یک ریزش دیگر در قیمت اتریوم را داریم که ممکن است تا محدوده ۱۲۸۵ تا ۱۲۷۵ دلار ادامه داشته باشد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم روز ۷ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی خط بدون شیب  در محدوده عدد ۵۰ را نشان می‌دهد
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۳۵۰ تا ۱۳۶۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۳۰۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۸۵ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۶ بهمن (۲۵ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، امروز با جهش ۱۵ درصدی موفق شد دوباره سقف قیمتی خود را بشکند و به ۱۴۷۵ دلار دست پیدا کند. پس از آن با کمی اصلاح مواجه شد و در حال حاضر در محدوده ۱۴۱۵ دلاری معامله می‌شود.

در کندل‌های اخیر نمودار ۴ ساعته، اتریوم موفق شد روند صعودی بسیار قوی را تجربه کند. به صورتی که به خوبی از مقاومت های ۱۳۰۰ و ۱۴۰۰ دلاری عبور کرد و بالای ۱۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار گرفت. در حال حاضر یک ترند صعودی قوی در نزدیکی حمایت ۱۳۶۰ دلار شکل گرفته است که به ما نوید قیمت‌های بالاتر را می‌دهد.

به این ترتیب می‌توان گفت اولین سطح مقاومت در مسیر صعودی اتر، در قیمت‌های ۱۴۵۰ و ۱۴۷۵ دلار است، اما مقاومت مهمتر در قیمت ۱۵۰۰ دلار قرار دارد. در صورت موفقیت اتر در عبور از مقاومت ۱۵۰۰ دلاری، درها به روی قیمت‌های بالاتر باز خواهد شد و انتظار داریم اتریوم برای شکست مقاومت‌های ۱۵۸۰ تا ۱۶۰۰ دلاری تلاش کند.

در طرف دیگر اما اگر اتریوم موفق به حفظ خود بالای محدوده ۱۴۰۰ دلاری نشود، انتظار داریم قیمت اتریوم با اصلاح مواجه شود. اولین سطح حمایت در مسیر نزولی در قیمت ۱۳۸۵ دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت اتریوم می‌تواند تا ۱۳۶۰ دلار هم پایین کشیده شود، اما مهمترین حمایت که انتظار داریم مانع از ریزش بزرگ‌تر اتریوم شود در محدوده ۱۳۵۰ دلاری قرار گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم روز ۶ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال گرفتن مومنتوم در محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در حال کاهش به سمت ۶۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۵۰ و سپس ۱۴۷۵ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۴۰۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۳۸۵ دلاری قرار دارد.

خرید اتریوم

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۵ بهمن (۲۴ ژانویه ۲۰۲۱)

بر خلاف بیت کوین که برای عبور از مقاومت ۳۴٫۰۰۰ دلاری به مشکل برخورد، اتریوم در ساعت‌های گذشته موفق شد با جهش ۴ درصدی از مقاومت ۱۳۰۰ دلاری عبور کند، هر چند هنوز موفق به تثبیت موقعیت خود بالای این محدوده نشد. در زمان نگارش این مطلب اتر با قیمت ۱۳۱۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم بالاخره در ۲۴ ساعت گذشته موفق شد با یک روند صعودی قوی از مقاومت ۱۲۵۰ دلاری عبور کند و خودش را به بالای محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته برساند. این در حالی است که چند روز گذشته اتریوم حتی به محدوده ۱۰۴۰ دلار هم سقوط کرده بود.

به نظر می‌رسد با تشکیل حمایت قوی در این سطح اتریوم موفق شد یک روند صعودی تازه را آغاز کند و به خوبی بالای محدوده ۱۲۰۰ دلار موقعیتش را تثبیت کند.

در حال حاضر اتریوم با یک مقاومت در محدوده ۱۳۴۵ دلاری مواجه شده است، در صورتی که اتر با موفقیت از این مقاومت عبور کند تنها یک مقاومت ۱۳۸۰ دلاری نه چندان قوی پیش از رسیدن به ۱۴۰۰ دلار وجود دارد. در صورت تحقق این امر انتظار داریم اتریوم بتواند تا ۱۵۰۰ دلار هم صعود کند.

اما در طرف دیگر در صورت که اتر موفق به عبور از مقاومت ۱۳۴۵ تا ۱۳۸۰ دلاری نشود، احتمال یک ریزش دیگر برای ملکه ارزهای دیجیتال وجود خواهد داشت. اولین سطح حمایت در مسیر  نزولی در محدوده ۱۲۴۰ تا ۱۲۵۰ دلار شکل گرفته است.

در صورت از دست دادن این سطح، حمایت مهم بعدی در محدوده ۱۱۸۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته تشکیل شده است. هر گونه ریزش بیشتر اتریوم را تا محدوده ۱۰۸۰ دلار پایین خواهد کشید.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۵ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال گرفتن مومنتوم در محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی در حال افزایش به سمت ۶۰ است.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۳۴۵ و سپس ۱۳۸۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۲۴۵ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۱۸۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۴ بهمن (۲۳ ژانویه ۲۰۲۱)

با سقوط بیت کوین به زیر محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلاری در روز گذشته، اتریوم هم نزدیک به ۲۰ درصد ریزش را تجربه کرد و به محدوده ۱۰۵۰ دلاری رسید. هر چند اتریوم امروز موفق شد بخش مهمی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند و به محدوده ۱۲۵۰ دلاری باز گردد. در زمان نگارش این مطلب اتر با قیمت ۱۲۵۸ دلار معامله می‌شود اما هنوز موفق نشده است بالای محدوده ۱۲۵۰ دلاری موقعیتش را تثبیت کند.

روز گذشته شاهد یک سقوط بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال بودیم به صورتی که اتریوم نزدیک به ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و با شکست حمایت‌های ۱۱۵۰ و ۱۱۲۰ دلاری به ۱۰۴۰ دلار رسید.

در حال حاضر مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم محدوده ۱۳۰۰ دلاری است، در صورتی که اتر موفق به عبور از این محدوده شود، دوباره می‌تواند برای رسیدن به ۱۴۰۰ دلار تلاش کند، اما اگر اتریوم موفق نشود موقعیتش را بالای محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ دلاری حفظ کند، باید در انتظار یک ریزش دیگر از طرف اتریوم باشیم.

اگر اتر محدوده ۱۲۰۰ دلاری را از دست بدهد، اولین سطح حمایت برای آن در محدوده ۱۱۲۰ دلاری قرار دارد در صورت شکست این حمایت، ایستگاه بعدی برای اتریوم ۱۱۰۰ خواهد بود و نهایتا در صورتی که این محدوده هم قادر به جلوگیری از ریزش اتر نباشد، انتظار می‌رود اتر محدوده ۱۰۵۰ تا ۱۰۰۰ دلاری را ملاقات کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم روز ۴ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم د حال پس گرفتن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۱ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۳۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۲۰۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۱۲۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲ بهمن (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم پس از اینکه به سقف تاریخی قیمت خود عبور کرد و به ۱۴٫۳۷۸ دلار رسید، با فشار فروش مواجه شد و روند کاهش به خود گرفت. در ۲۴ ساعت گذشته هم اتریوم یک بار دیگر حمایت ۱۲۵۰ دلاری را امتحان کرد. در حال حاضر قیمت اتریوم در بالای محدوده ۱۲۸۰ دلاری قرار دارد و می‌تواند نشانه‌ای برای افزایش دوباره اتر در آینده نزدیک باشد.

اتریوم روز گذشته از محدوده ۱۴۰۰ دلار پایین کشیده شود و با از دست دادن حمایت‌های ۱۳۵۰، ۱۳۰۰ و ۱۲۸۰ دلاری به محدوده ۱۲۴۴ دلار رسید. این محدوده حمایتی مانع از ریزش بیشتر اتریوم شد و دوباره آن را به سمت قیمت‌های بالاتر پرتاب کرد. به طوری که اتریوم در پایان روز گذشته به قیمت‌های ۱۳۸۰ دلار هم رسیده بود، اما موفق به عبور از مقاومت ۱۴۰۰ دلاری نشد.

اما با شروع روز جاری اتریوم دوباره وارد کانال کاهشی شد و نزدیک به ۱۰۰ دلار از دست داد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم در محدوده ۱۲۸۰ دلاری معامله می‌شود.

در حال حاضر روی نمودار اتریوم که مثلث شکل گرفته است که حمایت ۱۲۷۵ دلاری و مقاومت ۱۳۶۰ دلاری را نشان می‌دهد. در صورتی که اتریوم این مثلث را به سمت بالا بشکند، اولین مقاومت در محدوده ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۰ دلار قرار دارد و در صورت عبور از آن می‌توانیم انتظار داشته باشیم اتریوم به سمت مقاومت‌های ۱۴۵۰ و ۱۴۸۰ دلاری حرکت کند.

اما اگر اتریوم مثلث را به سمت پایین بشکند و حمایت ۱۲۷۵ دلاری را از دست بدهد، حمایت بعدی در محدوده ۱۲۵۰ دلاری قرار دارد در صورت شکست این حمایت، احتمال اینکه اتر به سمت حمایت‌های ۱۱۸۰ و ۱۱۶۵ دلاری حرکت کند زیاد است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۲ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۶ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۳۶۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۲۷۵ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۵۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱ بهمن (۲۰ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم روز گذشته موفق شد به سقف تاریخی قیمت خود برسد و حتی با رسیدن به ۱۴۳۷ دلار آن را بهبود ببخشد، اما موفق به حفظ موقعیت خود بالاتر از ۱۴۰۰ دلار نشد و تا محدوده ۱۳۲۰ دلار هم سقوط کرد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم با قیمت ۱۳۶۵ دلار در بازار معامله می‌شود.

اتریوم که روز گذشته عملکرد بسیار شگفت‌انگیزی داشت موفق شد مقاومت‌های ۱۲۵۰، ۱۳۵۰ و ۱۴۲۰ دلار را بشکند و برای لحظاتی خود را به ۱۴۳۷ دلار برساند، اما پس از آن با اصلاح مواجه شد و تا محدوده ۱۳۲۰ دلاری عقب نشینی کرد.

در حال حاضر اتریوم در محدوده قیمتی ۱۳۲۵ دلار از حمایت خوبی از طرف گاوهای بازار برخوردار است. در صورتی که اتریوم این حمایت را از دست بدهد امکان سقوط به محدوده ۱۲۸۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته وجود دارد. اگر خرس‌ها موفق شوند اتریوم را به زیر این محدوده هدایت کنند، حمایت‌های بعدی اتریوم در قیمت‌های ۱۲۵۰ و ۱۲۲۰ دلاری قرار دارد.

اما اگر اتریوم موفق شود موقعیتش را بالای محدوده حمایتی ۱۲۸۰ دلاری حفظ کند، دوباره می‌تواند برای شکستن مقاومت ۱۴۰۰ دلاری تلاش کند. در صورت موفقیت اتریوم در عبور از این مقاومت، مقصدهای بعدی ۱۴۴۰ و ۱۵۰۰ دلاری برای اتریوم دور از دسترس نخواهد بود. بسیاری از تحلیلگران معتقدند این تازه شروع حرکت اتریوم خواهد بود و اگر اتریوم قرار باشد نسبت مشابه به بیت کوین رشد کند باید انتظار قیمت‌های خیلی بیشتر را داشته باشیم.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم روز ۱ بهمن

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۶۱ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۰۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۲۸۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۵۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۳۰ دی (۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم امروز موفق شد یک جهش ۱۰ درصدی را تجربه کند و از مقاومت ۱۲۵۰ دلاری که چند روزی گرفتارش شده بود رهایی پیدا کند. با این افزایش قیمت اتریوم نه تنها از ۱۲۵۰ دلار فراتر رفت بلکه به ۱۳۶۰ دلار هم رسید، مقاومت مهمی که در صورت عبور از آن، اتریوم می‌تواند رکورد بالاترین قیمت تاریخش یعنی ۱۴۰۰ دلار را هم ارتقا دهد.

شاید مهمترین مقاومتی که در یک ماه اخیر مانع از افزایش قیمت اتر می‌شد مقاومت ۱۲۵۰ تا ۱۲۸۰ دلاری بود که امروز اتریوم موفق شد به خوبی از آن عبور کند و موقعیت خود را بالای ۱۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته تثبیت کند.

در زمان نگارش این مطلب اتریوم با رشد ۱۰ درصدی در حدود قیمت ۱۳۸۰ دلار معامله می‌شود، این در حالی است که امروز بیت کوین تنها ۳ درصد رشد کرد و همچنان درگیر مقاومت ۳۷٫۵۰۰ دلاری است.

در صورتی که قیمت اتریوم در بالای مقاومت ۱۳۵۰ دلاری بسته شود، رسیدن به قیمت‌های ۱۴۰۰، ۱۴۲۰ و ۱۵۰۰ دلاری در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.

در طرف دیگر اما اگر اتریوم موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده ۱۳۱۵ تا ۱۳۰۰ دلاری نشود، ممکن است بار دیگر به زیر این محدوده سقوط کند. اولین سطح حمایتی برای اتر در مسیر نزولی ۱۲۸۰ دلار خواهد بود. ریزش بیشتر می‌تواند اتریوم را تا ۱۲۵۰ دلار پایین بکشد، محدوده‌ مقاومتی که حالا تبدیل به حمایت شده است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم روز ۳۰ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۷۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۰۰ تا ۱۴۲۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۲۸۰ و پس از آن در محدوده قیمتی ۱۲۵۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۹ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۱)

در حالی که حمایت بسیار قوی در محدوده قیمتی ۱۱۵۰ دلار برای اتریوم شکل گرفته است، اتریوم همچنان برای عبور از محدوده ۱۲۴۵ تا ۱۲۵۰ دلار با چالش روبرو است.

اتریوم در چند روز گذشته برای عبور از مقاومت ۱۲۵۰ تا ۱۲۸۰ دلاری تلاش کرده است، اما موفق به حفظ موقعیت خود بالای این محدوده نشد و مجبور به عقب نشینی شد و سطح حمایت ۱۲۲۰ دلاری را هم از دست داد. در زمان نگارش این مطلب اتریوم کمی پایین‌تر از ۱۲۲۰ دلار معامله می‌شود.

در حال حاضر یک مثلث با حمایت ۱۱۹۵ دلاری برای اتریوم شکل گرفته است که در صورتی که اتریوم موف به شکست مقاومت ۱۲۵۰ دلاری شود و مثلث را به سمت بالا بشکند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم شاهد جهش بزرگی در قیمت اتریوم به سمت ۱۳۶۰ دلار باشیم.

البته اتریوم پیش از رسیدن به سقف تاریخی باید از موانع ۱۲۸۰، ۱۳۰۰ و ۱۳۵۰ دلاری عبور کند.

در حالی که اتریوم، مثلث را سمت پایین بشکند و از حمایت ۱۱۹۲ دلاری پایین‌تر کشیده شود، حمایت بعدی برای آن در محدوده ۱۱۵۰ دلاری قرار دارد. در صورتی که اتریوم این حمایت را از هم از دست بدهد، ایستگاه بعدی برای آن در مسیر نزولی ۱۱۰۰ دلار خواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم ۲۹ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۳ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۲۴۵ تا ۱۲۵۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در قیمت ۱۱۹۵ و پس از آن ۱۱۵۰ دلاری قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۷ دی (۱۶ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم روز پنجشنبه و جمعه، برای شکست مقاومت ۱۲۵۰ دلاری تلاش کرد اما موفق به شکست آن نشد و اوایل امروز به محدوده ۱۱۰۰ دلاری سقوط کرد. در ادامه اتریوم موفق شد کمی از ریزش خود را جبران کند و در زمان نگارش این مطلب با قیمتی در حدود ۱۲۰۰ دلاری معامله می‌شود.

اتریوم در ادامه برای اینکه شانس خود را دوباره برای رسیدن به سقف تاریخی قیمت خود امتحان کند، ابتدا باید موقعیت خود را بالای سطح ۱۱۶۳ دلاری تثبیت کند و سپس برای عبور از مقاومت ۱۲۵۰ تا ۱۲۶۱ دلاری تلاش کند. در صورت تحقق این امر ایستگاه‌های بعدی اتریوم در مسیر صعودی قیمت‌های ۱۳۰۰ و ۱۴۰۰ دلار خواهد بود، البته در این مسیر مقاومت نسبتا مهم ۱۳۵۴ دلاری هم وجود دارد.

اما اگر اتریوم موفق به حفظ موقعیت خود بالای محدوده پیوت ۱۱۶۳ دلاری نشود ممکن است دوباره شاهد ریزش اتر تا محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۰۷۰ دلاری باشیم، در صورت شکست این حمایت، اتریوم در قیمت‌های ۹۷۲ تا ۱۰۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم روز ۲۷ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در حال از دست دادن محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۶ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱٫۲۵۰ تا ۱۲۶۱ دلار است.
  • حمایت: اتریوم در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۰۷۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۵ دی (۱۴ ژانویه ۲۰۲۱)

با شکست مقاومت ۳۶۰۰۰ دلاری توسط بیت کوین، حال و روز اتریوم هم بهبود پیدا کرد و بالاخره موفق شد از سد مقاومت ۱۱۵۰ دلاری عبور کند، هر چند هنوز اتریوم موفق به تثبیت موقعیت خود در این محدوده نشده است ولی در زمان نگارش این مطلب با قیمت نزدیک به ۱۱۶۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم که در روزهای پیش سطح حمایت بسیار خوبی در منطقه ۱۰۰۰ تا ۱۰۵۰ دلاری برای خود تشکیل داده بود، امروز و همزمان با سایر ارزهای دیجیتال مهم بازار موفق شد روند صعودی بگیرد و با جهش ۱۰ درصدی از مقاومت ۱۱۰۰ و ۱۱۲۰ دلاری عبور کند و در حال تثبیت موقعیت خود در بالای محدوده ۱۱۵۰ دلار است.

در صورتی که اتریوم موفق به انجام این کار شود و به خوبی بالای محدوده ۱۱۵۰ دلار موقعیتش را تثبیت کند می‌تواند برای شکست مقاومت ۱۲۴۰ دلاری تلاش کند. در صورت شکست این مقاومت، سطح ۱۳۰۰ و ۱۳۵۰ دلاری مقاومت‌ها بعدی اتریوم محسوب می‌شوند.

اما اگر اتریوم موفق به تثبیت وضعیت خود در بالای محدوده ۱۱۴۷ دلاری نشود و به زیر میانیگن متحرک ۱۰۰ ساعته یعنی ۱۱۰۰ دلار سقوط کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم اتریوم دوباره قیمت ۱۰۶۰ دلار و حتی پایین‌تر را تجربه کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم روز ۲۵ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده صعودی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۵۵ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱٫۲۴۰ دلار است.
  • حمایت: اتریوم در محدوده ۱۱۰۰ تا ۱۰۶۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۴ دی (۱۳ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته برای عبور از مقاومت ۱٫۱۵۰ دلاری به مشکل خورده است و حتی برای لحظاتی به زیر محدوده ۱۰۰۰ دلاری هم سقوط کرد. به این ترتیب می‌توان گفت اتریوم در محدوده ۹۸۷ تا ۱۱۳۰ دلاری در نوسان بود و در زمان نگارش این مطلب زیر محدوده ۱٫۱۰۰ دلاری یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

اتریوم که دو روز پیش با ریزش بیش از ۲۰ درصد مواجه شده بود و تا حوالی ۹۰۰ دلار سقوط کرده بود، در ۲۴ ساعت اخبر موفق شد از مقاومت‌های ۱۰۰۰، ۱۰۸۰، ۱۱۰۰ و ۱۱۲۰ دلاری عبور کند ولی ۱٫۱۵۰ دلار  یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته سد محکمی پیش روی اتریوم بود و مانع از ادامه مسیر شد.

اگر اتریوم موفق به عبور از مقاومت بالا سر خود نشود و همچنان زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار داشته باشد احتمال ریزش دوباره آن وجود خواهد داشت، در مسیر نزولی اولین سطح حمایت برای اتریوم در حال حاضر در محدوده ۱۰۰۰ دلار و در صورت شکست آن محدوده ۹۵۰ و ۹۱۰ دلار خواهد بود.

اما اتریوم برای اینکه به مسیر صعودی بازگردد ابتدا باید خودش را به مقاومت ۱۱۰۰ دلاری برساند در ادامه مسیر مقاومت مهم ۱۱۵۰ دلاری پیش روی اتر قرار خواهد داشت. اگر اتریوم موفق به عبور از مقاومت شود، رسیدن به محدوده ۱۲۲۰ دور از انتظار نخواهد بود.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم ۲۴ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۴ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱٫۱۵۰ دلار است.
  • حمایت: اتریوم در محدوده ۱۰۰۰  تا ۱۰۵۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۳ دی (۱۲ ژانویه ۲۰۲۱)

همزمان با سقوط بیت کوین به محدوده ۳۰٫۰۰۰ دلار، اتریوم هم نزدیک به ۳۰ درصد ریزش کرد و تا حمایت ۹۰۰ دلاری پایین کشیده شد، البته پس از آن اتریوم با حمایت خوبی از گاوهای بازار روبرو شد و موفق شد دوباره به بالای ۱۰۰۰ دلار صعود کند. در زمان نگارش این مطلب اتریوم با رشد نزدیک به ۱۰ درصدی با قیمت ۱٫۱۳۵ دلار معامله می‌شود.

در حال حاضر اتر با یک مقاومت در محدوده میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در قیمت ۱٫۱۳۰ دلاری روبرو است.

اتریوم برای اینکه دوباره بتواند به سمت سقف قیمت خود حمله کند، ابتدا باید موقعیت خود در بالای مقاومت ۱٫۱۳۰ دلار را تثبیت کند و سپس شانس خود را برای شکست مقاومت ۱٫۲۰۰ دلاری امتحان کند. در صورتی که اتریوم موفق به این کار نشود، اولین سطح حمایت برای اتر در محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۰٫۵۰ دلاری قرار دارد. در صورت شکست این حمایت اتریوم ممکن است به محدوده ۹۰۰ تا ۹۲۰ دلاری سقوط کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم روز ۲۳ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۹ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱٫۱۳۰ دلار است.
  • حمایت: اتریوم در محدوده ۱۰۰۰  تا ۱۰۵۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۲ دی (۱۱ ژانویه ۲۰۲۱)

همزمان با ریزش بیت کوین، اتریوم هم که در نزدیکی سقف تاریخی قیمت خود قرار داشت، با افت نزدیک به ۲۰ درصد مواجه شد و از ۱۳۰۰ دلار به محدوده ۱۰۰۰ دلاری سقوط کرد.

در حال حاضر سطح قیمتی ۱۰۰۰ دلار که همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته هم محسوب می‌شود در کوتاه مدت می‌تواند از اتریوم حمایت کند. در صورت شکست این حمایت، ریزش اتر به زیر ۹۰۰ دلار دور از انتظار نیست.

اتریوم در صورتی روند صعودی خود را از سر می‌گیرد که بتنواند از مقاومت ۱۱۸۰ دلاری عبور کند و بالای سطح ۱۱۵۰ دلار باقی بماند. در این صورت می‌تواند برای شکست مقاومت ۱۲۰۰ دلاری تلاش کند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم ۲۲ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در محدوده نزولی شدید است.
  • RSI:  شاخص قدرت نسبی عدد ۴۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۲۰۰ دلار است.
  • حمایت: اتریوم در محدوده ۹۰۰  تا ۱۰۰۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۱ دی (۱۰ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم پس از چند روز تلاش بالاخره امروز موفق شد با جهش ۱۰ درصدی از سد مقاومت ۱۲۷۵ دلاری عبور کند و به سمت بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۱۴۲۰ دلار حرکت کند. در زمان نگارش این مطلب هر واحد اتریوم در بازار ۱۳۳۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم که پس از شکست مقاومت ۱۰۰۰ دلاری به خوبی موقعیت خود را در بالای این محدوده حفظ کرده است، در یک هفته گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد تا به بالای ۱۳۰۰ دلار نزدیک شود. در صورتی که روند صعودی اتریوم متوقف نشود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم اتریوم تا ۱۴۲۰ و حتی ۱۵۰۰ دلار هم صعود کند. البته در این مسیر باید از سد مقاومت ۱۴۲۸ دلاری عبور کند.

اما در صورتی که اتریوم موفق به حفظ موقعیت فعلی خود نشود، ممکن است دوباره به منطقه زیر ۱۳۰۰ دلار سقوط کند. در این صورت اولین محدوده حمایت برای آن ۱۲۷۵ دلار است. در صورت شکست این حمایت، حمایت مهم دیگری در قیمت ۱۱۸۰ دلار برای اتریوم شکل گرفته است که مانع از ریزش بیشتر آن خواهد شد. در صورتی که اتر از این حمایت هم پایین‌تر کشیده شود، گاوهای بازار (خریداران) در منطقه ۱۱۳۵ دلار منتظرند تا با فشار خرید دوباره روند را برگردانند.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمت اتریوم ۲۱ دی

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم درمحدوده صعودی قرار دارد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی برای اتریوم عدد ۷۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: مهمترین سطح مقاومت برای اتریوم ۱۴۲۰ دلار است.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در محدوده ۱۲۷۵ دلاری شکل گرفته است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

در روز جمعه و پس از ریزش بیت کوین و عدم موفقیت آن در عبور از ۴۲۰۰۰ دلار، موتور اتریوم هم خاموش شد و در حالی که در محدوده بالای ۱۲۷۰ دلار قرار داشت، مجبور شد تا  ۱٫۱۴۰ دلار عقب نشینی کند. اتریوم حتی در برخی صرافی‌ها به ۱٫۰۶۳ دلار هم سقوط کرد. با این حال با فشار خرید گاوهای بازار پس از ریزش، دوباره روند اتریوم صعودی شد و در حال حاضر در محدوده ۱٫۱۹۵ دلاری قرار دارد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده ۱۲۷۰ تا ۱۲۹۰ دلاری شکل گرفته است، اگر اتریوم موفق به حفظ موقعیت خود در بالای محدوده ۱٫۱۸۵ دلاری شود می‌توانیم انتظار داشته باشیم دوباره برای شکستن مقاومت ۱٫۲۷۰ دلاری تلاش کند، در صورت تحقق این امر و رسیدن قیمت اتریوم به ۱٫۲۹۱ دلار، سطح مقاومت بعدی برای اتریوم ۱٫۳۰۷ دلار خواهد بود. از آنجایی که بسیاری از تریدرها و تحلیلگاان منتظر رسیدن اتریوم به سقف تاریخی خود یعنی ۱٫۴۰۰ دلار هستند، می‌توانیم حدس بزنیم تارگت بعدی اتریوم در روزها یا هفته‌های آینده چه قیمتی خواهد بود.

اما اگر اتر موفق به حفظ موقعیت فعلی خود نشود و از محدوده ۱٫۱۸۵ دلاری سقوط کند، اولین سطح حمایت که در روز گذشته هم به خوبی وارد عمل شد ۱٫۱۴۰ دلار است، در صورت شکست این حمایت، محدوده ۱۰۹۵ تا ۱۱۰۰ دلاری مانع از ریزش بیشتر اتریوم خواهد شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم ۲۰ دی (۹ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) ۴ ساعته برای اتریوم در ناحیه نزولی را نشان می‌دهد.
  • RSI: شاخص قدرت نسبی در محدوده عدد ۶۰ قرار گرفته است.
  • مقاومت: اولین سطح مقاومت برای اتریوم در محدوده قیمتی ۱۲۷۰ دلار قرار دارد.
  • حمایت: اتریوم در محدوده ۱۱۴۰ تا ۱۱۵۰ دلار از حمایت خوبی برخوردار است.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۱)

در حالی که رکوردهای قیمتی بیت کوین نظر بسیاری از کاربران حوزه ارز دیجیتال را به خود معطوف کرده است، اتریوم چراغ خاموش خودش را به سقف قیمتی خود در ژانویه ۲۰۱۸ نزدیک می‌کند.

همزمان با عبور بیت کوین از ۳۷۰۰۰ دلار، اتریوم هم موفق شد با رشد بیش از ۷ درصدی در طی ۲۴ ساعت گذشته از ۱٫۲۰۰ دلار عبور کند. اتریوم حتی موفق شد به قیمت ۱۲۲۵ دلاری هم دست پیدا کند، اما با اصلاح جزئی در حال حاضر در محدوده ۱۲۰۰ دلاری در نوسان است.

نکته جالب در مورد اتریوم این است که در ۲۴ ساعت گذشته دو اتفاق خوشایند برای ملکه ارزهای دیجیتال رخ داده است، اول اینکه اتریوم با عبور از قیمت ۱۲۰۰ دلاری حالا جزء ۱۰۰ دارایی برتر جهان محسوب می‌شود و میزان جستجوی عبارت اتریوم در موتور جستجوی گوگل به بالاترین سطح خود رسیده است.

تحلیل قیمت اتریوم

از نظر تکنیکالی اتریوم پس از ایجاد یک حمایت بالای محدوده ۱۱۰۰ دلاری یک روند صعودی جدید را آغاز کرد و در پی آن موفق شد حتی از سد ۱۲۰۰ دلار هم عبور کند. در حال حاضر به خوبی بالای میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

به نظر می‌رسد اتریوم در حال تثبیت موقعیت خود در محدوده ۱۲۰۰ دلاری است تا این محدوده را به یک حمایت برای خود تبدیل کند.

در صورتی که اتر موفق شود بالای ۱۲۰۰ دلار موقعیت خود را تثبیت کند می‌تواند برای رسیدن به ۱٫۳۰۰ دلار تلاش کند اما پیش از آن باید از سد مقاومت‌های ۱٫۲۳۰ و ۱٫۲۵۰ دلاری عبور کند. در این صورت حتی رسیدن به ۱٫۳۲۰ دلار هم برای اتریوم در ساعت‌های آینده دور از انتظار نیست.

اما اگر اتریوم موفق به حفظ موقعیت خود نشود، به نظر می‌رسد اولین محدوده حمایتی برای آن در قیمت ۱٫۱۸۰ دلار قرار دارد، در صورت ادامه روند نزولی حمایت ۱٫۱۲۵ دلاری و ۱٫۰۳۵ دلار که در واقع همان میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است وارد عمل خواهند شد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم

نمودار تغییرات قیمتی اتریوم ۱۸ دی (۷ ژانویه ۲۰۲۱)

شاخص‌های تکنیکال اتریوم

  • مکدی: در زمان نگارش این مطلب شاخص مکدی (MACD) در حال از دست دادن موقعیت صعودی خود قرار دارد.
  • RSI: شاخص  RSI هم عدد ۶۰ را نشان می‌دهد.
  • مقاومت: قیمت‌های ۱٫۲۳۰ و ۱٫۲۵۰ دلار مقاومت‌های اتریوم در روند صعودی پیش‌رو محسوب می‌شوند.
  • حمایت: اولین سطح حمایت برای اتریوم در محدوده ۱٫۱۸۰ دلار قرار دارد.

تحلیل و پیش بینی قیمت اتریوم ۱۷ دی (۶ ژانویه ۲۰۲۱)

اتریوم هم همزمان با جهش بیت کوین، رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرد و حتی ساعت‌های اولیه امروز موفق شد به قیمت ۱٫۱۳۶ دلار هم دست پیدا کند، اما با کمی اصلاح دوباره به محدوده ۱۱۱۰ دلاری بازگشت.

اگر اتریوم موفق شود به محدوده ۱٫۱۵۰ دلاری نزدیک شود و از این مقاومت عبور کند می‌توانیم انتظار داشته باشیم اتریوم رالی صعودی بسیار قوی را دنبال کند و حتی تا محدوده ۱٫۳۰۰ دلار هم صعود کند. البته پیش از آن اتریوم باید از سد مقاومت‌های ۱٫۱۶۸ و ۱٫۲۳۳ دلاری به سلامت عبور کند.

در طرف دیگر اما اگر اتریوم موفق به شکست مقاومت بالاسری خود نشود و مجبور به عقب نشینی شود، اولین سطح حمایت برای اتریوم در حال حاضر ۱۰۷۰ دلار است و در صورت شکست این حمایت، محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۶ دلاری از ریزش بیشتر اتریوم جلوگیری خواهد کرد.

بازار ارزهای دیجیتال ۱۷ دی

نمودار تغییرات قیمت اتریوم ۱۷ دی (۶ ژانویه ۲۰۲۱)

منتظر شنیدن نظرات و تحلیل های شما در سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک هستیم.