بخش اعظم بازار ارزهای دیجیتال امروز ۱۰ شهریور در وضعیت سبز قرار دارد. بیت کوین به آرامی تا ۱۱٫۶۷۰ دلار پیش رفته و اتریوم دوباره به محدوده ۴۳۰ دلار برگشته است. در حال حاضر بیت کوین با قیمت حدودا ۱۱٫۶۷۲ دلار خریدوفروش می‌شود. آلت کوین های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال نیز وضعیت‌شان سبز است؛ اتریوم، مهم‌ترین آنها با رشد ۴٫۵ درصدی توانست ۴۲۰ دلار را رد کند و در زمان نوشتن این مطلب  قیمت اتریوم ۴۳۲ دلار است.

آلت کوین ها روی دور افتاده‌اند

ده ارز دیجیتال بزرگ بازار از دامپ هفته پیش تاکنون در حال ریکاوری هستند و حتی بیشتر آنها طی ۲۴ ساعت گذشته توانسته‌اند رشد کنند. اوضاع اتریوم با رشد ۴/۵ درصدی از همه بهتر است و در محدوده بالای ۴۳۰ دلار خریدوفروش می‌شود. اگر با مقیاس زمانی یک هفتگی به نمودار قیمت اتریوم نگاه کنیم، این ارز دیجیتال توانسته پس از نزول به قیمت ۳۸۰ دلار، حالا ۱۲ درصد افزایش قیمت را تجربه می‌کند.

لایت کوین با ۶ درصد رشد به ۶۲ دلار، ریپل با ۲ درصد به ۰/۲۸۵ دلار، بیت کوین کش با ۲/۳ درصد به ۲۷۷ دلار، بیت کوین اس وی با ۲/۸ درصد به ۱۹۷ دلار و بایننس کوین با ۲ درصد به ۲۳/۵ دلار رسیده‌اند.

بازار ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور

نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور

سوشی سواپ (SushiSwap) باز هم توانست نظرها را به خود جلب کند و دو ارز دیجیتال این پروژه با رشد دو رقمی همه را حیرت‌زده کردند. UMA را می‌توان با رشد ۵۰ درصدی بزرگترین برنده امروز دانست و Ampleforth با ۲۷ درصد رشد پشت سرش قرار دارد.

Reserve Rights (۲۳ درصد)، Flexacoin (۱۵ درصد)، Aragon (۱۴ درصد)، Ziliqa (۱۳/۵ درصد)، NXM (۱۲ درصد) و bZx Protocol (۱۰ درصد) دیگر ارزهای دیجیتالی بودند که امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

DFI.Money پس از اینکه دیروز توانست ۵٫۵۰۰ دلار را رد کند، امروز ۲۲ درصد کاهش قیمت داشت. Terra (۷ درصد)، Golem (۶ درصد) و Status (۵/۴ درصد) با کاهش قیمت روبه‌رو شدند.

Yearn.Finance پس از اینکه در روزهای گذشته به مرز ۴۰ هزار دلار نزدیک شد، امروز ۳ درصد کاهش قیمت داشت. ولی به‌هرحال YFI با قیمت فعلی ۳۳/۷۳۷ دلاری همچنان جامعه ارز دیجیتال را متحیر کرده است.

بیشتر بخوانید: افزایش ۳ درصدی قیمت اتریوم کلاسیک همزمان با سومین حمله ۵۱ درصدی

پرسه بیت کوین حوالی ۱۱٫۶۵۰ دلار

هفته پیش فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد که قصد ایجاد یک تورم ۲ درصدی را دارد؛ همین موضوع موجب شد بیت کوین تا قیمت ۱۱٫۱۰۰ دلار کاهش یابد. اما این هفته به نظر می‌رسد بیت کوین دوباره در حال جان گرفتن است.

همین چند ساعت پیش، بیت کوین توانست در لحظات آغازین روز به قیمت ۱۱٫۷۲۰ دلار برسد، اما بعد با یک شیب ملایم کاهش یافت و تا ۱۱٫۶۱۰ پایین آمد. اگر بیت کوین جایگاهش را در این محدوده تثبیت کند می‌تواند تا ۱۱٫۸۰۰ دلار پیش برود و حتی سطح روانی ۱۲ هزار دلار را نیز بشکند.

در صورتی که بیت کوین یک روند کاهش را در پیش بگیرد، اولین سطح حمایتی ۱۱٫۳۰۰ دلار است. پایین‌تر از آن ۱۱ هزار دلار و بعد از آن ۱۰٫۵۰۰ دلار قرار دارد.

بازار ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور

نمودار روزانه قیمت بیت کوین ۱۰ شهریور

رشد آلت کوین‌ ها موجب فشار بیشتر روی سهم بازار بیت کوین شده است. پس از کاهش یک درصدی دیروز و رسیدن سهم بازار بیت کوین به ۵۸٫۴ درصد، امروز نیز سهم بازار پادشاه ارزهای دیجیتال بازهم کاهش یافت و به ۵۷/۹ درصد رسید.

نظرات، ایده‌ها و تحلیل‌های خود درباره بازار ارزهای دیجیتال ۱۰ شهریور را از طریق سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون این حوزه را از طریق حساب توییتر کوین نیک یا اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید.

منبع: CryptoPotato