داده‌ها و اطلاعات اخیر گوگل (Google) نشان می‌دهند که مردم اروپا، بیشترین علاقه را به واقعه هاوینگ بیت کوین نشان داده‌اند و آن را بیش از دیگر نقاط جهان دنبال می‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کوین نیک همراه باشید.

واقعه هاوینگ بیت کوین قرار است تا یکی دو روز‌ دیگر رخ دهد و اطلاعات و داده‌های تازه‌ی گوگل نشان می‌دهند که جست‌وجوها برای هاوینگ سال ۲۰۲۰ بیت کوین، در این دوران افزایش پیدا کرده یا به عبارت دیگر، مردم در روزها و هفته‌های اخیر، بیش از پیش کلمه‌ی Bitcoin halving را جست و جو کرده‌اند. نکته جالب اطلاعات و داده‌های گوگل این است که می‌توان آن را نسبت به کشورهای مختلف در سراسر جهان، مقایسه کرد. با این امکان، می‌توانیم بگوییم که در کدام منطقه و کدام کشور، علاقه و اشتیاق نسبت به بیت کوین یا به صورت دقیق‌تر، هاوینگ بیت کوین، بیشتر است.

گوگل برای نشان داده علاقه یک کشور نسبت به یک موضوع خاص، به آن‌ها امتیاز و رده بندی خاصی را از ۱ تا ۱۰۰ می‌دهد. امتیاز ۱ به معنی کمترین میزان علاقه و امتیاز ۱۰۰ به معنی بیشترین میزان علاقه نسبت به یک موضوع خاص محسوب می‌شود و حالا گوگل در مورد هاوینگ بیت کوین نیز چنین امتیازی را در نظر گرفته است.

در قدم اول باید بگوییم که مردم قاره اروپا، بیشترین علاقه را نسبت به دیگر مناطق جهان به هاوینگ بیت کوین داشته‌اند. این در حالی است که کشور هلند با امتیاز یا رنکینگ ۱۰۰، در صدر فهرست بیشترین علاقه وجود دارد و پس از هلند نیز نام کشورهای اروپایی دیگری مانند قبرس، اسلونی، سوییس، اتریش و لتونی به چشم می‌خورد. بد نیست بدانید که در این فهرست و رده بندی، کشور ایالات متحده آمریکا پس از کشورهای اروپایی قرار می‌گیرد و در رده ۳۹ ایستاده است.

پدیده و واقعه هاوینگ بیت کوین، بدون شک برای تمام افرادی که در حوزه بیت کوین یا به صورت کلی، رمزارزها فعالیت می‌کنند، مهم و هیجان انگیز است اما طبق اطلاعات و داده‌هایی که به تازگی از گوگل دریافت کردیم، می‌توانیم تایید کنیم که مردم کشورهای اروپایی نسبت به این واقعه هیجان و علاقه بیشتری دارند و بیش از هر کجای دیگری در دنیا، Bitcoin Halving را در گوگل جست و جو کرده‌اند.

نظر شما در مورد هاوینگ بیت کوین سال ۲۰۲۰ و علاقه بیشتر اروپایی‌ها نسبت به آن چیست؟

منبع: Bitcoinnews