روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال روز خونینی را پشت سر گذاشت و بیت کوین ریزش ۱۰٫۰۰۰ دلاری را تجربه کرد. ریزش بیت کوین تقریبا همه آلت کوین‌های بازار را هم با خود پایین کشید. با این حال بیت کوین خیلی زود موفق شد بخشی از ارزش از دست رفته خود را جبران کند و همین فرصت کافی بود تا آلت کوین‌ها هم به روند صعودی خود بازگردند. حالا باید ببینیم بیت کوین می‌تواند از سد حمایت‌های از دست رفته که حالا تبدیل به مقاومت شده‌اند عبور کند یا نه؟ در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۳۰ فروردین پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

بیت کوین

بیت کوین (BTC) سرانجام در برابر واگرایی های مکرر و کنجی که در قیمت این ارز تشکیل شده بود تسلیم شد و با یک ریزش ۱۰ هزار دلاری در یک روز، اصلاح قیمت را شروع کرد. تا این لحظه از کندل سبز امروز به نظر می‌رسد یک پول‌بک به حمایت از دست رفته خواهد بود. از طرف دیگر، ابر سبز کومو هم از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کرده است.
باید منتظر ماند و دید که آیا قیمت موفق به بازگشت به بالای ۵۸۰۰۰ که تلاقی تنکنسن و کیجونسن است خواهد شد یا نه؟
در صورت عدم تحقق این امر، باید منتظر حمایت‌های پایین تر در ۵۰٫۰۰۰ و ۴۵٫۵۰۰ باشیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۳۰ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

اتریوم

ریزش دیروز بازار باعث شد تا اتریوم (ETH) یک بار دیگر حمایت ۲۰۰۰ دلاری را تست کند. اما به خوبی به این منطقه واکنش نشان داد و به سرعت به بالای محدوده ۲۲۰۰ دلار بازگشت. در صورتی که اتریوم بخواهد به تارگت ۵۰۰۰ دلاری برسد باید راهش را از بیت کوین جدا کند و در صورت اصلاح بیشتر بیت کوین، به مسیر صعودی خودش ادامه دهد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۳۰ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتریوم / دلار

خرید اتریوم

نئو

در هفته گذشته نئو (NEO) یکی از بهترین های بازار کریپتو بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای را ثبت کرد. تمامی اهداف ذکر شده در تحلیل هفته قبل به دست آمد و موفق به لمس قیمت ۱۲۰ دلاری شد. ریزش دیروز بازار نیز نتوانست روند صعودی این ارز را متوقف کند. شاید در ۱۲۰ دلار نیاز به یک استراحت، بازگشت و تست حمایت ۹۰ دلاری داشته باشد تا پس از آن به سقف قبلی خود در ۱۸۰ دلار حمله کند.

قیمت ارزهای دیجیتال ۳۰ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / دلار

ریپل

دومین ارزی که به اهداف تعیین شده در تحلیل هفته قبل رسید ریپل (XRP) بود. قیمت این ارز به ۱/۹۷ دلار واکنش نشان داده و تا حمایت ۱/۳۶ دلار بازگشت. حالا با بازگشت بازار باید منتظر ماند تا ریپل یک بار دیگر تلاش برای عبور از سد ۲ دلار را آغاز نماید.

قیمت ارزهای دیجیتال ۳۰ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل / دلار

کاردانو

کاردانو (ADA)‌ همچنان در حال تکمیل مثلث قیمتی است و حمایت‌ها و مقاومت‌ها از هر دو طرف قیمت را در همین محدوده حفظ کرده‌اند. شاید تا پایان این هفته یا در روزهای ابتدایی هفته آینده بتوان روند حرکت بعدی این ارز را با توجه به خروج از یکی از دو ضلع مثلث، پیش بینی کرد.
به شخصه احتمال خروج از ضلع بالایی و ادامه روند صعودی برای این ارز را محتمل‌تر می‌دانم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۳۰ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / دلار

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال ۳۰ فروردین چیست؟‌ به نظر شما بیت کوین می‌تواند از مقاومت ۵۸۰۰۰ دلاری عبور کند و به روند صعودی خود ادامه دهد؟ در صورتی که بیت کوین در همین محدوده نوسان کند می‌توانیم شاهد رشد انفجاری آلت کوین‌ها باشیم؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.