پس از نزدیک به دو هفته بازار نزولی ارزهای دیجیتال، امروز با جهش قیمتی بیت کوین و عبور از مقاومت ۵۰٫۰۰۰ دلار دوباره شاهد بازار سبز رنگ زیبایی هستیم. با بازگشت روند صعودی بیت کوین سایر آلت کوین‌ها هم روند صعودی به خود گرفتند و شاهد افزایش قیمت در اکثر ارزهای بازار هستیم.  اتریوم هم که تلاش می‌کند راه خود را از بیت کوین جدا کند، دوباره خودش را به محدوده ۲۵۰۰ دلاری نزدیک کرده است.  ریپل هم که در این مدت نزدیک به ۴۰ درصد از ارزش خود را از دست داده بود به نظر می‌رسد در حال بازگشت به روزهای خوب است.  در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال ۶ اردیبهشت پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

نمای کلی بازار ارز دیجیتال

نمای کلی بازار ارز دیجیتال ۶ اردیبهشت

بیت کوین

بیت کوین (BTC) این هفته را نیز در ادامه ریزش هفته قبل به صورت نزولی سپری کرد و به حمایت ۵۰٫۰۰۰ دلار که در تحلیل هفته قبل از آن به عنوان اولین منطقه حمایتی یاد کرده بودیم واکنش خوبی نشان داد.
در حال حاضر خط روند و کف ابر سبز کومو جهت حرکت قیمت را به سمت بالا تغییر داده‌اند. در صورتی که این حمایت از دست برود و قیمت بیت کوین زیر ابر کومو تثبیت شود، عملا روند صعودی بیت کوین برای مدتی با وقفه همراه خواهد شد و حمایت های بعدی در ۴۵٫۳۰۰ و ناحیه ی ۳۹ تا ۴۱ هزار دلار انتظار قیمت را خواهند کشید.

تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

نمودار تغییرات قیمت بیت کوین روز ۶ اردیبهشت

خرید بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

اتریوم

حمایت ۲۰۰۰ دلاری در این هفته برای اتریوم (ETH) بسیار قوی عمل کرد و تا اینجا اجازه ریزش بیشتر قیمت را نداده است. به نظر می‌رسد انتظار ما برای جدا کردن مسیر حرکت از نوسانات بیت کوین در حال محقق شدن است و با وجود سیگنال های ریزشی بیت کوین، نمودار اتریوم در وضعیت خوب صعودی قرار دارد. قیمت بالای ابر سبز کومو تثبیت شده و خط روند صعودی نیز همچنان معتبر است.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ اردیبهشت

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتر / تتر

خرید اتریوم

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت اتریوم

نئو

برای نئو (NEO) پس از یک رالی صعودی در هفته قبل، انتظار استراحت و پولبک تا محدوده ۹۰ دلار داشتیم که دقیقا به وقوع پیوست. در حال حاضر قیمت در محدوده ۸۷ دلار در حال نوسان است. به نظر می‌رسد تا زمانی که قیمت بالای ابر سبز قرار دارد، می توان به ادامه مسیر صعودی امیدوار بود. اولین قدم برای این امر شکست مقاومت ۱۲۰ دلار خواهد بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ اردیبهشت

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / تتر

ریپل

ریپل (XRP) در هفته گذشته موفق به حفظ حمایت ۱/۳۶ دلار نشد و به حمایت بعدی خود در ۱ دلار رسید. روند نزولی تنکنسن و شکست کیجونسن توسط آن نشانه خوبی برای قیمت نیست اما هنوز در بالای ابر سبز قرار داریم و می توان امیدوار بود که مجدد به روند صعودی باز گردیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ اردیبهشت

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل/ دلار

کاردانو

کاردانو (ADA)‌ نتوانست انتظار ما برای خروج از بالای مثلث را برآورده کند و با شکست ضلع پایین آن، تا کف ابر سبز کومو ریزش کرد. در حال حاضر پس از واکنش به کف ابر در حال پولبک زدن به حمایت از دست رفته و تلاقی آن با کیجونسن می باشد. با توجه به اینکه ابر بعدی در حال تشکیل به رنگ قرمز است، می توانیم انتظار حمایت محدوده ۰/۸ دلاری را برای قیمت داشته باشیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ اردیبهشت

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / تتر

 

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال ۶ اردیبهشت چیست؟‌ به نظر شما بیت کوین می‌تواند از مقاومت ۵۳۵۰۰ دلاری عبور کند و به روند صعودی خود ادامه دهد؟ به نظر شما آلت سیزن دیگری در راه است؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.