در حال که در هفته گذشته تکلیف روند قیمتی بیت کوین چندان مشخص نبود، شاهد حرکت‌های خوبی از طرف آلت کوین‌های با مارکت کپ بالا بودیم. اتریوم در روزهای گذشته موفق به ثبت بالاترین قیمت تاریخ در محدوده ۲۲۰۰ دلاری شد و ریپل هم بعد از شنیدن خبرهای خوب از دیدگاه حرکت انفجاری خود را آغاز کرد و موفق شد به نزدیکی قیمت ۱/۵ دلاری برسد. نئو همچنان به روند صعودی آهسته خود ادامه می‌دهد و کاردانو به نظر می‌رسد بالاخره قصد دارد حرکت‌های خوبی از خودش نشان دهد. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۳ فروردین پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

بیت کوین

بیت کوین (BTC) همچنان در حال حرکت نوسانی و تکمیل یک الگوی کنج است. خروج قیمت از بالا یا پایین این کنج می‌تواند روند بعدی را مشخص کند. نکته مهم در اینجا توجه به اندیکاتور RSI است که نشان از کاهش شاخص قدرت نسبی دارد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۳ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

اتریوم

اتریوم (ETH) در هفته گذشته موقعیت خود را بالای ۲۰۰۰ دلار تثبیت کرد اما همچنان موفق به عبور از ۲۲۰۰ دلار نشد. با افقی شدن تنکنسن و کیجونسن احتمالا اصلاح اتریوم بیشتر می‌شود. در صورت ریزش بیت کوین تا محدوده ۴۴ تا ۴۸ هزار دلار، می توانیم انتظار قیمت اتریوم تا محدوده ۱۲۸۰ دلار را نیز داشته باشیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۳ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتریوم / دلار

خرید اتریوم

ریپل

یکی از موفق ترین ارزهای هفته گذشته ریپل (XRP) بود که با انتشار دومین خبر مثبت از نتیجه دادگاه، به یکباره حرکت انفجاری در قیمت آن رخ داد و با یک کندل سبز هفتگی خود را از ۰/۷۵ به مقاومت ۱/۳۶ دلاری رساند. در صورت تداوم فاندامنتال مثبت برای این ارز، می توان انتظار رسیدن به اهداف ۱/۹۷ و ۲/۷۵ دلاری را هم داشت.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۳ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل / دلار

نئو

حرکت صعودی نئو (NEO) کاملا آهسته و پیوسته صورت می گیرد . از ۱۵ دلار تا ۶۵ دلار یک سود ۵ برابری و بدون سر و صدای زیاد را شاهد بودیم. در هفته گذشته از سد ۵۶ دلار گذشت و در خود را به مقاومت ۶۷/۲ رساند. مقاومت های بعدی این ارز در ۸۳، ۹۰/۳ و ۱۲۰ دلار خواهد بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۳ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / دلار

کاردانو

همانطور که در تحلیل هفته گذشته انتظار داشتیم، تثبیت بالای ابر سبز کومو برای کاردانو (ADA)‌ محقق شد و حالا باید در انتظار شکست مثلث رو به بالا باشیم . به نظر می رسد اهداف بعدی خیلی دور از دسترس نیست.

قیمت ارزهای دیجیتال ۲۳ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / دلار

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۲۳ فروردین چیست؟‌ به نظر شما بیت کوین می‌تواند از این محدوده خارج شود و به روند صعودی خود ادامه دهد؟  فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.