در حالی که در روزهای اخیر بیت کوین برای عبور از مقاومت ۳۴٫۰۰۰ دلاری با مشکل مواجه شده است و احتمال می‌رود اصلاح بیشتری در انتظار آن باشد، اتریوم موفق شد به سقف قیمتی تازه‌ای دست پیدا کند. همچنین برخی از ارزهای دیگر مانند چین لینک هم موفق به ثبت رکورد قیمتی جدیدی شده‌اند. شاید این‌ها نشانه شروع فصل تازه‌ای برای آلت کوین‌ها باشد. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۶ بهمن پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

بیت کوین

همانطور که در هفته گذشته انتظار داشتیم روند اصلاح بیت کوین (BTC) ادامه پیدا کرد و حتی حمایت ۳۱٫۶۰۰ دلار هم تسلیم شد تا دقیقا به خط تنکنسن در قیمت ۲۸٫۹۰۰ دلار رسید. کندل‌های سبز دو روز اخیر به نظر نمی‌رسد قدرت لازم برای تغییر روند را داشته باشد و همچنان منتظر ادامه اصلاح بیت کوین و کاهش دامیننس آن خواهیم بود.

همچنان حمایت های ۲۸۹۰۰ و ۲۵۷۰۰ اصلی ترین نقاط برگشت برای بیت کوین در نمودار هفتگی محسوب می‌شود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ بهمن

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کوین

اتریوم

سایه های بلند کندل‌ها در هفته‌های گذشته و نوسانات بالای اتریوم (ETH) قوی بودن حمایت‌ها و مقاومت‌های اطراف قیمت را نشان می‌دهد. کندل هفته گذشته با یک بار تست محدوده حمایتی ۱۰۰۰ تا ۱۱۲۰ دلار، سبز بسته شد و قیمت به بالای ۱۴۰۰ دلار برگشت. این مساله در کنار گارد صعودی تنکنسن در نمودار روزانه، امیدها را برای عبور از سقف تاریخی و رسیدن به اهداف جدید بیشتر می‌کند.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ بهمن

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتریوم / دلار

خرید اتریوم

نئو

در هفته قبل نئو (NEO) توانست سد ۲۵ دلاری را بشکند. به این ترتیب موفق به حفظ آن نشد و مجدد به زیر این قیمت برگشت. احتمالا در کوتاه مدت نوسانات بین ۲۲ تا ۲۵ دلار باقی خواهد ماند تا یکی از این دو قیمت با قدرت شکسته شود و به حمایت ها یا مقاومت های بعدی برسد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ بهمن

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / دلار

ریپل

ریپل (XRP) هنوز موفق نشده خود را از زیر بار سنگین خبرهای ماه قبل بیرون بکشد. نوسانات کم در محدوده ۰/۲۶ تا ۰/۳۲ دلار در این هفته هم ادامه داشت و ابر قرمز تشکیل شده در مقابل قیمت کار را برای صعود در هفته های آتی سخت تر می‌کند. در صورتی که بتواند به داخل این ابر نفوذ کند و مقاومت ۰/۳۲۸ دلار را بشکند، می توانیم به بازگشت به روند صعودی امیدوار باشیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ بهمن

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل / دلار

کاردانو

کاردانو (ADA) هم نتوانست موقعیتش را بالای مقاومت ۰/۳۶۳ دلاری تثبیت کند و در هفته گذشته مجددا حمایت ۰/۲۸۳ دلار را تست کرد. در حال حاضر کیجونسن هم روی همین عدد قرار گرفته و به نظر می‌رسد این قیمت، همچنان اصلی ترین حمایت برای این ارز محسوب می‌شود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۶ بهمن

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / دلار

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۶ بهمن چیست؟‌ به نظر شما آلت سیزن یا فصل آلت کوین‌ها فرا رسیده است و باید منتظر جهش‌های قیمتی در آلت کوین‌ها باشیم؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.