روز گذشته کندل هفتگی بازار ارزهای دیجیتال بسته شد و شاهد این بودیم که بیت کوین موفق به عبور از محدوده ۶۰٫۰۰۰ دلاری نشد و به نظر می‌رسد باید منتظر اصلاح کوتاه مدت از طرف آن باشیم. با این حال موقعیت برای جهش آلت کوین‌ها مناسب به نظر می‌رسد، چرا که اتریوم به عنوان مهمترین آلت کوین در هفته گذشته موفق به ثبت رکورد قیمتی تازه در محدوده ۲۱۴۲ دلار شد. انتظار داریم با کاهش دامیننس بیت کوین فرصت برای جهش قیمتی آلت کوین‌ها فراهم شود. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱۶ فروردین پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

بیت کوین

بیت کوین (BTC) در چند روز اخیر بیشتر در محدوده ۵۵ تا ۶۰ هزار دلار در حال نوسان بود. کندل‌ها قدرت چند هفته  قبل را ندارند و به نظر می‌رسد که باید انتظار اصلاح بیشتری برای این ارز داشته باشیم. با توجه به کاهش دامیننس بیت کوین و افزایش قیمت سایر آلت کوین ها، احتمال دارد سرمایه ها به سمت ارزهای دیگر رفته فرصتی برای اصلاح بیت کوین به وجود بیاید.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۶ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کوین

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

اتریوم

اتریوم (ETH) بسیار سنگین به نظر می‌رسد، حتی با عبور از ۲۰۰۰ دلار اما از حرکت‌های شارپ و افزایش شدید قبمت آن خبری نیست.
با این حال با توجه به افزایش ۳ برابری بیت کوین نسبت به سقف تاریخی قبلی خود، از اتریوم انتظار قیمتی در حدود ۵۰۰۰ دلار می رود اما فعلا نتوانسته این انتظار را برآورده کند. در صورتی که کندل این هفته بتواند به روند هفته گذشته ادامه دهد می توان آن را شروع حرکت صعودی جدیدی برای این ارز دانست.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۶ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتریوم / دلار

خرید اتریوم

نئو

بعد از اصلاح قبلی نئو (NEO) از محدوده مقاومتی ۵۶ دلار، تشکیل یک مثلث در نمودار قیمتی خود داده بود که موفق به شکست آن به سمت بالا شد.
در حال حاضر در نمودار روزانه مجددا به همان محدوده ۵۶ دلار رسیده است و باید امیدوار بود که برای ادامه حرکت صعودی بتواند این از این سد با قدرت عبور کند.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۶ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / دلار

ریپل

خط روند به خوبی از قیمت ریپل (XRP) حمایت کرد و قیمت از زیر ابر کومو خارج شد. در صورتی که بتواند در یک هفته آینده خود را بالای ۰/۷۵ دلار تثبیت کند، می توان انتظار داشت که به روزهای خوب خود بازگردد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۶ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل / دلار

کاردانو

کاردانو (ADA)‌ پس از صعود قدرتمند خود بیشتر به نوسان در محدوده ۱ تا ۱/۲ دلار پرداخته است. در صورتی که موفق شود خود را بالای ابر سبز کومو تثبیت کند، می توان امیدوار بود که حرکت صعودی بعدی این ارز با اهداف حدودی ۵ تا ۱۰ دلار آغاز گردد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۶ فروردین

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / دلار

 

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱۶ فروردین چیست؟‌ به نظر شما  اصلاح بیت کوین ادامه خواهد داشت و شاهد آغاز فصل آلت کوین‌ها خواهیم بود؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.