در حالی که ماه فوریه با روند اصلاحی برای ارزهای دیجیتال به پایان رسیده بود، در هفته نخست ماه مارس شاهد رونق تازه‌ای در بازار بودیم و روند اصلاحی قیمت‌ها متوقف شد. بیت کوین دوباره خودش را به محدوده ۵۰٫۰۰۰ دلار رساند و اتریوم هم موفق شد دوباره طعم قیمت ۱۷۰۰ دلاری را بچشد. با این حال هنوز احتمال ادامه روند اصلاحی وجود دارد و نمی‌توانیم به طور قطع درباره ادامه روند صعودی صحبت کنیم. در ادامه به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱۸ اسفند پرداخته‌ایم و سعی می‌کنیم با کمک شاخص‌های تکنیکال حرکت بعدی ارزها را پیش بینی کنیم.

بیت کوین

در هفته ای که سپری شد بیت کوین (BTC)  سعی کرد تا از سد مقاومت ۵۰ هزار دلار عبور کند. اما با توجه به تحلیل قبلی، همچنان انتظار تکمیل اصلاح را برای قیمت خواهیم داشت. در صورتی که چارت را در تایم هفتگی بررسی کنیم، تلاقی کیجونسن و فیبوی ۵۰ درصد روی ۳۴۵۰۰ دلار می‌تواند اصلی‌ترین حمایت محسوب شود که البته شرط رسیدن قیمت به آن، از دست رفتن حمایت ۴۴۲۰۰ دلاری و عبور از تنکنسن خواهد بود.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۸ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز بیت کوین / دلار

خرید بیت کوین

اتریوم

اتریوم (ETH) هم مانند بیت کوین در عبور از سد مقاومت‌های قبلی ناکام بوده است، با توجه به تلاقی کیجونسن و خط روند و حمایت های ۱۱۹۰ تا ۱۲۴۰ دلار، احتمالا باید منتظر رسیدن قیمت به این ناحیه و دیدن واکنش آن به حمایت‌های ذکر شده باشیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۸ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز اتریوم / دلار

خرید اتریوم

ریپل

ریپل (XRP) هم همچنان منتظر شکست یکی از دو ناحیه زیر است:
حمایت های : ۰/۴۳ یا  ۰/۳۷ دلار
مقاومت : ۰/۵۰ دلار
در صورتی که خط روند صعود کوتاه مدت تشکیل شده ادامه پیدا کند و ریزش بازار مجددا وقفه‌ای در آن ایجاد نکند می توان انتظار داشت که ریپل به روزهای خوب خود بازگردد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۸ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز ریپل / دلار

نئو

نئو (NEO) در این هفته بیشتر به حرکت عرضی در بازه ۳۵ تا ۴۰ دلار پرداخت. محدوده حمایتی ۳۳ تا ۳۵ دلار تا اینجا به خوبی عمل کرده و به نظر می رسد شروع حرکت صعودی بعدی از همین محدوده باشد. در صورت ریزش بیت کوین ممکن است یک بار دیگر قیمت تا تلاقی خط روند و خط ۳۳ دلار کاهش یابد.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۸ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز نئو / دلار

کاردانو

همانطور که در تحلیل هفته گذشته انتظار داشتیم، روند اصلاح کاردانو (ADA)‌ سرانجام شروع شد و در حال حاضر دقیقا بر روی حمایت کیجونسن قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، باید منتظر واکنش قیمت به قیمت‌های ۰/۹۷ و ۰/۸ دلار روی خطوط فیبو باشیم.

قیمت ارزهای دیجیتال ۱۸ اسفند

نمودار تغییرات قیمت جفت ارز کاردانو / دلار

تحلیل شما از قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱۸ اسفند چیست؟‌ به نظر شما شاهد اصلاح قیمت بیت کوین خواهیم بود یا اصلاح بیت کوین به پایان رسیده و رالی صعودی دوباره آغاز شده است؟ فراموش نکنید شما هم می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خود از بازار ارزهای دیجیتال را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما در میان بگذارید و با سایر فعالان حوزه ارز دیجیتال بحث و تبادل نظر کنید.