شبکه فلر، شبکه تعامل‌پذیری بلاکچین، دومین برنامه مهم خود یعنی ایردراپ به هولدرهای لایت کوین را اعلام کرد.

روز جمعه، شبکه فلر اعلام کرد که پیش از راه‌اندازی شبکه اصلی خود در اواخر امسال، توکن‌های اسپارک (FLR) را به هولدرهای لایت کوین ایردراپ خواهد کرد.

همچنین در توییت بعدی، این شرکت اعلام کرد که در ابتدا پنج میلیارد توکن را برای توزیع بین بنیانگذاران جهت پوشش دادن این ایردراپ اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: هر آنچه لازم است به عنوان یک هولدر ریپل برای دریافت ایردراپ اسپارک (SPARK) بدانید

ادغام شبکه فلر با لایت کوین

شبکه فلر قصد دارد با لایت کوین ادغام شود تا خدمات امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را به این ارز منتقل کند و لایت کوین را قادر سازد تا در شبکه فلر بدون نیاز به مجوز به سبک قراردادهای هوشمند اتریوم مورد استفاده قرار گرفته و تعامل‌پذیری و سازگاری داشته باشد.

در حال حاضر، لایت کوین، پنجمین ارز دیجیتال از لحاظ ارزش بازار، به چهارمین ارز بزرگ یعنی ریپل در شبکه فلر می‌پیوندد. هر دو رمز ارز طی هفته گذشته افزایش قیمت داشته‌اند، لایت کوین بیش از ۲۸٪ افزایش یافته، در حالی که XRP با وجود شکایت اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت ریپل، تقریباً ۴۰٪ افزایش قیمت داشته است.

نمودار تغییرات قیمت یک ساعته لایت کوین/تتر

ایردراپ شبکه فلر

این اولین ایردراپ بزرگ شبکه فلر نیست. در ماه دسامبر، شبکه فلر اسنپ شاتی از XRP را برای ۴۵٫۸۲۷٫۷۲۸٫۴۱۲ توکن اسپارک گرفت که در نیمه اول سال ۲۰۲۱ برای هولدرهای XRP صادر خواهد شد.

در یک پست وبلاگ، هوگو فیلیون (Hugo Philion)، مدیرعامل و بنیانگذار شبکه فلر، گفت که نسبت بین هولدرهای XRP و FLR نزدیک به ۱:۱ است. برای هر ریپلی که یک شرکت کننده واجد شرایط هولد کند، فلر ۱/۰۰۷۳ توکن اسپارک به آنها می‌دهد.

چارت تغییرات قیمت ریپل/تتر

اگرچه کوین بیس، بیترکس و بسیاری از صرافی‌های دیگر معاملات ریپل را به حالت تعلیق درآورده‌اند، اما فلر به هولدرهای XRP اطمینان داد که همچنان قادر به دریافت توکن‌های FLR خواهند بود.

فلر قول داده هفته آینده جزئیات بیشتری در مورد ایردراپ به هولدرهای لایت کوین منتشر کند. با این وجود هیچ تضمینی وجود ندارد که این توکن‌ها پس از راه‌اندازی نهایی فلر ارزش داشته باشند.

نظر شما درباره ایردراپ به هولدرهای لایت کوین چیست؟ آینده ریپل چه خواهد شد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt