صرافی ارزهای دیجیتال جمینی، قراردادی با شرکت بین‌المللی سامسونگ الکترونیکز امضا کرده تا اپلیکیشن این صرافی با کیف پول بلاک چین سامسونگ ادغام شود و کاربران بتوانند روی گوشی‌هایشان به راحتی دارایی دیجیتال خود را نگهداری یا تبادل کنند. با کوین نیک همراه باشید.

همکاری صرافی جمینی با کیف پول بلاک چین سامسونگ

به منظور ساده‌تر شده هرچه بیشتر معاملات ارزهای دیجیتال، شرکت ارزهای دیجیتال جمینی تراست (Gemini Trust Co) که توسط برادران وینکلواس (Winklevoss) اداره می‌شود، قرادادی را به منظور ادغام با کیف پول بلاک چین سامسونگ امضا کرده است. اتحاد کیف پول سامسونگ با صرافی جمینی (Gemini) به کاربران آمریکایی و کانادایی سامسونگ اجازه می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن کیف پول دیجیتال خود، قادر به مدیریت ارزهای دیجیتال‌شان باشند.

همکاری بین این دو شرکت باعث خواهد شد تا کاربران دیگر نیازی به جا به جایی بین دیگر صرافی‌ها به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال نداشته باشند و به راحتی در همان کیف پول خود، خواسته‌های خود را انجام دهند. تمامی کارهای ترید رمرزارزها در همان اپلیکیشن موبایل انجام خواهد شد.

همکاری بلاک چین سامسونگ با صرافی جمینی

صرافی جمینی و کیف پول بلاک چین سامسونگ

یکی از مسائلی که بسیاری از کاربران را از معاملات ارزهای دیجیتال دور نگه می‌دارد، پیچیدگی میان صرافی‌ها و کیف پول‌ها است. حال صرافی جمینی و کیف پول بلاک چین سامسونگ در تلاش هستند تا یک تجربه کاربری روان را برای معاملات ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار دهند.

جینین هایتاور (Jeanine Hightower)، مدیر عامل اجرایی عملیاتی جمینی در این خصوص می‌گوید:

ادغام کاملی بین این دو اپلیکیشن صورت گرفته است که بسیار شفاف و استفاده از آن بسیار راحت است. همه چیز بین این دو اپلیکیشن یکپارچه است.

تمرکز روی اپلیکیشن‌های موبایل برای راحتی دسترسی به ارزهای دیجیتال

اگر چه ارزهای دیجیتال برجسته‌ای مانند بیت کوین، بیش از یک دهه است که در دنیای اقتصاد حضور دارند، با این حال کاربری آن‌ها در میان بسیاری از مردم، همچنان ناامید کننده است. هرچند که این مسئله باعث نشده تا رشد کسب و کار این ارزهای رمزنگاری شده در بازار‌های مالی متوقف شود.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ورود سامسونگ به دنیای ارز دیجیتال و بلاک چین با گوشی های جدید

اوایل همین سال ۲۰۲۰، در گزارشی اعلام شد که دیگر کسب و کار مرتبط با داریی‌های دیجیتال برادران وینکلواس به نام BlockFi، به زودی کارت‌های اعتباری هدیه بیت کوین و یک اپلیکیشن موبایل به منظور همین کار را منتشر خواهد کرد.

انتشار پلتفرم‌هایی مانند Bakkt که توسط شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و استارباکس هم حمایت شده است، نشان می‌دهد که اپلیکیشن‌های موبایل چقدر می‌توانند دسترسی مردم به ارزهای دیجیتال را راحت‌تر کنند. Bakkt یک پلتفرم ارزهای دیجیتال است که به راحتی رامرزارزها را به پول فیات تبدیل می‌کند.

منبع: BTC Manager