اگر به بازار ارزهای دیجیتال و تکنولوژی‌های نوین این حوزه، علاقه دارید؛ حتما تا به حال، نام بایننس را شنیده‌اید. در واقع بایننس، معروفترین صرافی ارز دیجیتال به حساب می‌آید. این صرافی چینی پس از پیدایش کوین بیس، شکل گرفت و به مرور زمان توانست جایگاه نخست صرافی ارز دیجیتال را به خود، اختصاص دهد.

صرافی بایننس (Binance)، پس از محدودیت‌های اعمال شده از سوی کشور چین، ابتدا به ژاپن و پس از آن به جزایر مالتا در اتحادیه اروپا، منتقل شد و این روزها به عنوان بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال، جایگاه بسیار مهمی را در اختیار دارد. اگر می‌خواهید در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت کنید و به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل شوید؛ لازم است تا با نحوه کار صرافی بایننس آشنا شوید و صفر تا صد مراحل خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی را، یاد بگیرید.

ما در این مطلب از کوین نیک قصد داریم تا به کمک ویدیوهای آموزشی، شما را با چگونگی ثبت نام و استفاده از خدمات بایننس آشنا کنیم.

چگونه بایننس (Binance)، به جایگاه امروز خود رسید؟

کارشناسان حوزه ارز دیجیتال، داشتن تیم قوی و پشتیبانی حرفه‌ای این صرافی را، مهم‌ترین عامل رشد و پیشرفت آن می‌دانند. همچنین این صرافی با گسترش فعالیت‌های خود و تاسیس آکادمی بایننس، در زمینه آموزش و ارائه محصولاتی مثل کیف پول ارزهای دیجیتال هم، فعالیت می‌کند.

افراد بسیاری معتقد هستند که تصور آینده دنیای ارزهای دیجیتال، بدون حضور بایننس غیر ممکن به نظر می‌رسد. به این ترتیب، آشنایی هرچه بیشتر با این پلتفرم و یادگیری نحوه استفاده از آن، به شما کمک می‌کند تا عملکرد بهتری در آینده داشته باشید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ۵ روش سرمایه گذاری ارز دیجیتال که منجر به کسب درآمد می شود

چرا یادگیری روش کار با صرافی بایننس مهم است؟

Binance بیش از ۴۰ ارز دیجیتال از قبیل بیت کوین، بیت کوین گلد، بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک و لایت کوین را پشتیبانی می‌کند.

مردم به این سایت، اعتماد بسیار زیادی دارند و با وجودی که سطح امنیتی متوسطی دارد؛ پشتیبانی خوب آن، سبب شده تا طرفداران خاص خود را داشته باشد.

در این ویدیو‌های آموزشی، با چه موضوعاتی آشنا می‌شوید؟

در این سری ویدیوهای آموزشی که به همت سایت کوین نیک تهیه شده و به صورت رایگان، در اختیار شما قرار گرفته است؛ با سر فصل‌های اصلی نحوه ثبت نام و استفاده از پلتفرم صرافی Binance آشنا می‌شوید.

سرفصل های اصلی این دوره آموزشی شامل:

  • آشنایی با نحوه ثبت نام در Binance
  • نکات کلیدی برای کاربران ایرانی جهت ثبت نام در صرافی بایننس
  • معرفی بخش‌های مختلف پلتفرم صرافی Binance
  • آموزش خرید و فروش ارز در این پلتفرم
  • ایجاد استاپ لیمیت در صرافی بزرگ بایننس

قدم‌های اصلی برای استفاده از صرافی بزرگ بایننس چه هستند؟

برای استفاده از صرافی بایننس جهت خرید و فروش ارز دیجیتال خود، باید این ۴ مرحله را سپری کنید.

۱. ثبت نام در بایننس

برای ثبت نام در صرافی Binance باید در سایت این شرکت، یک حساب کاربری ثبت کنید. این کار، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و سعی کردیم تا روند آن را در ویدیوی زیر، به شما آموزش دهیم.

۲. آشنایی با صفحه ترید (خرید و فروش) صرافی بزرگ بایننس

صفحه ترید (خرید و فروش) صرافی بایننس (Binance)، ساختار پیچیده‌ای ندارد و شما در این ویدیو، به راحتی می‌توانید با مراحل آن، آشنا شوید.

۳. ترید (خرید و فروش) ازر دیجیتال در بایننس

حال که با صفحه ترید آشنا شدید، وقت آن است که نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را هم، یاد بگیرید.

۴. ایجاد استاپ لیمیت در Binance

تریدرهای حرفی‌ای، استاپ لیمیت و روش استفاده از آن را می‌شناسند. به این ویدیو نگاهی بیندازید تا شما هم با عملکرد آن، آشنا شوید.

نتیجه‌گیری

صرافی بزرگ بایننس در دنیای ارزهای دیجیتال، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر شخص که قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را داشته باشد؛ لازم است تا یک اکانت یا حساب کاربری در این صرافی ثبت کند و با نحوه عملکرد آن، آشنا شود.

بایننس (Binance)، رابط کاربری ساده‌ای دارد و با کمی دقت می‌توانید به سرعت، نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید. مشاوران ما در کوین نیک به شما توصیه می‌کنند تا قبل از انجام هر کاری، حتما این ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید.