صرافی جمینی توانست تایید مرجع راهبرد امور مالی انگلستان را برای آغاز به کار در این کشور، دریافت کند. صرافی جمینی این مجوز را به عنوان یک موسسه پول الکترونیک دریافت کرد. حضور صرافی جمینی در انگلستان یک قدم دیگر برای گسترش این پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال در جهان است.

حضور صرافی جمینی با دریافت مجوز از مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA)، قدمی مثبت برای این کشور در ارائه سرویس‌های ارز دیجیتال است. جمینی قصد دارد تا تمامی ابزار ممکن برای تریدرها و سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال را فراهم کند. این مجوز به مشتریان انگلستان اجازه می‌دهد تا پوند استرلینگ خود را از طریق جمینی به ارزهای دیجیتال تبدیل کنند.

علاوه بر دریافت این مجوز، جمینی همچنین توانسته است مجوز پنجمین بخشنامه ضدپولشویی در پروسه ثبت دارایی‌های دیجیتال را دریافت کند. راهبرد امور انگلیس، سرپرست مالی ضدپولشویی و ضد ترورسیت مالی در این کشور برای کسب و کارهای دارایی‌های دیجیتال در انگلستان است. بنابراین،‌ تمامی شرکت‌ها باید از طرق جمینی قوانین مرتبط با این سازمان را رعایت و مدارک مورد نیاز را ثبت کنند.

صرافی جمینی در انگلستان

حضور صرافی جمینی در انگلستان یک قدم دیگر برای گسترش این پلتفرم در جهان است.

همکاری با بخش مالی ضد پولشویی و ضد ترورسیت مالی انگلستان، به کاربران جمینی این اطمینان را می‌دهد تا آن‌ها پول خود را در محصولی که با منابع غیر قانونی فعالیت می‌کند، سرمایه گذاری نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: همکاری سامسونگ و صرافی جمینی

حضور صرافی جمینی در این کشور، قدمی تازه برای این صرافی به منظور گسترش فعالیت‌های خود در سرتاسر دنیا است تا برای تمامی اشخاص و ارگان‌ها، فضایی برای حضور در زمینه ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

نظر شما در خصوص حضور این صرافی در کشور انگلیس چیست؟ دیدگاه خود را با کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Dycrypt