جان والدرون (John Waldron)، مدیر ارشد عملیات (COO) گلدمن ساکس، می‌گوید که این غول خدمات مالی شاهد افزایش تقاضای مشتری برای مالکیت و سرمایه‌گذاری در بیت کوین است. با این وجود، این مدیر ارشد توضیح داد که سازمان او هنوز در حال بررسی راه‌های برآوردن این تقاضا بدون درگیری با نهادهای نظارتی است. افزایش تقاضای مشتریان گلدمن ساکس برای بیت کوین باعث شده تا این غول مالی به فکر راهکارهای قانونی برای معاملات ارز دیجیتال باشد.

نحوه قانونگذاری بانک‌ها برای معاملات پول دیجیتال

والدرون، که رئیس این غول بانکی است، افزود که گلدمن ساکس در حال بحث و گفتگو با نهادهای نظارتی و بانک‌های مرکزی در مورد چگونگی قانونگذاری بانک‌ها برای معاملات پول دیجیتال است. در عین حال، والدرون در توضیح رویکرد منحصر به فرد این غول مالی در جهت تأمین تقاضای مشتری، گفت:

ما در مورد آنچه می‌توانیم انجام دهیم قوانین داریم. ما همچنان به ارزیابی خود ادامه داده و مشغول هستیم.

افزایش تقاضای مشتریان گلدمن ساکس برای بیت کوین

گزارش رویترز علاوه بر جستجوی راه‌هایی برای تأمین تقاضای روزافزون مشتری برای ارزهای دیجیتال، نشان می‌دهد که گلدمن در حال ایجاد یک صندوق قابل معامله با بیت کوین (ETF) است و درخواست اطلاعاتی را برای حضانت دارایی‌های دیجیتال ثبت کرده است.

انفجار استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال در آینده

افزایش تقاضای مشتریان گلدمن ساکس برای بیت کوین نشان دهنده انفجار استفاده از ارزهای دیجیتال در آینده است

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت بیت کوین

شیوع کرونا عامل مهم برای استفاده از ارزهای دیجیتال

والدرون در همان گزارش توضیح داد که چگونه همه‌گیری کووید-۱۹ باعث «انفجار در تجارت آنلاین» شده و اینکه احتمالاً این روند در آینده تغییر نکرده و ادامه خواهد یافت. وی گفت:

همه گیری سرعت قابل توجهی داشته است. بدون شک تجارت دیجیتال و استفاده از پول دیجیتال بیشتر خواهد شد.

در عین حال، همانطور که والدرون رویکرد محتاطانه گلدمن ساکس را در مورد ارزهای دیجیتال افشا می‌کند، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این غول بانکی قبلاً میز تجارت ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده است. علاوه بر این، گلدمن ساکس معاملات آتی بیت کوین و بازارهای غیرقابل ارائه پیشرو (NFD) برای مشتریان خود را آغاز کرده است.

آیا به نظر شما افزایش تقاضای مشتریان گلدمن ساکس برای ارزهای دیجیتال باعث خواهد شد که غول‌های مالی خودشان موانع نظارتی بر سر راه ارزهای دیجیتال را از میان بردارند؟ ما را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید و اخبار روز ارزهای دیجیتال را از ما بخواهید.

منبع: news.bitcoin