اخیرا طی یک مصاحبه، برایان بروکس توضیح داد که بلاک چین را به‌عنوان یک نقطه عطف مهم در تاریخ کشور می‌بیند. او معتقد است که تکنولوژی بلاکچین می‌تواند برای بهبود بالقوه بسیاری از شرکت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. بروکس اطمینان دارد که توسعه بیشتر بلاک چین به بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور که در حال ‌حاضر با آن‌ها روبه‌رو هستیم، پاسخ خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب از کوین نیک با ما همراه باشید.

تکنولوژی بلاکچین توانایی کنترل همه چیز را دارد

بروکس اظهار داشت:

بلاک چین این پتانسیل را دارد که در یک شبکه غیرمتمرکز، انواع داده‌ها را به‌هم وصل کند. تکنولوژی بلاکچین می‌تواند شبکه‌های انسانی بزرگ، بدون اصطکاک و غیر‌متمرکز ایجاد کند. این یک کار بسیار بزرگ است و وعده‌های بزرگی در بلاک چین و رمزارزها ارائه می‌دهد.

او به یک علت از سرعت بلاک چین اطمینان دارد و می‌گوید که بسیاری از بانک‌ها و موسسه‌های مالی هنوز از روش‌های قدیمی و کند برای انتقال پول بین حساب‌ها استفاده می‌کنند. او به‌ویژه نسبت به سویفت یک دیدگاه منفی داشت و زمان معاملاتی فعلی آن را مورد انتقاد قرار داد. وی توضیح داد:

اگر می‌خواهید در شبکه سویفت از ایالات متحده به اروپا پولی ارسال کنید، سه روز طول می کشد. پول شما در این مدت در معرض خطر است و حتی وقتی پول منتقل می‌یابد، متحمل هزینه‌های ارزی هم می‌شود، اما رونمایی دیجیتالی از ارزش هر دو طرف معامله می‌تواند این اصطکاک و هزینه را از بین ببرد. بروکس همچنین از کشور خود و بانک مرکزی انتقاد کرد و توضیح داد که وقتی مسئله‌ای از قبیل سرعت معامله‌ها مطرح می‌شود، از مناطقی مانند اروپا عقب است. وی اظهار داشت:

تکنولوژی بلاکچین توانایی کنترل همه چیز را دارد

تکنولوژی بلاکچین

ایالات متحده آمریکا از لحاظ پرداخت سریع از بریتانیا و سایر کشورها عقب مانده است. ۱۰ سال طول کشید تا بانک مرکزی به جایگاهی برسد که اکنون در نسخه پرداخت سریع قرار گرفته‌، در مقابل تکنولوژی بلاکچین که سریع و تغییرناپذیر است. شاید تعجب کنید که مقررات‌ خاص O.C.C وجود دارد که مستلزم انتقال موارد خاص از طریق نمابر است و بانک باید شماره فکس را حفظ کند. این مقررات زمانی نوشته شده بودند که نمابر یک فناوری عالی بود. اکنون دیگر چنین نیست.

این مطلب راهم مطالعه کنید: تولیدکنندگان محتوا در ژاپن از آخرین فناوری بلاک چین بهره می‌برند

دولت باید جای خود را بداند

با وجود این همه تعریف از تکنولوژی بلاکچین و ارزهای رمزپایه‌ای که از فناوری آن استفاده می‌کنند، بروکس مخالف ایده ایالات متحده برای تقلید از چین و ایجاد ارز دیجیتال خود است. او اظهار داشت:

«من با توکن تولیدی دولت موافق نیستم. فکر نمی‌کنم که نقش دولت کاملا صادقانه باشد، اما فکر می‌‌کنم که بانک مرکزی و فدراسیون امنیت مالی باید چارچوب‌هایی برای این ارز دیجیتال ارائه دهد».

بروکس تحت قدرت رئیس جمهور ترامپ بر سر کار آمده است. او در گذشته اظهار داشته که طرفدار بیت‌کوین نیست و دوست ندارد در چیزهایی که فاقد امنیت هستند، سرمایه‌گذاری کند.

منبع: livebitcoinnews