بر اساس اطلاعات وب‌سایت Bybt.com، شرکت گری اسکیل به دنبال افزایش خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال است. تنها در ماه گذشته، این شرکت بیش از ۲۱۵ میلیون دلار یا ۳۶۵٫۵۶۰ اتر (ETH) خریداری کرده و هفته گذشته ۱۴۲٫۴۷۵ اتر دیگر به آن افزوده است.

افزایش خرید اتریوم از سوی سازمان‌ها و نهادها

این اقدامات باعث شده که کل دارایی تحت مدیریت گری اسکیل به بیش از ۱۲ میلیارد دلار افزایش یابد. به طور مشخص، بر اساس آخرین داده‌ها، این شرکت اکنون بیش از ۱/۶ میلیارد دلار سهام اتریوم تراست (ETHE) را تحت مدیریت خود دارد.

گری اسکیل یک شرکت مدیریت دارایی دیجیتال با یک سابقه هفت ساله است که برای سرمایه‌گذاران نهادی و معتبر امکان سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. سهام اتریوم تراست (ETHE) نشان‌دهنده یک دهم هر اتریوم در گردش است که با یک پرمیوم ۱۲۸ درصدی فروخته شده است.

خرید اتر به مبلغ ۲۱۵ میلیون دلار از سوی گری اسکیل

گری اسکیل در ماه گذشته بیش از ۲۱۵ میلیون دلار اتر خریده است

این پرمیوم همچنان در نوسان است و اغلب با افزایش نرخ‌های لحظه‌ای ETH/USD افزایش می‌یابد. سرمایه‌گذاران بدون توجه به این پرمیوم بالا، مصمم بوده و با اعتقاد راسخ به پتانسیل اتریوم همچنان به خرید اتریوم ادامه می‌دهند. به هر حال، پرمیوم سهام ETHE نیز تحت تأثیر سرمایه‌گذاران قرار دارد.

پس از یک دوره یک ساله، نقد کردن دارایی‌ها اغلب پرمیوم را کاهش می‌دهد. در زمان اوج، سهام ETHE از ۱۳۰۰ درصد عبور کرد اما پس از یک کاهش حدوداً ۳۰ درصدی، به نرخ روز سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: خرید بیش از ۱۳۰ هزار اتریوم توسط گری اسکیل

افزایش افرادی که فقط در اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنند

اوایل این ماه، مایکل سوننشن (Michael Sonnenshein)، مدیر کل گری اسکیل، گفت که تعداد افرادی که «فقط در اتریوم» سرمایه‌گذاری می‌کنند روبه افزایش است. این امر به رشد اعتقاد به اتریوم به عنوان یک کلاس دارایی اشاره دارد.

وی در یک مصاحبه تلفنی با بلومبرگ گفت:

در طول سال ۲۰۲۰، ما شاهد گروه جدیدی از سرمایه‌گذاران هستیم که ابتدا در اتریوم و در برخی موارد فقط در اتریوم سرمایه‌گذاری می‌کنند. رشد فزاینده‌ای در مورد اعتقاد به اتریوم به عنوان یک کلاس دارایی وجود دارد.

مانند بیت کوین، این پلتفرم قرارداد هوشمند از مزیت پیشگام بودن برخوردار است و در رده‌بندی مربوط به خود غالب است. همین ظرفیت قرارداد هوشمند شبکه اتریوم است که آن را به جایگاهی برای آزمایش نوآوری‌های مختلف از جمله دیفای تبدیل کرده است. در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۱۳ میلیارد دلار دارایی دیجیتال تحت مدیریت پروتکل‌های مختلف دیفای قرار دارند.

به گزارش BTCManager، گری اسکیل تقریباً نیمی از کل ETH استخراج شده در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۰ را خریداری کرده است. تا ۲۴ آوریل، گری اسکیل ۸٫۰۲۵٫۲۰۰ سهم را برای ۷۵۶٫۰۰۰ ETH و ۰/۰۹۴ ETH به ازای هر سهم صادر کرده است. این بدان معناست که گری اسکیل در این مدت، ۴۸/۵ درصد از کل اتریوم‌های استخراج شده توسط ماینرها را خریده است.

نظر شما در مورد خرید اتریوم توسط شرکت گری اسکیل و علاقه سازمان‌های و شرکت‌های سرمایه‌گذاری به اتریوم چیست؟ خرید این میزان اتریوم و بیت کوین از سوی این شرکت‌ها چه تأثیری در آینده این ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟ نظرات خود را در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: btcmanager