گری اسکیل از روز سه شنبه این هفته ۱۰۴۹۹۰ اتریوم (ETH) می‌خرد و مجموع دارایی خود را به سه میلیون اتر، به ارزش ۵ میلیارد دلار می‌رساند. خرید ۱۰۰ هزار اتریوم توسط گری اسکیل در راستای خریدهای قبلی این شرکت است.

در همین چهار روز گذشته، شرکت گری اسکیل ۱۷۷ میلیون دلار اتر خریداری کرده است. این شرکت این کار را از ماه دسامبر آغاز کرده که هر هفته حدود ۱۰۰ میلیون دلار اتر می‌خرید.

گری اسکیل در حال حاضر این مقدار را دو برابر کرده و خریدهای آن از هر هفته به چند روز تقلیل یافته است.

خرید اتریوم توسط گری اسکیل

خریدهای اتریوم شرکت گری اسکیل

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت اتریوم

شرکت گری اسکیل که موقتاً مشتریان جدید خود را قبل از کریسمس به حالت تعلیق درآورده بود، در همین ماه مجدداً درها را به روی آنها گشود.

همین اتفاق برای بیت کوین (BTC) افتاد و در هفته اول افتتاح شاهد یک میلیارد دلار خرید بودیم، اما این مقدار در هفته دوم به ۲۵۵ میلیون دلار کاهش یافت.

روز سه شنبه خواهیم فهمید که از آن زمان چه اتفاقی افتاده، اما جالب است که حجم معاملات هفتگی اتریوم در حال حاضر دو برابر شده، در حالی که برای بیت کوین در این مرحله در ماه دسامبر در حدود ۵۰۰ میلیون دلار بود.

بنابراین، این امر نشان می‌دهد که تقاضای بیشتری برای اتریوم وجود دارد، ضمن اینکه تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و معمولاً ثروتمند به طور واضح افزایش می‌یابد، زیرا گری اسکیل فعالیت‌های عادی خود را برای سرمایه‌گذاران معتبر از سر می‌گیرد.

نظر شما در مورد تأثیر خرید اتریوم توسط گری اسکیل بر قیمت این ارز دیجیتال چیست؟ منتظر شنیدن نظرات شما در سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک هستیم.

منبع: trustnodes