کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اعلام کرد که شرکت گری اسکیل در روز پنجشنبه گذشته بیش از ۱۳۰ هزار اتریوم خریده است. صندوق سرمایه گذاری گری اسکیل اتریوم تراست که تحت عنوان ETHE در بازار فرا بورس آمریکا فعالیت می‌کند، ۱٫۴۱۶٫۳۰۰ سهم اتریوم را عرضه کرده است. این مقدار معادل با ۱۳۱٫۴۵۵/۴۳۷۴۷۲۹۵ اتریوم و ۷۴٫۱۳۵٫۶۰۹ دلار است که مجموع دارایی این شرکت را به ۳۱٫۶۹۶٫۶۰۰ سهم یا بیش از ۳ میلیون اتریوم می‌رساند.

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیون دلاری شرکت گری اسکیل روی بیت‌کون

رشد چشمگیر خرید اتریوم توسط گری اسکیل

میزان خرید شرکت گری اسکیل ابتدا از ۷۵ هزار به ۱۰۰ هزار اتریوم (ETH) افزایش یافته بود و نهایتا به عدد ۱۳۰ هزار واحد رسید. این رشد حاکی از افزایش تقاضا برای دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان توسط سرمایه‌گذاران معتبر است. آنها، افراد ثروتمندی هستند که درآمد سالانه‌شان بالغ بر ۲۰۰ هزار یا به ارزش خالص یک میلیون دلار با احتساب املاک است. البته موسساتی مانند بانک‌ها و امثال آنها را هم باید حساب کرد.

این تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران ناشناس برآمده است و در حال افزایش است. در این ماه حدود ۳۰۰ هزار اتریوم فقط از طریق گری اسکیل اتریوم تراست خریداری شده است.

آیا افزایش تقاضا در اتریوم تاثیری در افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهد داشت؟ آینده‌ی اتریوم را چگونه تصور می‌کنید؟ با مشارکت در قسمت نظرات و شبکه‌های اجتماعی کوین نیک ما را همراهی کنید.

منبع: trustnodes