به تازگی صندوق پوشش ریسک گری اسکیل تأیید کرده است که در حال بررسی راه‌اندازی محصولات جدیدی برای چین لینک، کاردانو، پولکادات، استلار، یرن فایننس و سایر آلت کوین‌های آینده‌دار است. در یک بیانیه مطبوعاتی که اخیراً منتشر شده، رسما اعلام شد که راه‌اندازی تراست های جدید گری اسکیل مبتنی بر چین لینک، یرن فایننس، کاردانو و سایر آلت کوین‌های بزرگ در دست بررسی است.

راه‌اندازی تراست های جدید گری اسکیل در حال بررسی است

بزرگترین صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال، Grayscale Investments تأیید کرده که قصد دارد سبد سرمایه‌گذاری خود را با محصولات جدید متنوع کند.

تراست های جدیدی که این شرکت قصد راه‌اندازی آنها را دارد، براساس این آلت کوین‌ها هستند: چین لینک، کاردانو، پولکادات، استلار، یرن فایننس، ایاس، فایل کوین، بت، سوشی سواپ، یونی سواپ و غیره.

تراست‌های جدید گری اسکیل مبتنی بر چین لینک، یرن فایننس، کاردانو و سایر آلت کوین‌های بزرگ ت‌های جدید گری اسکیل مبتنی بر چین لینک، یرن فایننس، کاردانو و سایر آلت کوین‌های بزرگ

تراست های جدید گری اسکیل مبتنی بر چین لینک، یرن فایننس، کاردانو و سایر آلت کوین‌های بزرگ

این مطلب را هم مطالعه کنید: گری اسکیل مرحله بعدی بازار گاوی بیت کوین را به راه می‌اندازد

تراست های جدید ممکن است مبتنی بر چندین آلت کوین باشند

مدیر عامل شرکت، مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein)، اظهار داشت که هیچ یک از رمزارزهای موجود در این لیست احتمالاً متعلق به یک تراست واحد نخواهند بود.

در حال حاضر، گری اسکیل یک صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ با سرمایه زیاد بوده که متشکل از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش است.

خرید بیت کوین

از تاریخ ۴ ژانویه، ریپل به دلیل طرح دعوی در دادگستری از سوی SEC از صندوق DLC کنار گذاشته شد.

اوایل سال جاری، گری اسکیل برای راه‌اندازی تراست مبتنی بر یرن فایننس و توکن‌های دیگر تشکیل پرونده داده است.

به نظر شما راه‌اندازی صندوق های جدید گری اسکیل مبتنی بر آلت کوین‌های آینده ‌دار چه تأثیری در قیمت آنها خواهد گذاشت؟ فراموش نکنید که ما را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کنید تا از اخبار روز دنیای ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

منبع: u.today