شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل یک هفته پس از فروش تمام XRPهای خود در صندوق سرمایه گذاری در حال خاتمه بخشیدن به صندوق ریپل تراست XRP Trust خود است.

در اعلامیه گری اسکیل به طور مستقیم به شکایت ۱/۳ میلیارد دلاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) ماه گذشته علیه ریپل و همچنین مدیر عامل شرکت براد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) و رئیس اجرایی کریس لارسن (Chris Larsen) تشکیل شد، اشاره شده است. کمیسیون SEC متهمان را به عرضه اوراق ثبت نشده ریپل XRP متهم کرده است.

بر اساس اخباری که منتشر شده است، گری اسکیل عقیده دارد احتمالا تبدیل سرمایه XRP به دلار برای سرمایه‌گذاران امریکایی به فرآیند دشواری تبدیل شده است مخصوص برای سرمایه‌گذاران صندوق سرمایه‌گذاری Trust. بنابراین گری اسکیل صندوق ریپل تراست (XRP Trust) را منحل کرده و عواید آن را بین سهامداران تقسیم می‌کند.

صندوق ریپل تراست

شرکت سرمایه‌گذاری گری اسکیل پس از فروش تمام ریپل‌های خود، صندوق ریپل تراست را هم منحل کرد 

این مطلب راهم مطالعه کنید: ماجرای شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از ریپل چیست؟

این خبر بد دیگری برای ریپل محسوب می‌شود، علاوه بر این که XRP توسط صرافی هایی مانند کوین‌بیس هم از لیست خارج خواهد شد. با این حال، اوضاع در آسیا به وخامت اوضاع در امریکا نیست. طبق گزارش امروز از نشریه بلاک (The Block)، آژانس خدمات مالی ژاپن ( معادل SEC) گفت XRP یک اوراق بهادار نیست ، بلکه یک ارز دیجیتال است.

علیرغم اقدام اخیر شرکت گری اسکیل قیمت ریپل در بازار امروز نسبت به روز گذشته، ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد، اگرچه ارزش بازار ۱۳/۵ میلیارد دلاری آن کمی بیش از نصف ارزش بازار ریپل پیش از شکایت SEC است.

صندوق سرمایه‌گذاری ریپل تراست گری اسکیل یک محصول سرمایه‌گذاری است به افراد مختلف اجازه می‌دهد به جای سرمایه‌گذاری مستقیم روی ریپل، مانند یک سهام روی ریپل سرمایه‌گذاری کند. گری اسکیل در ازای دریافت کارمزد، از دارایی‌های دیجیتال نگهداری می‌کند.

گری اسکیل همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین و اتریوم به نام‌های بیت کوین تراست (Bitcoin Trust) و اتریوم تراست (Ethereum Trust) را ارائه می‌کند.

اگر از مطالب سایت کوین نیک استفاده می‌کنید حتما آن را به دوستان خود به حوزه ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند معرفی کنید.

منبع: decrypt