این روزها در منابع مختلف، مقاله‌های زیادی درباره‌ای رمزارزها، نوسانات قیمتشان و سرمایه‌گذاری و ترید ارزهای یدجیتال منتشر می‌شود. بیشتر این مقاله‌هابه مشهورترین رمزارز جهان، یعنی بیت‌کوین، می‌پردازند. اما منطقی است که پس از موفقیت عجیب و غریب بیت‌کوین، ارزهای جایگزین دیگر کم‌کم از راه برسند. در این مقاله کوین نیک می‌خواهیم به تاریخچه اتریوم بپردازیم که با توجه به موفقیتش در ماه‌های اخیر توجه تریدرهای بسیاری را جلب کرده است.  

تاریخچه اتریوم  و پیدایش آن

تاریخچه اتریوم

اتریوم از کجا آمد؟

رمزارز اتریوم (ethereum) از سال ۲۰۱۷ در فضای ارزهای دیجیتال رشد سریعی را تجربه کرده و یکی ازمهم‌ترین نمونه‌هایی است که روند صعودی دارد. تاریخچه اتریوم از سال ۲۰۱۳ که توسط یک نابغه‌ی برنامه‌نویس و محقق رمزارز ۲۰ ساله به‌نام ویتالیک بوترین آن را معرفی کرد شروع شد. سیستم اتریوم در۳۰ ژوئیه‌ی ۲۰۱۵ با پیش‌فروش ۱۱/۹ میلیون کوین به صورت فروش جمعی آغاز به کار کرد. در این روز شرکت‌کنندگان، توکن‌های اتریوم (اتر) را به وسیله‌ی یک ارز دیجیتال دیگر – یعنی بیت‌کوین – خریداری کردند.

این مطلب را هم مطالعه کنید: ۱۰ کاربرد بلاک چین در هنر که ممکن است از آن مطلع نباشید

تاریخچه اتریوم در صنعت تریدینگ

مهم‌ترین نکته این است که چگونه از این نوآوری‌ها در صنعت تریدینگ استفاده کنیم. جالب است بدانید که این فرآیندها آنقدر هم که به نظر می‌رسد پیچیده نیستند و گاهی ختم به سودهایی کلان‌تر از تصور ما می‌شوند.

قیمت یک اتریوم در زمان عرضه‌اش ۳۰ سنت بود. البته پیش‌بینی چگونگی پذیرش یک محصول جدید در بازاری به این تنوع در ابتدا اصلاً کار آسانی نیست. اما افزایش قیمت اتریوم ماه‌ها پس از افزایش قیمت بیت‌کوین اتفاق افتاد، نکته‌ای که به تریدرها نشان می‌دهد رمزارزها چگونه می‌تواند به دارایی ارزشمندی بدل شوند. در اواخر تابستان ۲۰۱۷ که قیمت بیت‌کوین به شکل چشم‌گیری افزایش یافت، قیمت یک اتریوم چیزی در محدوده‌ی ۱۰۰ دلار بود. در دسامبر ۲۰۱۷ این رقم به ۷۴۸ دلار رسید. یعنی اگر در تابستان ۲۰۱۷، ۱۰۰۰ دلار اتریوم می‌خریدید، در عرض ۶ ماه، ۷۰۰۰ دلار عایدتان می‌شد. این دقیقاق همان کاری است که بسیاری از مردم انجام داده و می‌دهند. مهم است توجه داشته باشیم که بسیاری از تحلیلگران معتقدند بازار رمزارز در ماه‌های پیش رو، قله‌های جدیدی از رشد را فتح خواهد کرد. به همین دلیل است که هر روز سرمایه‌گذاران بیشتری تصمیم می‌گیرند اتریوم را به کیف پول‌هایشان اضافه کنند.

بررسی تاریخچه اتریوم

اتریوم در صنعت تریدینگ

فرصت‌های اتریوم در صنعت ترید آنلاین

اتریوم تنها یکی از فرصت‌هایی است که صنعت ترید آنلاین به مشتریانش می‌دهد. هرکسی که این توانایی را دارد که درباره‌ی این صنعت بیشتر مطالعه کند و بر اساس دانش و آمادگی مشخص تصمیم بگیرد، ممکن است تبدیل به یکی از تریدرهایی شود که رمزارز مهم‌ترین منبع درآمدشان است.

امیدواریم این مقاله در خصوص تاریخچه اتریوم برای شما مفید بوده باشد. اگر به دنبال خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال بدون کمترین معطلی هستید، با ما در ارتباط باشید؛ زیرا این دقیقا همان کاری است که ما در «کوین نیک» برای شما انجام می‌دهیم. اینجا خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و در اکثر ساعات شبانه روز، هوای شما را داریم!