در بین آلت کوین ها سه ارز دیجیتال از بقیه عملکرد بسیار بهتری را از خود نشان داده‌اند. کاردانو، لایت کوین و بایننس کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین رشد را داشته‌اند. در حال حاضر آلت کوین ها وضعیت خوبی دارند و یک روند افزایشی را طی می‌کنند. سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر روزها و هفته‌ها و ماه‌های پیش رو هستند.

کاردانو، لایت کوین و بایننس کوین بازار را تکان دادند

ماه گذشته بیشتر درباره چین لینک، کاردانو و کریپتو صحبت می‌کردیم، اما این ماه اوضاع کمی فرق کرده و حالا باید تمرکزمان را ببریم سمت کاردانو، لایت کوین و بایننس کوین. این سه ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶٫۳۹ درصد رشد داشته‌اند.

در رده‌بندی فعلی ارزهای دیجیتال کاردانو، لایت کوین و بایننس کوین به ترتیب در رتبه‌های هفتم، هشتم و نهم ایستاده‌اند و حجم بازار این سه رمزارز نیز به ترتیب ۳٫۳۷ میلیارد، ۳٫۰۶ میلیارد و ۲٫۸۵ میلیارد دلار است. همچنین این سه ارز دیجیتال در مجموع ۳٫۲۱ درصد بازار ارز دیجیتال را در اختیار خود دارند.

توسعه‌دهندگان لایت کوین بیشتر تمرکز خود را روی مسائل حریم خصوصی گذاشته‌اند، اما از آن طرف کاردانو مشغول تمرکززدایی شبکه خود است و بایننس کوین در حال اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر به پلتفرم بایننس. این شرایط نشان می‌دهد که مسائل پایه‌ای بازار و جو حاکم بر آن چندان با هم هم‌راستا نیستند، چیزی که در این چند ساله به‌ندرت اتفاق افتاده است.

به‌نظر می‌رسد در شرف شروع یک فصل آلت کوین جدید هستیم و بسیاری از کاربران برای ماه‌های آینده، خود را آماده می‌کنند و در وضعیت گاوی به‌سر می‌برند. شاید یادآوری این موضوع خالی از لطف نباشد که در طول یک سال گذشته، در بازار ارز دیجیتال تنها دو وضعیت گاوی داشتیم، یکی ژوئن ۲۰۱۹ و دیگری شش هفته ابتدایی ۲۰۲۰.

بیشتر بخوانید: آیا فروش بیت کوین برای خرید آلت کوین استراتژی خوبی برای کسب سود است؟

غول بیدار می‌شود

آلت کوین ها پس از دو سال روند کاهشی و رو به افول خود را رها کرد‌ه‌اند و مسیر دیگری را طی می‌کنند. بیت کوین نیز در این روزها در حال قدرت‌نمایی است و حال ‌و روز خوبی دارد. در چند روز گذشته غول ارزهای دیجیتال ۹٫۵۰۰ دلار را رد کرد، سطح مقاومتی‌ای که برای بیت کوین بسیار مهم بود. اما سوال مهم اینجاست که آیا بیت کوین می‌تواند باز هم از اینجا بالاتر رود یا دوباره پایین می‌آید.

مطمئنا بیت کوین می‌تواند در ماه‌های آینده بازهم بالاتر رود و به فراتر از جایگاه‌های قبلی خود برسد. بیت کوین در سال گذشته توانسته بود به قیمت ۱۳٫۷۵۰ دلار برسد. اگر دوباره این اتفاق بیافتد، باید منتظر یک وضعیت گاوی جدید در بازار ارز دیجیتال باشیم.

همچنین خالی از لطف نیست که اشاره‌ای به کاهش سلطه بیت کوین بر بازار ارز دیجیتال کنیم. سلطه بیت کوین به پایین‌ترین حد خود در چند ماه گذشته رسیده که نشان می‌دهد بسیاری از آلت کوین ها دوباره شروع کرده‌اند به قبضه بازار. در زمان نوشتن این مطلب بیت کوین با قیمت ۹٫۵۸۵ دلار معامله می‌شود.

درباره تقابل بیت کوین و آلت کوین ها شما چه فکر می‌کنید؟ سرمایه‌گذاری رو کدام را بهتر می‌دانید؟ حتما نظرتان را با کوین‌نیک در میان بگذارید.

منبع: UseTheBitcoin