اینوست ویو (Investview)، یک شرکت محبوب فناوری خدمات مالی مستقر در ایالات متحده، جدیدترین شرکت سهامی عام است که ارزهای دیجیتال را در ترازنامه خود دارد. طبق بیانیه‌ای که به تازگی منتشر شده، اکنون بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین و آلت کوین‌ در ترازنامه شرکت Investview وجود دارد. این شرکت در این مسیر دنباله روی شرکت‌هایی همچون مایکرواستراتژی، تسلا و RushOrderTees است.

بیت کوین و آلت کوین‌ در ترازنامه شرکت Investview

این موضوع پس از آن افشا شد که این شرکت سرمایه بازار خود را برای ماه فوریه ۲۰۲۱ اعلام کرد. لازم به ذکر است که سرمایه‌گذاری Investview در ارزهای دیجیتال در حالی است که این شرکت بالاترین درآمد ناخالص ماهانه (۵/۵ میلیون دلار) و درآمد خالص (۱/۹ میلیون دلار) را ثبت کرده است. ضمن اینکه این شرکت حاشیه سود عملیاتی ۳۰ درصدی را برای این ماه اعلام کرده است.

این پیشرفت و تحول با اظهار نظر مدیر عامل شرکت، جو کاماراتا (Joe Cammarata)، مورد استقبال واقع شد:

ما همچنان به اجرای چهار هدف فین‌تک این شرکت در زمینه استخراج بیت کوین، آموزش، ابزارهای معاملات مالی و بسته‌های کالای ارز دیجیتالمان که اخیراً معرفی شده‌اند، ادامه می‌دهیم. آموزش امور مالی همچنان یک نیروی محرکه است ضمن اینکه تقاضای فردی به سرعت در حال رشد است، به ویژه با مشارکت بیشتر Gen X و Y. ما به پیشرفت عملیات استخراج، گسترش ابزارهای آموزشی و افزایش پیشنهادات خود برای رسیدن به این اهداف فین تک ادامه خواهیم داد.

همانطور که قبلا گفته شد، Investview اولین شرکت سهامی عام نیست که ارزهای دیجیتال را در ترازنامه خود دارد. در حقیقت، با توجه به عملکردهای اخیر بیت کوین، بعید است که آخرین شرکت باشد.

بیت کوین و آلت کوین در ترانامه شرکت Investview

سرمایه گذاری ۱ میلیون دلار اینوست‌ویو روی بیت کوین و آلت کوین ها

این مطلب راهم مطالعه کنید: بررسی دلایل احتمال افزایش ۶۳ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱

توجه شرکت‌های سهامی عام به سرمایه‌گذاری در بیت کوین

به گزارش Bitcoin Treasury، در زمان نگارش این مقاله، شرکت‌های سهامی عام بیش از ۷۴/۵ میلیارد دلار BTC در خزانه خود دارند، مانند مایکرواستراتژی و تسلا که پیشگام هستند. به لطف بزرگترین رالی این ارز دیجیتال در طی چند ماه گذشته، بسیاری از این شرکت‌ها سودهای چشمگیری را در سرمایه‌گذاری اولیه خود روی بیت کوین به دست آورده‌اند.

البته لازم به ذکر است که با وجود چنین وزنه‌های سنگینی که از بیت کوین پشتیبانی می‌کنند، هنوز هم برخی در بازار مخالف آن هستند. به عنوان نمونه، FD7 Ventures را مثال می‌زنیم. این شرکت مستقر در دبی چند هفته پیش اعلام کرد که قصد دارد پوزیشن ۷۵۰ میلیون دلاری خود در بیت کوین را نقد کند تا در مقابل روی پولکادات و کاردانو سرمایه‌گذاری کند. در آن زمان، مدیر عامل این صندوق گفته بود:

گذشته از این واقعیت که بیت کوین اولین بار به بازار عرضه شد و جامعه به عنوان ذخیره ارزش به آن معنا داد، من فکر می‌کنم بیت کوین در واقع بسیار بی‌فایده است.

خرید بیت کوین

فراموش نکنید که ما را در شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دنبال کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع: ambcrypto