اولین مدیر ارشد فنی ریپل، جد مک کالب (Jed McCaleb) به فروش XRP خود ادامه داده و آنها را به ارز فیات تبدیل می ‌کند. حدود ۵۳۷ میلیون XRP در کیف پول او باقی مانده است. در طول هفت روز گذشته، فروش ریپل‌ های جد مک کالب، شخصی که به ساخت و توسعه Ripple Labs کمک کرده، توجهات را به خود جلب کرده است. وی در کیف پول tacostand خود بیش از ۱۰۸ میلیون توکن دارد.

ادامه فروش ریپل‌های جد مک کالب؛ مدیر فنی سابق ریپل ۱۰۸/۳ میلیون XRP را نقد کرد

اطلاعات به دست آمده از XRPscan نشان می‌دهد که در هفت روز گذشته، جد مک کالب، که Ripple Labs را به همراه کریس لارسن (Chris Larsen) تأسیس کرد و همچنین اولین مدیر فنی آن بود، هفت انتقال ارز دیجیتال ریپل (XRP) از کیف پول «tacostand» خود انجام داده است.

تراکنش ها برای فروش ریپل های جد مک کالب

تراکنش های XRP جد مک کالب

در ادامه فروش ریپل‌های جد مک کالب، نیمی از این تراکنش‌ها حامل ۱۳ میلیون XRP بوده و نیمی دیگر ۱۸ میلیون XRP داشته است. این عدد معادل رقم سرسام آور ۲۵۲۳۰۱۳۶۴ دلار با قیمت فعلی ۰/۴۷ دلار به ازای هر سکه است.

پیش از این، U.Today گزارش داده بود که شرکت ریپل برای جد مک کالب XRP ۶۷۲۹۷۴۴۹۳ ( در آن زمان حدود ۲۷۷/۷ میلیون دلار) ارسال کرده است.

مک کالب ۵۳۷ میلیون XRP دیگر در کیف پول خود دارد

در زمان نگارش این مقاله، مانده حساب XRP در کیف پول مک کالب بالغ بر ۵۳۶۹۹۶۵۹۶/۰۸۶۸۱۹ XRP است.

 اکانت ریپل جد مک کالب هنوز 537 میلیون XRP دارد

موجودی اکانت ریپل جد مک کالب هنوز ۵۳۷ میلیون XRP را نشان می دهد

این مطلب راهم مطالعه کنید: تحلیل روزانه و پیش بینی قیمت ریپل

مک کالب هنوز هم تقریباً سه میلیارد XRP دارد

جامعه معتقد است که جد مک کالب هنوز حدود سه میلیارد سکه دارد و ممکن است تا پایان امسال همه آنها را بفروشد.

مک کالب پس از تأسیس ریپل در سال ۲۰۱۳ به همراه کریس لارسن (مدیرعامل سابق آن) به خاطر اختلاف نظرهایی با لارسن، شرکت ریپل را در سال ۲۰۱۳ ترک کرد.

او که به خاطر کمک به تأسیس این شرکت و خدمت به عنوان اولین مدیر ارشد فنی آن مستحق دریافت پاداش بود، بنابراین ریپل موافقت کرد که چندین میلیارد XRP به مک کالب پرداخت کند.

با این حال، این پول به صورت منظم و در مقادیر زیاد برای او ارسال می‌شود تا مانع از فروش یک باره کل آن در بازار و پایین آمدن قیمت XRP شود.

به هر حال، فروش منظم XRP توسط جد مک کالب بر نرخ XRP تأثیری ندارد. دعوی قضایی که SEC در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ آغاز کرد، بسیار تأثیرگذارتر از فروش‌های منظم مدیر فنی سابق شرکت ریپل است.

به نظر شما فروش ریپل‌های جد مک کالب تأثیری بر قیمت این ارز دیجیتال خواهد داشت؟ شما می‌توانید نظرات و تحلیل‌های خودتان را در سایت، توییتر و اینستاگرام کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today