جو روگان، مجری محبوب پادکست، پس از تکمیل قرارداد سنگین خود با اسپاتیفای، تصمیم به استفاده از مرورگر بریو گرفته است. استفاده از مرورگر Brave توسط جو روگان و بهره‌گیری او از قدرت حفظ حریم خصوصی این مرورگر، تبلیغ به شدت گسترده‌ای برای مرورگر بریو شد. با کوین نیک همراه باشید.

در یکی از مصاحبه‌های جو روگان (Joe Rogan) با یک موسیقی‌دانان به نام رجی واتس (Reggie Watts) بود که این ۲ شخص شروع به صحبت در خصوص حریم خصوصی در اپلیکیشن‌های مدرن امروزی مانند اینستاگرام و فیسبوک کردند. روگان در خصوص این ۲ اپلیکیشن در پادکست خود گفت:

اگر می‌خواهید از اینستاگرام استفاده کنید، یا اگر می‌خواهید از فیسبوک استفاده کنید، شما رهگیری می‌شوید.

این مطلب راهم مطالعه کنید: مرورگر وب Brave به مرورگر شماره یک کشور ژاپن تبدیل شد

اهمیت به حریم خصوصی توسط افراد مشهور

بر اساس صحبت‌های او، ارزش زیادی برای فهمیدن و پی بردن به اطلاعات محل زندگی، علاقه‌مندی‌ها و ارتباطات یک شخص وجود دارد. او در ادامه اشاره کرده است که شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، به دلیل دنبال رهگیری مشتریان بدون اجازه از آن‌ها، با مشکلات دادگاهی بزرگی به ارزش ۵ میلیارد دلار رو به رو هستند. رجی واتس در ادامه با صحبت‌های روگان موافقت کرد و اشاره داشت که او هر کاری می‌کند تا از خودش در برابر این گونه اپلیکیشن‌ها محافظت کند.

اهمیت به حریم خصوصی توسط افراد مشهور با استفاده از مرورگر بریو

مرورگر Brave

در ادامه گفت و گو‌های این ۲ شخص بود که صحبت استفاده از مرورگر بریو به میان آمد. رجی واتس به این موضوع اشاره داشت که او برای مشاهده تبلیغات اسپانسرها، از مرورگر بریو استفاده می‌کند تا از رهگیری جلوگیری کند. اما جالب این جا بود که روگان هم با این هنرمند موافقت کرد و اعلام کرد که او هم از مرورگر Brave و مرورگر Duck Duck Go استفاده می‌کند. هرچند او علاقه بیشتری به مرورگر بریو دارد.

این مطلب راهم مطالعه کنید: امکان برقراری تماس تصویری رمزنگاری شده در مرورگر بریو Brave

استفاده از مرورگر Brave توسط جو روگان باعث افزایش اعتبار این مرورگر شد

در ماه های اخیر، مرورگر بریو که تمرکز آن روی ایجاد یک حریم خصوصی مناسب برای کاربران است،‌ تبدیل به مرکز توجه بسیاری از مردم شده. اوایل هفته گذشته بود که این مرورگر توانست به ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهانه برسد و کاربران روزانه آن به ۵ میلیون نفر افزایش پیدا کرده‌اند. قابل ذکر است که پیشگامی تبلیغات این پلتفرم هم توانسته به افزایش قابل توجه ۲۵۵ درصدی برسد و برند‌های قابل توجه‌ای مانند پی‌پال و ورایزن به تبلیغات این مرورگر پیوسته‌اند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: کاربران فعال مرورگر بریو درسال ۲۰۱۹ دوبرابر شدند

پس از اعلام استفاده از مرورگر Brave توسط جو روگان به منظور حفظ حریم خصوصی خود، این مرورگر ممکن است در مسیر در هم گسستن سهم بازار ۶۰ درصدی‌ای باشد که در حال حاضر در اختیار گوگل قرار دارد. پادکست The Joe Rogan Experience در شبکه یوتیوب بیش از ۸٫۶ میلیون نفر مشترک دارد و به تازگی قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری با شبکه استریم موسیقی اسپاتیفای بسته است. با دانلود ۱۹۰ میلیونی برنامه‌های جو روگان، سخن او در مورد استفاده از مرورگر بریو، محبت قابل توجه‌ای برای این مرورگری بود که به دنبال گسترش مخاطبان خود است.

مرورگر بریو علاوه بر اینکه اجازه نمی‌دهد سایت‌ها، به رهگیری فعالیت کاربران بپردازند، در عین حال قدرت حذف تبلیغات سایت‌ها را هم دارد و یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. همچنین با استفاده از این مرورگر، شما در طول زمان یک سری پاداش به صورت توکن دریافت می‌کنید که با انتقال آن‌ها به سایت‌های محبوبی که مورد علاقه شماست، به حمایت از آن‌ها بپردازید.

منبع: Bitcoin Exchange Guide