تحلیلگران جی پی مورگان (JPMorgan) در گزارش خود با عنوان «جریان و نقدینگی» اشاره کرده‌اند که سازمان‌ها در سه ماهه پایانی سال با سرعت بالاتری نسبت به سه ماهه سوم به سمت بیت کوین هجوم آورده و ممکن است در مقایسه با مشاوران معاملاتی کالا یا CTA نقش بیشتری در حرکت قیمت داشته باشند.

این گزارش توسط نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، میکا اینکنن (Mika Inkenen) و اکانش آگروال (Ekansh Agarwal) نوشته شده است. تحلیلگران جی پی مورگان در این گزارش اشاره کردند که سرمایه‌گذاران سازمانی به بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت نگاه می‌کنند. این تحلیلگران برای اثبات این امر، به اندازه در حال رشد تراست بیت کوین گری اسکیل در سه ماهه چهارم سال اشاره کردند که مشتریان آن عمدتاً سازمانی هستند.

در سه ماهه سوم سال، مشتریان خرده‌فروش ۱/۶ میلیارد دلار بیت کوین با استفاده از Cash App شرکت Square خریداری کرده‌اند، تقریبا سه برابر بیشتر از آنچه در محصول بیت کوین گری اسکیل سرمایه‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیون دلاری شرکت گری اسکیل روی بیت‌کون

تراست بیت کوین گری اسکیل در سه ماهه پایانی سال، سه برابر سه ماهه سوم است. در حال حاضر هیچ داده‌ای برای خرید بیت کوین مشتریان Square وجود ندارد.

Grayscale Investmentsیک شرکت مدیریت دارایی دیجیتال است که متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر Digital Currency Group (DCG) است که مالک CoinDeskنیز هست.

همچنین، جی پی مورگان حدس می‌زند عدم موفقیت بیت کوین در بازگشت به متوسط قیمت خود در هفته‌های اخیر، نشانه این است که تریدرهای مومنتوم مانند CTAها در مقایسه با نهادها در بازار نقش کمتری داشته‌اند.

نظر شما درباره خرید بیت کوین توسط نهادها چیست؟ نظرات خود را در کوین نیک به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk