شرکت فرانسوی Just Eat France امکان خرید غذا با بیت کوین را فراهم کرده است. این شرکت اعلام کرد مشتریان در فرانسه می‌توانند در صورت سفارش از آن‌ها، هزینه غذا را با بیت کوین پرداخت کنند.

Just Eat France یک شرکت آنلاین سفارش غذا و بخشی از گروه Just Eat مستقر در انگلیس است. این شرکت در وب سایت خود اعلام کرد از Bitpay به عنوان ارائه دهنده پرداخت بیت کوین استفاده خواهد کرد. البته هیچ اطلاعیه رسمی در مورد همکاری Just Eat France و Bitpay اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: استفاده از بلاک چین برای کاهش گرسنگی جهانی

ارز دیجیتال بدهید، غذا بخورید

Just Eat France با سیستم سفارش غذای آنلاین اوبر مقایسه می شود. این شرکت دستورالعمل‌هایی را برای کمک به کاربران در خرید غذا با بیت کوین منتشر کرد و گفته است که هیچ هزینه‌ اضافی برای پرداخت بیت کوین از مشتریان خود دریافت نمی‌کند. علاوه‌بر این، اعلام کرد که این تراکنش‌ها با هزینه فعلی Bitpay پشتیبانی می‌شود. در صورت لغو پرداخت، مشتریان پول خود را به یورو دریافت خواهند کرد. این شرکت در وب سایت خود اعلام کرد:

هنگامی که شما پرداخت اولیه خود را انجام دهید، بیت کوین از قبل به یورو تبدیل شده است. بنابراین نرخ اعمال شده در زمان پرداخت توسط شما، نرخ اعمال شده برای بازپرداخت خواهد بود. از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

این شرکت در صفحه خدمات خود اعلام کرده است که خرید غذا با بیت کوین به عنوان گزینه پرداخت، بخشی از برنامه‌ شرکت است. بنابراین داشتن روش‌های پرداخت متفاوت مانند Apple Pay و Google Pay در آینده برای این شرکت عملی خواهد شد. در حال حاضر، Just Eat France دارای کاربران زیادی است. که به آن‌ها امکان سفارش از بیش از ۱۵٫۰۰۰ رستوران در فرانسه را می‌دهد. بسیاری این را اقدامی در جهت ترویج استفاده از رمزارزها در میان مردم فرانسه می‌دانند.

منبع: ambcrypto.com