پانداگرام یک شرکت کره‌ای است که علاوه بر فعالیت در حوزه رمزارز با توجه به نیازهای روز جامعه وارد صنعت تولید ماسک شده است.

یک شرکت «متوسط» کره‌ای در حوزه رمزارز در واکنش به همه‌گیری کروناویروس دست به ساخت کارخانه تولید ماسک زده و خط تولید خود را دو برابر ساخت. مقامات بهداشتی آمریکا سلامت ماسک‌های این کارخانه را تایید کردند. در ادامه با کسب تاییدیه فروشگاه آمازون، شرکت نامبرده توانست کار صادرات این تجهیزات حفاظتی شخصی را به «اروپا و ایالات متحده آمریکا» آغاز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کوین نیک همراه باشید.

در ماه مارس وب‌سایت کریپتونیوز (Cryptonews.com) از شرکت پانداگرام (Pandagram) گزارشی تهیه کرد. پانداگرام، یک توکن بومی و صادر کننده یک شبکه اصلی بلاکچین در کره جنوبی است. وقتی بحران کرونا شدت گرفت این شرکت در شهر گانپو (Gunpo) از استان گیونگی (Gyeonggi) در حومه سئول، کارخانه ماسک صورت خود را راه‌اندازی کرد. از ماه ژانویه تاکنون، در این کارخانه از الیاف گیاهی برای ساخت ماسک جراحی و ماسک‌هایی با قابلیت مقاومت در برابر آلودگی هوا بهره گرفته می‌شود. از ماه آوریل هم فروش اقلام پانداگرام از طریق اپلیکیشن موبایل آغاز شد.

به نظر می‌رسد تقاضای روزافزون برای ماسک صورت در سراسر جهان همچنان ادامه دارد. به این ترتیب، پانداگرام هم قدمی فراتر نهاده و به صادرات محصولات خود روی آورده است.

به گزارش Sport Seoul، شرکت پانداگرام مجوز آمازون را به دست آورده و می‌تواند به عنوان یک فروشنده باصلاحیت محصولات خود را در این سایت به فروش برساند.

پانداگرام اعلام کرد این شرکت کدهای قانونی دو محصول کلیدی را از جانب وزارت غذا و داروی آمریکا (FDA) به دست آورده و معتقد است این دستاورد برای رقابت در بازار جهانی به آن‌ها کمک خواهد کرد. به گفته این شرکت بلاکچین، آن‌ها توانسته‌اند مجوز تولید لباس‌های پزشکی LYU و مجوز QKR را از سازمان غذا و داروی آمریکا دریافت کنند. این یعنی ماسک‌های تولید شده توسط این شرکت برای مصارف مراکز درمانی هم قابل استفاده هستند.

استیبل کوین پاندا ماسک

هفت شرکت به «کنسرسیوم ماسک پانداگرام» پیوسته‌اند و در عین حال، این شرکت در حال صحبت برای اضافه کردن ۱۲ شرکت دیگر به لیست تولیدکنندگان خود است. اعضای کنسرسیون، ماسک‌های صورت را تولید کرده و آن‌ها را تحت نام تجاری پانداگرام به فروش خواهند رساند.

البته، صنعت تولید ماسک از زاویه دنیای رمزارز هم آن‌ها را بی‌نصیب نگذاشته است. پانداگرام برای کمک به فروش ماسک‌های خود یک استیبل‌کوین جدید به نام پاندا ماسک را هم راه‌اندازی کرده است.

این شرکت اعلام کرده اگر خریداران این محصولات بخواهند جدای از فروشگاه آمازون از خود شرکت خرید داشته باشند، (در صورت داشتن توکن‌های پاندا ماسک با حداقل ارزش ۸۴ دلار آمریکا) می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف بعلاوه ارسال رایگان بهره‌مند شوند.

منبع: Cryptonews