رییس جمهور، دولت را موظف به بازنگری درباره استراژی در نظر گرفته شده برای رمز ارزها و ماینینگ آن‌ها کرده است. با کوین نیک همراه تا بیشتر درباره‌ی این صحبت‌های روحانی و ارز دیجیتال بدانید.

به گزارش برات نیوز با توجه به دستور رییس جمهور وزارت نیرو، وزارت ارتباطات و فناوری و اطلاعات و بانک مرکزی موظف شدند که روند استخراج ارز دیجیتال را پیگیری و برنامه‌ریزی‌های جدیدی درباره آن انجام دهند. در جلسه ستاد اقتصادی دولت که به ریاست حسن روحانی تشکیل شد، موضوع صادرات و افزایش درآمدهای ارزی و ارز دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت. مشخص است که روحانی ارز دیجیتال را یکی از راه‌های کشور برای عبور از بحران اقتصادی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: مصادیق مربوط به قاچاق ارز مشخص شد: رمزارزها به رسمیت شناخته شدند

در این جلسه وزارت نیرو، وزارت ارتباطات و فناوری و اطلاعات و بانک مرکزی موظف شدند موضوع استخراج ارز دیجیتال را پیگیری کنند و برنامه ریزی های لازم در این حوزه را انجام دهند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره تصمیم جدید دولت درباره ارزهای دیجیتال و ماینینگ آن‌ها منتشر نشده است.

با توجه به شرایط اقتصادی، استخراج رمز ارز‌ها می‌تواند بسیار کارگشا باشند. استقبال از رمز ارزها هر روز بیشتر از قبل می‌شود و به وجود آمدن ارزهای دیجیتالی جدید هم به اهمیت این موضوع اشاره می‌کنند. البته استخراج ارزهای دیجیتالی نیاز به انرژی زیادی دارد و به این دلیل باید زیر ساخت‌های لازم برای آن در کشور به وجود بیاید.

منبع: برات نیوز