طی ۲۴ ساعت گذشته و در این وضعیت خرسی بازار ارز دیجیتال، چین لینک عملکرد خوبی از خودش نشان داده و قیمتش ۲۰ درصد افزایش یافته است. اما حرکت بعدی چین لینک چیست؟

توکن چین لینک (LINK) قبل از اینکه دچار اصلاح قیمت اول صبح امروز شود تا ۱۳/۴۰ دلار بالا رفته بود. در ساعات اولیه دوشنبه چین لینک با قیمت ۱۲/۵ دلار خریدوفروش می‌شد، یعنی کمی بالاتر از سطح حمایتی شاخص میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (منحنی آبی).

حرکت بعدی لینک

روند قیمتی چین لینک

اگر با دید کلی به چین لینک نگاه کنیم، در حال حاضر جفت ارز LINK/USDT در یک کانال کاهشی خریدوفروش می‌شود، بیشترین و کمترین مقدار دو کندل آخر نیز موید این موضوع است. این کانال کاهشی از بیشترین قیمت چین لینک، یعنی ۲۰/۷۱ دلار که روز ۱۷ اوت آن را ثبت کرده شروع شده است.

اصلاح قیمت این هفته چین لینک بخشی از اصلاح قیمتی کلی چین لینک طی وضعیت خرسی بازار است. پس انتظار می‌رود که این توکن یه یک کف قیمت مطمین بیابد و دوباره یک روند افزایشی را آغاز کند. با یک دید کوتاه‌مدت می‌شود گفت خط روند پایینی کانال کاهشی می‌تواند همان سطح حمایتی مطمئن باشد.

از طرفی، بازگشت به یک روند صعودی می‌تواند کانال کاهشی را به عقب براند. گذر از این منطقه می‌تواند چین لینک را به سطح ۱۷/۷۵ دلار برساند.

بیشتر بخوانید: دلایل رشد چین لینک در سال ۲۰۲۰ چیست؟

تحلیل فاندامنتال

ابتدای امسال تریدرها به دلیل قدرت چین لینک به عنوان یک پرژوه بلاکچین انتظار یک سود مطمئن را داشتند. این  پروژه پلتفرم‌های قرارداد هوشمند Harmony، NEAR و Bancor را شامل می‌شود که در رالی قیمت لینک نقش بسزای را ایفا کرده‌اند و باعث قوی‌تر شدن شبکه بلاک چین لینک شده‌اند.

تحلیل تکنیکال

اما این رالی قیمت نهایاتا از لینک یک ارز دیجیتالی ساخت که بیش از اندازه خریده شده است، شاخص قدرت نسبی نیز موید این موضوع است. اصلاح قیمت اخیر لینک، در حال متعادل ساختن این فضاست و مطمئنا چین لینک را به ناحیه‌ای رهنمود می‌کند که ارزش خریدن را داشته باشد.

حرکت بعدی لینک

شاخص قدرت نسبی چین لینک موید کاهش قیمت بیشتر است

شاخص قدرت نسبی (RSI) نمایانگر آن است که لینک همچنان جا برای کاهش قیمت دارد.

نظرات، ایده‌ها و تحلیل‌های خود درباره حرکت بعدی لینک را از طریق سایت کوین نیک با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون این حوزه را از طریق حساب توییتر کوین نیک یا اینستاگرام کوین نیک دنبال کنید.

منبع: NEWSBTC