طبق بیانیه مطبوعاتی که بنیاد لایت کوین منتشر کرده است، لایت کوین و آتاری قرار است با یکدیگر در چند پروژه شراکت کنند. این شراکت برای به‌رسمیت‌شناختن پروژه ارزهای رمزنگاری‌شده، کار بسیار بزرگی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در ادامه مطلب از کوین نیک همراه باشید.

طبق این اعلامیه مطبوعاتی، لایت کوین در اکوسیستم آتاری ادغام خواهد شد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا ضمن انجام بازی‌های مختلف آتاری، از ارزهای رمزنگاری‌شده استفاده کنند. همچنین، این کار باعث می‌شود تا این ارزها با ارز رمزنگاری‌شده بعدی آتاری، یعنی توکن آتاری (Atari Token) سازگار شوند. در این بیانیه اشاره شده که «توکن آتاری دارای چندین کاربرد خواهد بود. از جمله کاربردهای آن، می‌توان به توانایی دارندگان این توکن در مدیریت خرید، ردیابی دارایی‌های دیجیتال در اکوسیستم آتاری اشاره کرد.»

این مطلب راهم مطالعه کنید: لایت کوین چیست و چه جایگاهی در بین ارزهای دیجیتال دارد؟

علاوه بر این، هنگامی که کنسول Atari VCS عرضه شود، لایت‌کوین با تخفیف در دسترس خریداران این کنسول قرار می‌گیرد. در این بیانیه آمده «این کنسول VCS ترکیبی از رایانه/کنسول آتاری است که به کاربران امکان می‌دهد تا نه تنها صدها بازی ویدیویی مدرن و کلاسیک را بازی کرده و ویدیوی k۴ پخش کنند، بلکه می‌توانند بازی‌ها و برنامه‌های مخصوص خود را برای دیگران تولید و بارگذاری کنند».

شراکت لایت کوین و آتاری

لایت کوین

نظرها در مورد شراکت لایت کوین و آتاری

چارلی لی، مدیرعامل بنیاد لایت کوین، برخی نظرات را در این‌باره به‌اشتراک گذاشت:

«بسیاری از ما به یاد می‌آوریم که با آتاری بزرگ شده و بازی کرده‌ایم. بسیار جالب است که از لایت کوین چارلی لی به روش‌های مختلفی در اکوسیستم آتاری استفاده می‌شود، از خرید کنسول جدید بازی Atari VCS گرفته تا استفاده به‌عنوان راهی برای سرمایه‌گذاری در توکن‌های آتاری. بنیاد لایت کوین از دیدن امکاناتی که چنین مشارکتی نه تنها برای لایت کوین و ارزهای رمزنگاری‌شده، بلکه برای صنعت بازی و طرفداران مادام‌العمر آتاری فراهم می‌کند، بسیار هیجان زده است».

منبع: insidebitcoins